Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pendolinem na Střekov!!!

16. 09. 2005
1
0
5098
Autor
Petula

Jede se za každého počasí!

 

Pendolinem na Střekov!!!

 

Na vědomost se dává, že o státním svátku, v den svatého Václava (28.9.2005), vlakem moderním k ruinám gotickým Střekova hradu výprava se koná!

 

Úřední sdělení pana kastelána jméno Nebe (Himmel) nesoucího z hradu Střekova došlé:

 

Dobrý den,

ve středu 28.9. v den státního svátku je hrad otevřen 9.00 - 16.00 hodin. Himmel, kastelán

 

 

Také České dráhy potvrdily,
že nejmodernější kolejový prostředek osobní dopravy,
totiž souprava řečená Pendolino,
by v provozu nasazen býti měl.

Zde tedy přikládám řád jízdní taktéž Fahrplan zvaný:

 

R 772 

28.9.2005

 

 

Stanice

       Příj.

     Odj.

     Km

Praha Masarykovo n.

10:26

0

Kralupy n.Vltavou

10:50

10:52

27

Roudnice n.Labem

11:13

11:15

66

Lovosice

11:26

11:28

84

Ústí n.L. hl.n.

11:45

11:47

106

Děčín hl.n. 

12:04

 

129

 

 

Těm, kteříž za jízdné méně zaplatiti hodlají a tak své literátské kapse na další světské radosti ušetřiti chtějí, nabízím
sraz již v 9:49 na pražském Masarykově nádraží
u osobních pokladen
.
Zde spočteny budou všechny hlavy dorazivšího davu, jejichž nositelé jízdné platiti povinni jsou a následně společně hromadná jízdenka se slevou nemalou u jistě vlídné paní pokladní zakoupena bude.

 

Další plán cesty jest zcela a zouplna individuální!

Avšak toto doporučení si předložiti dovolím:

Rychlovlakem výše naznačeným do labskoústeckého Hlavního nádraží (Hauptbahnhof Aussig) dojeti. V trafice či automatu na ústeckém nádraží si za mince drobné k tomu účelu předem uspořené nepřestupní jízdenku (Fahrkarte) čestně zakoupiti a z místa toho jistého bez váhání autobusem pod slavný hrad Střekov svižně vyjeti.

Kdo se nahoře na hradě přede mnou osmělí a odhodlá se své dílo veřejně vplen davu zadeklamovati a tím své nitro zcela a zouplna odhaliti, ten se tak již bez nutnosti dalších povinností a úkonů soutežícím stává a bije se tak do posledního úderu psacích kláves a posledního škrtu pisátka svého o první a jedinou cenu za literární zpestření a mé kratochvilné rozptýlení jakož i oblažení mnou osobně vypsanou!

Touto velebnou a čestnou odměnou budiž některý z nápojův pro sprostný lid vhodných, jakými pivo, víno, medovina či voda čistá pramenitá jsou.
Ani soudobým vymyšlenostem se nebráním, takže i čaj ba i kávu do hlavy vítěze jediného, neodvolatelně mou libovůlí vybraného nalíti mohu!

 

 

Odjezd z místa obveselení a klání jest zcela a bez překážek dalších na usmyšlení si jedince každého jen odvislý a dle nálady a počasí ustanoven každým svobodně býti může.

 

 

Zváni jsou příznivci skupin různých a proto dopředu si radu neodpustím:
Kdož nenávistí urputnou k jedincům z jiných seskupení plá, nechť svůj plamen a bojovnost na den Václava světce a knížete českého doma odloží a s sebou cestou klopotnou ji nevláčí!

 

Na všechny se těší

 

Petula |||-_-||| Čarodějnice

_______________________________________________________

 

Pro lepší představy publiku obecnému zde spojení na obrazy světelné (Lichtbilden) ze setkání minulého na pavučině celozemské umístěné předkládám:

http://www.pismak.cz/fotky/2005/0703stre/strekov.htm

 

 

 

 

 

 



Milly
01. 11. 2005
Dát tip
Dobrý fotky.........., dík, už mam avi i z Jablkonoc (abych měla čeho litovat) :-)

Milly
27. 09. 2005
Dát tip
Pet, fakt se neví, kdo pojede?? Já nvím....- mám zánět průdušek......, tak nevím, zda s ním cestovat (a léčím se na angínu, ale nepozoruju ji na sobě)..., nevím, zda jet?.... či nejet.......

Petula
27. 09. 2005
Dát tip
Ach jo!!! Kdo pojede nevím, soukromě nenapsali. Já pojedu určitě a možná bude překvapení… ;o)
STŘEKOV JE JIŽ ZÍTRA!!!!

|||-_-|||

Petr_Pan
27. 09. 2005
Dát tip
jedu do prahy o víkendu - tuhle akci vynechám - nechť se povede *

Milly
27. 09. 2005
Dát tip
jaký překvapení?? Ani nevím o počasí, tady pořád leje.... (píšu líle, jestli jede.. :-))

Petula
27. 09. 2005
Dát tip
Překvapení je překvapení!!!!
|||-_-|||

Milly
27. 09. 2005
Dát tip
avi pro čekanku :-)

já vim, na Liteře je to taky

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
Hele, já jsem taky na antibiotikách...... ;-))))) (a stejně jedu na to kosení, jak jen budu moct), uvidím, jela bych i sem- odívám se do diáře... :o)

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
ne, neodívám, tak velkej nemám,......., aby mi stačil..........,POdívám

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
milly> tak jak ? ;-)

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
PODÍVÁM Odívání si fakt nedokážu představit- on je fakt malinkej.....

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
milly> chjo :-) tohle mě ale vůbec nezajímá - já jen jestli pojedeš, nebo ne-e .. ;-))

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
asi jo :-)

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
tak to se pokusím vyzdravit do tej doby ještě o něco víc .. ;-)

Milly
21. 09. 2005
Dát tip
já taky.. :-)

Petula
20. 09. 2005
Dát tip
Petr_Pan◄ Kdo všechno bude netuchám. Pár nás tam ale přijede. Pojeď též! ;o) Asi bude záležet i na momentálních náladách… :o) ►AlinaJen hezky pojeď! Neboj, já Tě před lidmi schovám – prohlásím, že tam nejseš a bude… ;o)
|||-_-|||

Petr_Pan
20. 09. 2005
Dát tip
jsem na antibiotikách, tak uvidíme podle toho ..

Joe_Black
20. 09. 2005
Dát tip
hele jaktože si zas byla na netu a u mě ani ťuk, to vůbec, ale vůbec není fér...

alina
20. 09. 2005
Dát tip
Petulii.... tomu se říká citové vydírání :o))))) Ale sorrík.... fakt ne-e...... Až jindy možná snad /a s touhle nadějí jdi spát/ - jak by řekl klasik :o)

alina
17. 09. 2005
Dát tip
no.... čte se to tuze pěkně.... ale znáš mě...... přeci jen jsem pořád ještě/užzas/nějak/ příliš liduplachá...

Petr_Pan
17. 09. 2005
Dát tip
kdo všechno bude ? mamka se prý toho dne vrací, tak by se o tom snad zauvažovat dalo ..

Petr_Pan
16. 09. 2005
Dát tip
mamka bude v tý době dlít ve francii a já musim hlídat ségry .. moc škoda - vypadá to na skvělou akci .. :-) a ta klímovština mě potěšila/přivedla k tomu, abych to přečet celý, i když je to pekelně dlouhý .. :-) aspoň TIP za to ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru