Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soudný den

Výběr: jenyk, Print, Petr_Pan
13. 09. 2005
9
0
5569
Autor
Jeheheman

Ahoj, Dalíku! Začal jsem si pěkně vyřizovat účty s Martinou. Soudný den se přiblížil! Ahoj! Iggy [prolog ignoruj]

 

Nevadí,

v soudný den

bude zrovna soudek

 

Celou tu katastrofu

tak nějak zameteme pod koberec

Budeme přitom mumlat a kašlat 

aby to nebylo slyšet

Pani Nováková se jakože nebude dívat

a bude to dobrý


Tak abys věděl, já už na vás pěkně seru! Polibte si prdel i s Křídletem, klubem Jůheláků, The Mentosem i ušatýma historkama!!! Všichni, kdo mne tu znají, si ze mne vždy dělali nehorázné kozy! Všichni do jednoho!!! A hlavně m_r_girl a její (i mužské) alternicky. Ale to už skončilo! Najděte si tu jiného magora, na jehož účet se budete bavit!!! Po celé studium na VŠ jsem z vás měl jen škodu! A před 2 lety na začátku září jste mne skoro dostali do hrobu! Seru na vás na všecky!!!!!!!!!!!!! Fuck da Peace Maak!!! Fuck da Internet!!! Fuck da computas!!! Fuck da Tekknics!!! Vivat nature!!! Vivat punk!!! Vivat freedom and liberty!!! Vivat life!!! Psychroforos - David Laskafeld, narozen 21. 8. 1978 v Kroměříži, R. Č.: 780821/4403.

Amasonka
25. 11. 2005
Dát tip
Přesně tak!

Jeheheman
10. 11. 2005
Dát tip
Skoda105:jo to je prostě celý, strohý od a do z. pocitowfka. autoru nic nechybí dix:o)-

Jirish
09. 11. 2005
Dát tip
Když to čtu, představuji si jako by mluvil český dělník.

Jeheheman
09. 11. 2005
Dát tip
Jirish:))) taky že mluví:)

Jeheheman
26. 10. 2005
Dát tip
no vim, že to s tebou jako nezacloumalo ač to bylo tuze hezký:ol- asi sem chtěl opak nebo si to hodit:o) díkec díftko sejedeme se v rumišti ve starým brně, budu špinavej od melasy, hermelínu a ropných látek a budeš říkat malou násobilku po v.

plovárna
25. 10. 2005
Dát tip
:-) Na hlubší to moc není. t. Jo, ale hlavně chci kritiky. Kdybys to nepochopil, tak jsem přišla kvůli tomu. Jestli budeš chtít, vysvětlím Ti to ještě dvakrát :-)

Jeheheman
22. 10. 2005
Dát tip
poděs: tak to už je druhá kladná kritika (bez tipu) za sebou:o)) oh co jsem komu udělal?:o)-

stenos
19. 10. 2005
Dát tip
Nechci o tom dlouho žvanit,ani nic vzkazovat-protože čtu rád takovýhle věcičky.

Abuteris
18. 10. 2005
Dát tip
Do Práglu, jo? Tooodle nooodle!!!!!! Jedině, až budu mít tu..., však Ty víš, kterou. S pozdravem AbuIggDavLeveris

Abuteris
17. 10. 2005
Dát tip
Abuteris is not Iggy (see my text above). Jinak omluva se přijímá, v poho... :o)

Jeheheman
17. 10. 2005
Dát tip
Abu: nj, ty už ses vlastně změnil iggevno. přismahni do prágu a neplácej tu blbiny:o)

Petr_Pan
11. 10. 2005
Dát tip
jéj - iggy> se omluvuju - nějak mi to vyklouzlo - promiň nicoll> ď

Abuteris
10. 10. 2005
Dát tip
Jenyk: Vysvětlovat ho nemusíš, řekneš, že je ode mne. Dík za odpověď. Petr_Pan: A co? Jen jsem napsal svůj názor... Dalík: Ještě dodatek: Ten mail byl fakt hrozně hloupý, agresivní a směšný. Iggy je mrtvý, již neexistuje. Nemám už s ním nic společného. Čekal jsi tu chvíli na mne, co? Tak sorry, snad příště. Díky, že jsi mi pomohl ujistit se, že jsem to řešil špatně. Jen jsem chtěl, abys tohle věděl. S mým dílem asi souhlasíte, dík. Ještě si, prosím, vemte k srdci to, co říká má přezdívka. Dík za všechno, na jistou dobu tady zase nebudu. Až se to vyřeší, tak zase přijdu. Teď to nechám na vás. Zatím ahoj!

Petr_Pan
10. 10. 2005
Dát tip
ab> a co .. .. já s tim ? seru na Tebe aj na Tvuj názor, tak mě prosím zbytečně neotravuj avízkama - ju ? :-)

Abuteris
10. 10. 2005
Dát tip
Petr_Pan: Co tak zhurta? Ale jak chceš. Tak mi taky neposílej avíza, stejně tu dlouho nebudu.

Nicollette
10. 10. 2005
Dát tip
Petře Pane - Abu je Iggy víš :-))) hardcore

Nicollette
10. 10. 2005
Dát tip
avi teda

Petr_Pan
09. 10. 2005
Dát tip
ab> a co ?

Abuteris
08. 10. 2005
Dát tip
Ahoj, Dalíku! Začal jsem si pěkně vyřizovat účty s Martinou. Soudný den se přiblížil! Ahoj! Iggy [prolog ignoruj] Dobrá prdel, kdo to psal, prosím tě?! ...v současnosti snad jen m_r_girl. - tak toto je vážně dobrý hlod! Už vám z toho hezky jebe, jen, co je pravda! Kdyby to bylo v kategorii blbůstky, dal bych hned tři tipy, ale takto dám jen jeden. Jo, a s kým si vyřizuješ účty ty??? Zatím zdar, Abuteris, alias Jeheheman alias jenyk alias dadíková alias pozorovatel. :c))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Jo, a klidně mne zablokujte i s IP adresou, já vás mám na háčku!!! Není problém pořídit si novou... Vášnivě všechny líbá Ab :)

Petr_Pan
24. 09. 2005
Dát tip
dopohody nejvíc

tyjo ja sa tesim

Noe1
13. 09. 2005
Dát tip
:-)))))))

Noe1
13. 09. 2005
Dát tip
btw: Iggy? Ten zdejší objevující se a mizící přízrak?

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
soudný den u soudku:))) dobrá blbůstka

Zuzulinka
13. 09. 2005
Dát tip
ještě že nebude Bernardýn:-))

Jeheheman
13. 09. 2005
Dát tip
noe: jo, alias davoušek, LevDL, maláPavlínka, nenechavec a já nevím co ještě. v současnosti snad jen m_r_girl. ale není to o něm. při čtení jeho mailu mě to jen napadlo:)

Jeheheman
13. 09. 2005
Dát tip
zuzulinka: ťuťu ňuňu

Noe1
13. 09. 2005
Dát tip
Ještěs zapoměl na Verču85 či kolik to bylo ... ta byla zvášt hutná :-)))))))))

Zuzulinka
13. 09. 2005
Dát tip
na mě to dělat nemusíš, nejsem zvířáko...ani kojenec

Jeheheman
13. 09. 2005
Dát tip
jo sorry. nojó!, ta byla taky dobrej model:o)

Jeheheman
13. 09. 2005
Dát tip
zuzulinka: né? :o)))

Zuzulinka
13. 09. 2005
Dát tip
faktycky ne...:o)))

Jeheheman
13. 09. 2005
Dát tip
jenyk: proč bych hrotil. bude to v poho:o)

T_O_M_
13. 09. 2005
Dát tip
!! :-)

Print
13. 09. 2005
Dát tip
***!!!

dadíková
13. 09. 2005
Dát tip
....:)) t

Jeheheman
13. 09. 2005
Dát tip
satori: nic sem neviděl;) print: napadl mě vtip: víš jak by vypadala printova případná slovní kritika? ??? "tři hvězdičky a třikrát vykřičník" :o))) dík dadíková:dík, jak se má dadík?:o)

dadíková
13. 09. 2005
Dát tip
máme se dobře...na stáří...:)))

Print
13. 09. 2005
Dát tip
:-))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru