Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Virgin Islands

31. 08. 2005
2
0
3435
Autor
Renas

Šiel som po ulici a uvidel som tehotné dievča. Čakala na autobus. Napadlo ma, že by som sa jej mohol spýtať, či je panna, ale šiel som radšej ďalej a stále som premýšľal, že všetci sú panici a panny. Ako ja.
nepozeraj telenovely.... ;o)

toto ma dost pobavilo:)

Bandhu
01. 09. 2005
Dát tip
TIP

..igoooooor timkooooo....

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
Panenství, jak se v poslední době často zdá, je mnohem více stavem duševním než tělesným. představme si situaci, kdy bychom tyto dva způsoby panenství od sebe oddělili a vytvořili např. postavu, která je i přes několikeré zasunutí stále duševní pannou dle všech pouček příslušných filmových dokumentů (viz polovina teen produkce)

Renas
31. 08. 2005
Dát tip
no... to nie je zlý oný... hmmm. orgoj chorchoj iveta

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
huhúúú :-) kdy bychom tyto dva způsoby panenství od sebe oddělili a vytvořili např. postavu, která je i přes několikeré zasunutí stále duševní pannou jka se pozná duševní panna? .))) co do jejího mozku nesmí proniknout aby byla panna? mě z vás picne :-)))

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
no přece poznání, že už to má za sebou:) potom se bude stále chovat jako panna;)

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
hm tak na tom myslim prdlajsl záleží to je čistě fyzická záležitost a s duchovní stránkou děvčete to má pramálo společného... jde jen o pocit, fyzickej :-)

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
kurva avi

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
no, ale nepopřeš, že pak se v myšlení dívky něco změní. alespoň touha po tom poznání...;)

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
si napsal trošku blbost ne.... když už to má za sebou - pak - tak žádná touha po poznání, když už proběhlo.... myslim že ne, některá si může vsugerovat, že je dospělá ale je to asi tak, jako když máš narozky a je ti 18.... nic se nezmění... duševně...

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
ale né, pointa by právě byla v tom, že by se to nedozvěděla. tělem jó, ale neví, že to byl sex a právě pro to po tom neustále touží:) taky nikdo neříká, že by to byla povídka na reálném základu

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
aha ahá ale stejně po tom touží tělem a ne hlavou :-)

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
Nicol, co si mám o tomhle myslet? teď večer, na takovém diskutéry opuštěnm místě...

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
no dovol :-)) nepřekračuji své hranice autora a čtenáře a už vůbec nejsem k nikomu osobní :-)

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
v tom případě Ti, zdá se, dlužím omluvu. Tak jen nezaujatě sviť lampo:)

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
ty Feanore, až tě budu chtít svádět, nebo cos to měl na mysli, nebudu to dělat před očima zvědavejch Písmáků :-) jaja, už se stmívá, ahoj

Feanor
31. 08. 2005
Dát tip
áhoj a sodíku zdar

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru