Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrtek - kterak jsem navštívil Inlajnova strýce

19. 05. 2005
6
0
5600
Autor
REDH0T

- Další... áááá, vás jsem tady, pane .... dlouho neviděl. No nevypadáte nejlépe. Copak je nového? Položte se, uvolněte se, můžeme začít...

- ...

- To se vážně nemůžete divit, že je vám tolik úzko. Představa, že jedna bytost v pondělí stvoří nebe a zemi, v úterý oblohu, která odděluje vodu a zemi, ve středu shromáždí vodu v jedno místo a místo suché nazve zemí, ve čtvrtek stvoří slunce a měsíc, v pátek živé tvory a v sobotu tvory různého druhu a člověka je sama o sobě šílená a není divu, že v neděli, kdy přehlédnete, co jste stvořil přijdete za mnou...

- ...

- Nebojte se, věda naštěstí nalezla na všechno lék. A vy máte štěstí - máte mě - vědce. Předepíši Vám na pondělí Efectin, Seropam a Neurol - po tabletce, na úterý Serotonin, Vasokardin, Lexaurin, na středu Lerivon, Zoloft a Portal, ale to Vám povídám - jen po jídle. Ve čtvrtek si vezmete Seroxat, Grandaxin a Diazepam, v pátek Defobin a Deprex. V sobotu - jen ráno - Fevarin, Coaxil a Belaspon a v neděli si uděláte radost s Magrilanem, Apo - paroxem a Cerotorem.

- ...

- Není zač, přijďte zas, děkujeme, nashledanou...
alina
05. 06. 2005
Dát tip
heh .. kdy má strejda volno? ............. hrst těch bobulí by se mi taky asi teď zrovinka hodila :)

Rowenna
24. 05. 2005
Dát tip
:-)

Mirae
20. 05. 2005
Dát tip
Co to je, jako, pro radost? No já nevím...

Betynka
19. 05. 2005
Dát tip
tip

Sarrah
19. 05. 2005
Dát tip
:o))) tak nevím, jestli budeš po tom požití naordinovaného v povzletné náledě nebo v absolutútlumu :o))) potkám Tě tuještě?

Dash_707
19. 05. 2005
Dát tip
:o)))))))))))))))

Zuzulinka
19. 05. 2005
Dát tip
chudinko...toliko chemie...tě jistě odrovná.....:-))))

rybka
19. 05. 2005
Dát tip
:-) originalni....si me pobavil :-)

inlajn
19. 05. 2005
Dát tip
...na shledanou, jen Effectin bych prosil s dvěma "f"., pán doktor, ...díky...navíc Effectin a Seropram možná kontraindikace....no a další chemický koktejly na sebevraždu akorát...vim...kat nepočká...ale takle? ...a eště mi řekne na shledanou...(!)---o))))

inlajn
19. 05. 2005
Dát tip
.P.S...todle by ti teda neudělal..... in.

inlajn
19. 05. 2005
Dát tip
a za co jste stvořil ČÁRKU prosim....strejc. (pozdrav a poloměr Země 6378 km inlajn)--:)

inlajn
19. 05. 2005
Dát tip
..."položte se"!!o)---to řikal tetě tak před 40 lety, když jí balil, ty vole...:))

inlajn
19. 05. 2005
Dát tip
...už mu volám....

inlajn
19. 05. 2005
Dát tip
...tak prej ti mám dát napřed tip....elektrošoky až potom.

pozorovatel
19. 05. 2005
Dát tip
:)*

REDH0T
19. 05. 2005
Dát tip
ghreeeeeeeeeee, ghreeeeeeeeeee

pozorovatel
19. 05. 2005
Dát tip
neni zač

Zbora
19. 05. 2005
Dát tip
Zapomněl ještě na Prozac, černé uhlí, a odvar z makovice :O)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru