Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všichni máme možnost volby

02. 06. 2005
1
0
2852
Autor
andileknika

Abych si zase nepřipadala ublíženě:-)

Všichni jsme sami
jen někdo víc a někdo míň
Všichni máme přání
Jen to někteří neumějí říct
 
Všichni máme slunce
ať už na nebi či duši
přejem si pohádkové konce
než nás někdo zruší
 
Všichni máme možnost volby
ano nebo ne
následky příjdou stejně
nikoho to nemine
 
Já měla tebe
a ty mě
není to jen tvá chyba
ani moje
 
.......ale nesvedeme to na tenhle svět
Měli jsme možnost volby
Neříkej, že ne.........
 

Eva_S
14. 01. 2006
Dát tip
tydle věci se mě moc nedotýkaj....moc jednoduchý asi....

exorcista
10. 06. 2005
Dát tip
to už jsem, bez legrace, uďál. ale co, i já mám někdy dny, kdy věty se šmodrchají a mozek vydává jen podivnou hatmatilku. chicht ;)

andileknika
09. 06. 2005
Dát tip
Jo a přečti si to nové dílo a obrať své oči vzhůru:-)

andileknika
08. 06. 2005
Dát tip
"ta předchozí je lepší, ale tahle je také dobrá..." :-))))))))) No to vyznělo úplně úžasně:) Jinak - chápeš, ne - to nejlepší na konec:-) a neskládej poklony - potom bych se musela sklánět i já:-) a kdo ví co napíšu za další pitomost:-) Ale jsem ráda, že ti dělám radost - aspoň něomu:-) a asi si zase přečtu svůj prolog:-))))))))

exorcista
08. 06. 2005
Dát tip
ale ale, pumprlíku, náhodou tyhle poslední dvě dílka byla opravdu povedená... ...jen tak dál :)

exorcista
07. 06. 2005
Dát tip
ta předchozí je lepší, ale tahle je také dobrá... ...hledání viny je asi tak platné, jako loupání jablka, stejně pod slupkou najdeš jen dužinu o které víš a jablko nakonec zbaštíš, věci jsou a tak je berme :) ...obvzláště ti jdou konce, to mám rád, andílku. dovol mi, abych ti vyjádřil svou poklonu, neboť mi děláš stále větší a větší radost svými pokroky. ;)

andileknika
05. 06. 2005
Dát tip
Promiň...Jsem ale ráda, že to vyvolává pocity.Kašli na to:-) A už si to nečti:-)

andileknika
05. 06. 2005
Dát tip
Richard: Pomáhá:-) neposlala, ani neřekla Tak jsem tě nepotěšila:-))

andileknika
03. 06. 2005
Dát tip
přesně:-) někdy bohužel jindy bohudík:-)

Silvita
03. 06. 2005
Dát tip
Máš pravdu, každý má možnost volby ...udeřila si na mé citlivé místo, strašně to bolí .... (ale nebudu to rozebírat)

Richard
03. 06. 2005
Dát tip
jestli můžu, zeptám se dvakrát jestli to pomáhá? jestli's mu to taky poslala (řekla)? ano a ano by mně potěšilo

fialowa
02. 06. 2005
Dát tip
hmm...rozumím asi si každý z vás vybral jinou volbu, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru