Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebáseň (?)

30. 11. 2000
0
0
1677
Autor
zámek

.. přednostně Lyrykovi ..

Když odtamtud dvě tři slova škrtnu, dostanu báseň. A když k tomu oloupu něco česneku, náladově okrájím brambory, možná i škrtnu pod kastrůlkem. Pak všechno za oknem na křídla havranům pěkně rozetřu. A mlha? Ta obloží se sama ... ... kruci,vždyť to je jak v tom životě ...!
ulita
24. 02. 2001
Dát tip
originální...líbí...zřejmě nejen láska prochází žaludkem...

Silly
05. 12. 2000
Dát tip
trochu přebytečná, jaksi mimo stojící mi připadají slova "možná" a "náladově", při čtení je přecházím nevnímaná... je to ale jen můj subjektivní dojem, snad nahradit, nikoli vypustit úplně hezký zápis okamžiků :-)

zámek
04. 12. 2000
Dát tip
.. v zásadě to mohu vysvětlit, ač to dělám nerad, tím, že přiznám "pouhý" zápis okamžiků, které na sebe rychle navazovaly, ba se až prolínaly .. provázanost vrcholí v závěru, který vám říká, co všechno si dovedu představit jako poezii (viz clovrdik : - )

zolli
04. 12. 2000
Dát tip
Ok dik, jo a zu tomoji napodobeninu, nehnevas se?

Helena
02. 12. 2000
Dát tip
/Pak všechno za oknem na křídla havranům pěkně rozetřu./ Tohle se mi moc líbí! jenom kdyby ten zbytek nebyl z kuchařky

zolli
02. 12. 2000
Dát tip
Tady bych ten rozbor od autora taky docela uvítala. Ale zaujalo mě to..viz HELENA a mozná ani ta kuchařka mi zas tak moc nevadí.

Jákob
30. 11. 2000
Dát tip
zajímavé...., ale proč přednostně přednostovi ?

clovrdik
30. 11. 2000
Dát tip
první sloka je dobrý rýpnutí proti těm kazatelům básnické víry pravé :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru