Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Partie

09. 01. 2001
4
0
3495
Autor
Sadaf

Tak rozdej karty ďáble dnes poslední si šanci dám ... a když prohraju??? Pak půjdu s Tebou... jedno kam...
Pako
13. 01. 2001
Dát tip
No tak já nevím...:-) S ďablem neradno si hrat, na druhou stranu by to zase mohla byt vetsi sranda nez hrat karty treba se starou babickou nebo nedej boze s Panem bohem... Ale v celku se mi tohle tvoje dilko libi a tak......

JiKo
10. 01. 2001
Dát tip
Aby byla pochopena správně má 1 věta nahoře... je to absurdum!!! Už to hrát s ďáblem je zlo!!!! Asi vím co máš na mysli

JiKo
09. 01. 2001
Dát tip
A když vyhraješ?

Jákob
09. 01. 2001
Dát tip
no musel by rozdat moc dobré karty :o)

Vyjan
09. 01. 2001
Dát tip
Zas jeden zkažený pohádkami o hloupých čertech. S peklem se nehraje...

Albireo
09. 01. 2001
Dát tip
Tahle básnička je působivá, ale (aspoň u mne) potřebovala jistou inkubační dobu.

Merle
09. 01. 2001
Dát tip
já nehraju o sebe... když vše je na náhodě nevěřím náhodám ani těm pseudo :-))

ruby
09. 01. 2001
Dát tip
nerozehrala bych to:-( bala bych se!

Miroslawek
09. 01. 2001
Dát tip
S EuroCard MasterCard můžeš platit všude.

Cavalera
09. 01. 2001
Dát tip
Musel jsem si to asi přečíst víckrát a zapomenout na komentáře mých předchůdců, abych pochopil, jak daleko to má k blbůstce (stejně jako řada dalších Tvých "blbůstek"). Jak krásně se to hodí k auditku o čaji, které jsi včera vytvořil a kde se hovoří i o alkoholu, jak krásně to na něj pasuje. V uvozovkách to "krásně" sedí na Tebe, Ty víš co mám na , mysli. A našla by se celé hromada věcí, na které se to tak hodí. A o tom jestli rozehrát tu hru nebo ne. Hodně často ji hrajeme a ani si toho nejsme vědomi. Pochopíme teprve tehdy až když nám na šesti kostkách, najednou šestkrát padne jednička a náhradní hody už se nepočítají. Pak už je jdno kam ... TIP za tu hloubku a šířku, která je vystižená v pouhé hrstce slov, která tak krutě a pravdivě útočí do nitra našeho svědomí.

Andra
09. 01. 2001
Dát tip
Hop nebo Trop. Někdy stačí tak málo, aby se Ti změnil celý život. Já ještě pořád chci věřit na Zázraky... *)

Andra
09. 01. 2001
Dát tip

racek
09. 01. 2001
Dát tip
Pokud hraješ s peklem v sobě, vždycky máš šanci 50 procent. Pokud hraješ s peklem venku, šance se snižují. Líbí se mi to, Sadafe. Hra s ďáblem, hra s ohněm...oheň a ďábel k sobě patří...TIP.

Astalavista
09. 01. 2001
Dát tip
racek: 50:50 je to skoro vždy, ať už hraješ uvnitř nebo venku. Zkrátka jo:ne. k básni: když prohraješ už nebude žádné zítra, takže dnes... Taková docela dobrá mariášovka.*

Dave_Zw
09. 01. 2001
Dát tip
chm? z tvého života? Že by poslední dílo? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru