Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Omáčka

26. 04. 2005
13
26
10851
Autor
Milly

Tohle vzniklo tak před 1/2 rokem a teď se mi text samovolně vybavil- což dokazuje, že jsem vymyslela ukázkovou říkanku. :o)

Děkuji, miláčku,

za Tvoji omáčku.

Omáčku lepivou,

omáčku bílou..

Doufám, že olivy

příště Tě minou.

Že budeš pro změnu

jak žíznivý ďas

pít pětkrát denně

juice ananas!

 


26 názorů

damaxy
06. 03. 2009
Dát tip
teda :)

Josef Musil
06. 08. 2008
Dát tip
Pak je všechno v nejlepším pořádku a já hážu tip! :-)))) *

Milly
26. 07. 2008
Dát tip
Jsem. :-)

Josef Musil
02. 12. 2007
Dát tip
mě by tedy nejdřív zajímalo, co ty vlastně o téhle své básni soudíš? Jsi s ní spokojena?

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
krempi: no, ten peprmint.... Avi od jednoho "prasáckýho"? .-)

krempi
24. 05. 2007
Dát tip
redaktorko mozna som dnes mimo ale nerozumim mno

Milly
23. 05. 2007
Dát tip
Děkuji všem! :o) Noe: v tom případě doufám, že alespoň příjemně. .-)To víš.., jsem koukala, co ze svých děl doporučit k přečtení, až jsem se dostala sem- a tu jsem sï, náhodou, vzpomněla na Tebe.... :-) Mimochodem, jaké své dílo máš na mysli? Nebyl by odkaz?? Tys jich napsal tolik, že to, zaBoha, nemůžu najít... :-) Saša: dík, Tvojí kritiky jsem si skutečně všimla... děkuji, klaním se a těším na další čtení o mimozešťanech, jestli bude- při tom se člověk fakt zasměje.. :-)) satannáš: nesnášim ananas! Ale třeba to chutná jinak než džus.....- dej kdyžtak vědět, kdybys měl nějaké reference o tomto. .-) krempi: vida, vida, to je pro mě novinka... :-) Pročpak? Jakubisko: a já Ti odvětila, že něčemu ještě nerozumím- a za tím si stojím... :-)

Jakubisko
23. 05. 2007
Dát tip
eh...no...možná odvolávám, když sem řekl že erotice v poezii nerozumíš...:)))*

krempi
16. 05. 2007
Dát tip
hej, vravi sa dokonca aj to ze treba papat vela pepermintovych cukrikov... :-))) (a ine mnamky) a ece musim zistit kdo mi posiela avi na basne podobneho temata :-)))

satannáš
15. 05. 2007
Dát tip
ananas juice mi chutnááá T

gr_4you
15. 05. 2007
Dát tip
ahoj, teda neni to zasňáký veledílo, ale v porovnáním s tím co sem od Tebe již čítal, je to pěkný, tag za to tip

Noe1
15. 05. 2007
Dát tip
checht, ty se nezdáš holka, překvapuješ mne - a to jsem ti to chtěl už napsat pod mím rouhavým a bezbožným evangeliem :-)))) a proč máš potřebu se s ní pochlubit právě teď??? že by skrytá reklama;-)))))

Milly
15. 05. 2007
Dát tip
Jo tak..., už to chápu... :-)) To nevadí- aspoň pro náladu...... :-)

silence
15. 05. 2007
Dát tip
a_na_naaas honey :) pripitek, hmmm? Takovej hooodne lidskej, ale je :)))) Ne, ja už vážně raději mizím do čajky, jsem po ránu ne zcela vybouřený :)

Milly
15. 05. 2007
Dát tip
Silence, cože?? Co na vás? Co po litrech??? :-))

silence
15. 05. 2007
Dát tip
Mmmmm, a na nás :) Klidně po litrech :))))

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
:-))) to mám radost!!! :-)) Hele, povídám, že mě to napadlo až pak... po pár dnech možná.., už ani nevím.... A pak jsem mu to zarecitovala, jo. :-)

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
...usmál?????"!!! Děkuji, miláčku, za Tvoji omáčku. ...tohle mě srazilo ze židle:))) to si mu fakt řekla?:))))

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
:-))) No jo...., aspoň ses usmál.......? .-) Já se tu nad tím chechtám....... :-))

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
teďka sem si všim kategorie....to je teda mrtě složitá hádanka:)))

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
oki já olivy šíleně žeru,takže díky za radu:)))))

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Ale ne.. fuj.. olivy nejim! :-)) Víš, milý domin.go, je tu rozebráno v kritikách, co jsem o tomto tématu nalezla za informace- zatímco po ananasu to chutná sladce, tak po olivách jako olivy (fuj!). :-) Já to nikomu neřekla, mně to napadlo až pak.., ale třeba by to bylo dobrý teď nastudovat, abych to pak měla v paměti, až nastane vhodný okamžik.. Ježiši, já jsem škodolibá!! :-))

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
děkuji miláčku za tvoji omáčku:)))) to je brutální:))) doufám že mě to nějaká holka taky někdy řekne:))))))

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
olivy příště tě minou? si po něm plivla olivu nebo co? chudák:)

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Ještě mám tuhle, vlastně..... :-))) Hm?

Sandra
20. 07. 2006
Dát tip
:-))))

MAJKL65
04. 07. 2006
Dát tip
Ananas nazmar nepřišel... :-)

Milly
03. 07. 2006
Dát tip
Gratuluju... :-) snad toho někdo využije........ (radšise o tom zmiňte, ať nepřijde ananas nazmar.....)

MAJKL65
03. 07. 2006
Dát tip
Včera jsem si dal plechovku ananasu :-)

Milly
02. 07. 2006
Dát tip
A Vaše drahá polovička?

MAJKL65
02. 07. 2006
Dát tip
Olivy celkem můžu... :-)

Milly
01. 07. 2006
Dát tip
Dík Majkle.., copak, taky rád olivy? ;-)

Milly
01. 07. 2006
Dát tip
Dík Majkle.., copak, taky rád olivy? ;-)

karmen
17. 06. 2006
Dát tip
:) *

MAJKL65
01. 06. 2006
Dát tip
Je to velmi svobodné jak obsahem tak formou a zároveň velmi milé. A sám jsem byl terčem podobných výtek :-)

Vihar
03. 04. 2006
Dát tip
No, pakliže chcete opravdu ukázat, "aby každý viděl", bylo by záhodno odstranit hlášku "K tomuto dílu nemáte přístup." kterou zřejmě vidí i všichni ostatní neadmini, a nebo se vyjadřovat veřejně. Vcelku nepříjemný pocit, když se ti pod dílo slítávají admini jako čarodějnice na větrnou hůrku, a nikdo z nich veřejně nenapíše na rovinu ani čárku, zato po každém takovém sletu to v pro řadové písmáky nepřístupných diskuzích rázem ožije..

StvN
03. 04. 2006
Dát tip
Něco vypadlo, ale smysl je jasný.

Vihar
03. 04. 2006
Dát tip
No, i když takový klub receptů pro blaho žaludku i duše...vzhledem k té omáčce... řvu smíchy (a to i po přečtení tvojí nadurděné kritiky pod Puberťákem) tyhle šťavnatě nadrženecký debaty mají v tomto bezpohlavním virtuálním prostředí svoje kouzlo.. no řekni StvN - vypadly ti z vět dva podměty, takže nevím, s čím a co si dlouho lámete a co má každý vidět :o) (To víš, já sem toliko lichokopytník, navíc v jarní říji)

StvN
31. 03. 2006
Dát tip
Vihare, prosimtě, my si s tim už dlouho lámem - jak ukázat, aby každý viděl - ale samozřejmě ve většině případů vystupují všichni admini sami za sebe, tedy jako čtenáři.

Milly
31. 03. 2006
Dát tip
Vihare, jak jsi to myslel?? Jako do erotickýho klubu? Jo, to možná udělám....

Vihar
31. 03. 2006
Dát tip
To se ptáš jako admin, nebo jako písmák? Má to na něco vliv? Myslím tím jako na tvorbu, kritiky, případně funkci živočicháře, bo ták ňák.. :o)

StvN
31. 03. 2006
Dát tip
Ty máš manželku?

Vihar
31. 03. 2006
Dát tip
dík - to mi říká manželka taky

sidonia
31. 03. 2006
Dát tip
Vihar - hledej dal

Vihar
31. 03. 2006
Dát tip
klubni se, tahle perla stojí za to! zlatý fond písmoně sid - můžeme udělat pokus, právě sem se naučil od Satori péct bezva řezoperník, je tam pět lžiček skořice a cukr taky, jen nemám svolnou slečnu pro posouzení výsledků pokusů :o)

sidonia
15. 01. 2006
Dát tip
sperma je pry sladsi po skoricovym cukru... ta skorice napomuze nejakmy vstrebani nebo co.. ale asi to bude blbost...:) *t

Milly
14. 01. 2006
Dát tip
asi se klubnu..... :-)

Milly
21. 12. 2005
Dát tip
ach jo....... nějak mi nedošlo, proč mi sem přeposíláš náš předchozí rozhovor, lae nelíbí se mi to. Dík za tip a příště prosím za kvalitu, za odvahu nepotřebuju- přečti si třeba rebeccu_13, ta je odvážná......... Ach jo, potom přece nemám plnou pusu...... (zbytek si domysli :o)).

Vihar
05. 12. 2005
Dát tip
22.11.2005 Milly smarja, kde jsi ke mně přišel? Mý fotky kolujou po Internetu??? Ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-( tos to teda vymňouk 22.11.2005 Milly Tak díky aspoň za tu větu u mý (je to totiž autoportrét) fotky... :-) Ještě nečetla. 22.11.2005 Vihar Není zač, přivábila mne k Tvé kráse Tvoje panenská vůně (my hřebci máme na to velmi citlivý čich) :o) 22.11.2005 Milly Vrrrr!!! 22.11.2005 Milly nepřeju si, aby se na mou autorskou stránku psaly takový a podobný věci. 22.11.2005 Vihar Už tedy sem nenapíšu nic veřejně, bylo to z mé strany nevinné. Omlouvám se slečně za neobratné šlápnutí na nožku. A doufám, že otisk mé podkůvky se časem zhojí. 22.11.2005 Milly A no jo..... :-) vono je něco jinýho když něco člověk šoupne někam do diskuze a když to trčí nadosmrti na jeho autorský stránce... a jak to, že tam zůstal ten velkej rámeček- po smazání? Já myslela, že zůstane jen křížek?? Prosím správce, zda to jde zrušit....... *********************** místo kritiky se hodí tenhle přepis dílo mě totiž srazilo na všechny čtyři (i vzhledem k předchozímu přetištěnému rozhovoru)... tohle se nedá kritizovat (a zpolykat už vůbec ne:o))) ) ... zvláštní holčina teda seš, to jo... A velký Tip za odvahu A neodpustím si šťouchnutí: Líbáš ho potom s plnou pusou? :o))

Milly
04. 05. 2005
Dát tip
Tak vidíš, to je asi to hlavní. :-)

inlajn
04. 05. 2005
Dát tip
ano.

Milly
03. 05. 2005
Dát tip
A jíš aspoň banány/ananas?

inlajn
03. 05. 2005
Dát tip
jo.

Milly
02. 05. 2005
Dát tip
inlajn: jak to myslíš? Chleba obsahuje škrob- tj, cukr, který se rozkládá na jednodušší cukry, tak hádám, že by to mohlo možná "sladit"... :-)

inlajn
02. 05. 2005
Dát tip
a pak že nejsem na sladký..)

Milly
02. 05. 2005
Dát tip
Jak to myslíš?? V jaké formě ony cukry konzumuješ? ;-)

inlajn
02. 05. 2005
Dát tip
já mám rád chleba, ale fakt, nejrači patku..jináč když byly v družině ty buchtičky se šodó a tak, nebo ve školce, tak sem brečel....ani štrůdl nemůžu..nemám to rád prostě....ani kafe nesladim...ani čaj...jo, de to se mnou z" kopoce"....))

avi

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
...díky za gastronomickofyziologickej mazec...vo chlebu nevíte nic???

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
sperma s olivou? , neznám sorry

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
asi jsi to nikdy neochutnal.. :-), když jedl před tím dotyčný olivy....

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
to ne......tak za tohle tip

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Za tu informaci ohledně chuti?? ;-) Tak dík..

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
za povážlivou prasárničku

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Povážlivou?? Mám dojem, že tohle je asi docela normální úvaha, jen o tom nepíše každý na Písmáka, no..

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
já píšu, ale z jiné strany

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Prosím, napiš mi, v čem. Máš tam tolik děl.., že by to člověk hledal aspoň 100 let- tak aspoň malou nápovědu..

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
ok

Evička
26. 04. 2005
Dát tip
nejvíc mi chutná jahodová .-)

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Tak to sním ty jahody radši sama, asi........ taky bych z nich potom nemusela nic mít........ Dík! :-)

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
no holky!

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
slonovina2: Nezáviď!

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
a nedávej mi avi, když mi stejně bliká kritika...

mik_vlk_10
26. 04. 2005
Dát tip
tak to sedlo

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
TY KRITIKO JEDNA...PCHÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Cože? Když mi dáš kritiku, tak mi bliká odkaz na novou kritiku a Tvý avízo je zbytečný.. Kdo Ti to udělal? Ten divnej výraz..

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
já si dělám srandu, tak se nemrač......zlouši

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Teda, až doteď jsem se moc nemračila, ale ten zlouš.......! :-<

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
TAK ZLOU NO....

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
TEDY ZLOUN

scarbo
26. 04. 2005
Dát tip
Povedený hever na žaludek.. (Budu se muset začít o tuto tématiku více zajímat)

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Třeba to bude částečně tím, že nejsi ženská.. Zajímat?? ;-) Třeba jako... Tak jsem se trochu informovala: +slané tyčinky a chipsy je to poznat na spermatu, protože je hodně slané. +prý je dobré pokud den předem jí třeba ananas (kompot) a pije džusy- sladké +banány, stačí jeden denně (více-lépe)- jsou prej na to dobrý- hlavně, když se jí dlouhodobě - vynechat silné koření, cibuli, česnek a pórek pak je příliš slané, hořké nebo jinak nechutné ZPRÁVY O ANANASU KLADNÉ Z MNOHA PRAMENŮ takže na nich možná něco bude (nevím, zda i v mém případě, protože ananas nesnáším..., já si ho sem jen vymyslela.. :-)))

scarbo
26. 04. 2005
Dát tip
Co když nechtíc spolknu pár pecek od třešní? Nebude ji pak bolet měkké patro?:) PS: Máš to tak krásně rozdělený, plus a minus, myslím, že bys mohla začít s tiskem informačních letáčků...:))))

Sunmoon
26. 04. 2005
Dát tip
uh...do čeho ses to holka pustila? Ale pobavilo mě to - to zas jako jooo...

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Sunmoon: tak to mi přijde jako dost významnej čin- někoho pobavit... Dík za zprávu. :o) A navíc- to bylo jen jednou......., zatím.......... (takže jsem se zas až tak moc ne(s)pustila..... :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru