Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

poďte spať

21. 05. 2005
0
0
6977
Autor
Renas

Poďme do královstva perín

voňavých a láskavých

jo?


...ja nie som spokojny s nicim... ...jo...bez...

Renas
25. 05. 2005
Dát tip
to su kecy. neviem kto vas to tam ucí, ale vo vseobecnosti ide o to, ze ludom z bratislavy sa nepaci, ze tam chodi hladat pracu cele slovensko. neviem ci sa mylim, ale bratislava je este slovensko nie? a niektori kokoti sa samozrejme musia tvarit, ze to ze su v blave lepsie podmienky, je ich zasluha. jeeezis... milujem taketo kopaniciarske nazory.

...mne nevadia nikto...moj otec tiez nie je povodom BA... ...a nevadi mi ked sem pride pracovat/studovat... ...mne vyslovene lezu na nervy tie kecy...ze aka to tu je diera... ...ze vsetci bratislavaci su arogantni...zberba...mafia...fetaci...nie jak ti u nich... ...ono keby to bolo ojedinele drzim hubu... ...ale ked to toci kazdy treti internatnik...tak ma to nebavi... ....podla mna je percento kokotov rovnake vsade na svete...ci z BA...alebo z Prievidze...

Renas
25. 05. 2005
Dát tip
tak potom súhlas

Renas
25. 05. 2005
Dát tip
inak vydali mi dve poviedky v takom internetovom mesačníku kerý sa volá LET, skús tam niečo poslať, mohli by sme ich tam bombardovať www.aoss.sk/let

...no som rad ze sme sa zhodli... ...no pozrem...ale neviem co by som tam mal...hodit...

Renas
25. 05. 2005
Dát tip
no, to je dilema asi niečo s čím si najviac spokojný pre dnes sa lúčim, prajem pekný deň, musím sa ísť šprtať axiológiu, zajtra mám skúšku a nič zatiaľ neviem

Renas
24. 05. 2005
Dát tip
hento je prerabka ramsteinu america aspieva sa tam:najvacsia diera je prievidza. dost lokal patriotisticky blava text o tom, ze co maju co sedlaci chodit pracovat do blavy a tak. dost stupid. ze pankaci. kokoti su to obycajni

...vies...ked spievaju nejaky sedlacky kreteni o blave...aka je to diera....je to ok... ...ale ked blavaci zaspievaju nieco o inom meste..uz su to kokoti namysleny blavacky... ...mne tiez lezu na nervy ti co tu pridu z nejakej hornej dolnej...studuju pracuju...a cely cas picuju aka je to diera odporna... ...tak nech tahaju....ked nieco nechem...nerobim... ...ale rad by som videl ten text...posli...

...a uz mam...dobre som predpokladal... Na mestá sa iba hrajú, dedinu však v krvi majú Bratislavu neznášajú na všetko v nej nadávajú Do mesta sa ale tlačia mestské veci sa im páčia nočný život, pekné šaty lepšia práca, väčšie platy Najväčšina diera je Prievidza, Prievidza je úžasná! Prievidza! Prievidza! Dobrá riť je aj Dubnica, Zvolen, Brezno, Lučenec Košice aj Banská Bystrica a Kremnica a Geľnica Humenné, Tatranská Lomnica, Svidník, Prešov, Chteľnica Považská Bystrica aj Štiavnica, Kežmarok, Nimnica

Renas
23. 05. 2005
Dát tip
ty vole minim je z čadce? a nepoznas minime nahodou vlada duraja? na mysli mam cadcu a jej pravu tvar...

renas...minim je z cadce???...

Renas
23. 05. 2005
Dát tip
neviem, ja som to len tak pochopil z toho, čo si napisal o tych bezdomovcoch mimo blavy. takze si vto tak nemyslel? prave pocuvam karpinu- prievidza

...si kozka???.... ...ja poznam len texty... ...ja som to tam len tak placol...

Renas
23. 05. 2005
Dát tip
kozka? to je zas čo?

...ta prerabka elanu... ...ten text... ...co som hodil aj inlajnovi pod tou mojou veceou...Posledna...

no skoda ze nemam psa ;) ako si si ho pripravil ? ;)

...na grile... ...sak si nejakeho chyt...

no v meste mame asi iba dvoch tulakov ... tu su dobri ludia vies ? ;) a cigosi su v pohode, robia mozno este mensi bordel ako my, vacsina a nemyslim ze zeru psov ;) ale na dedine, no bola tam jedna rodinka trochu posunutych domima tak oni hej, papali psiky ;)

...u nas nenajdes ziadneho tulaveho psa...iba bezdomovcov...ale ti su tiez vacsinou z mimo BA...cadca piestany...a tak ..psov hned beru do utulku... ...a tam im daju neskor taku injekciu na spanie... ...ja co mam dom na dedine...tak tam okrem nas nikto nezere psov...ale vo vedlajsej dedine su tym preslaveny....Brodske... ....a cigosi...no u nas neviem ci zeru psov...ale jedna z nasej brany...robi kadernicku... ...a bordel robi jej biela suseda...

Jerry_Shit
21. 05. 2005
Dát tip
Rád bych, ale můžu až za dvě hodiny.

pred obedom nikdy!

...no romantika... ...si viem predstavit ako to hovoris nejakej slecne...aj s tym JO... ...plesk...

Natasha_
21. 05. 2005
Dát tip
Diskuse? A o čem :)

...o tom ci sa niektora na to chyti...

Natasha_
21. 05. 2005
Dát tip
Hmmmm....to bych řekla, že tu někteří používají těžší kalibr :)

romale
21. 05. 2005
Dát tip
Jo ,ale jenom, kdyby přišla... a spadla Eiffelovka...

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
no...tak teda dobré ráno všetkým

naty....no vidis ako pekne vies diskutovat...

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
tak teda diskutujme priatelia. nuz teda zapocnime rano krajsim byt. hore von z perín lenoch. slnko uz davno rozvesalo zlate kolíky

...slnko je bastard...radsej by som spal...

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
slnko je namakana vec. prave som u babky na dedine, mam za sebou chlastacku na vidieku a po dobrom babkinom obede, hned po tom co mi za nieco vynadá, sa chystam s bratrancom na májové ceresne do nedalekeho ceresnoveho sadu uprostred pola. to kukas blavaku betonovy:)

...ja mam beton rad... ...a tiez mam chodievam na dedinu....na zahorie... ...ale to uz predpokladam tiez vies...lebo to som uz spominal v jedenj debate pod dielom...

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
nie to som nevedel a som plny

...a ja som sa prezral na obede...a kava na ex...a tak celkovo mi zasibava...

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
chechty chechty. kazdy nech si robi to co chce! to bude fajn!

...no jasne mudro hovoris...velmi mudro...

picovina

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
mysli si co chces brácho minim. moj maly brat minim slysi bít zvony ze santa fé?

...ty si nemal fetovat???:..

uz som doma za pol hodku zas vyrazam to vies, vyhladne ;)

nechajte chlapca tak ked ho to bavi hej ?;)

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
hulení?

fajne skerko, to by bol hriech nedat si taky krasny den ;)

Renas
21. 05. 2005
Dát tip
skerko? to čo je prosim ta? nie si ty nahodou zahorak?

...hej pamatam si na tie hladne stavy.... ...tak padol aj nas pes... ...ani ja nepoznam vyraz skerko...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru