Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taxíkem na konec dálnice...

10. 10. 2005
0
1
2672
Autor
Zelenej_Raul

Koupili mi taxíka na konec dálnice

A já v něm seděl a tajil dech

Přede mnou polární záře, zuřila vánice

A sníh tál na svodidlech

 

Koupili mi taxíka na konec dálnice

a já z oken, jak z prázdných očí, pozoroval svět

Ostatní taxíky jak hučíce, supíce

Snaží se konečně (k cíli) dospět

 

Svět je jen půjčovna taxíků

za pětku dostaneš pár vteřin života

Všichni v nich jezdíme, na sebe troubíme

a kolem nás je překrásná nicota


1 názor

Garth
14. 04. 2008
Dát tip
Dvakrát moc mi to neřeklo, ale asi to bude nějak souviset s tou Tvou záludnou otázkou...:)

noeran
19. 12. 2005
Dát tip
to určuje podíl mouky, vody a odpadu? no, ještě že je nepečeš......... :)

Horovickej je lepsi :)

noeran
15. 12. 2005
Dát tip
rozdíl? ..... ?

Okey - A chces Horovickej nebo Plzenskej carrefour rohlik? :)

noeran
06. 12. 2005
Dát tip
fajn, takže jsem si vyplácla plíce zbytečně, myslím u "kroku", tedy alespoň co se rohlíku týče :)) takže domluveno, solenej a bez kmínu....

JA ted makam v carrefouru tak ti nevo vezmu(stipnu) :) To aki - asi bych nemel psat na pismak takovyhle "suplikovy" "dilka", byla to jedna velka chyba... :) Asi z toho nebudu nic menit protoze me se to takhle libi - asi to je sobecky ale je to tak... :)

Aki
03. 12. 2005
Dát tip
místama ti skřípe rytmus... a některý výrazy mi tam vyloženě nesedly (hučíce, supíce, spojení překrásná nicota)... potenciál v tom určitě je, jen by asi chtělo ještě trošku máknout na zpracování...

noeran
01. 12. 2005
Dát tip
rohlík..... já chci rohlík.......... vem mi taky jeden! :))

Sorac ale je to tak vsichni kolem sebe jezdime o sobe nic nevime a kdyz mluvime tak vlastne troubime - Snazime se vytroubit svetu neco o nas a pritom to nikoho ale fakt nikoho nezajima... Jo a dik zes mi napsala tolik krasnejch objektivnich kritik... ;) Asi bych mel vzit sitocku a jit si koupit rohlik (mluvim z hladu)

Sitovku - sitovku - sitovku... Uz jdu

noeran
26. 11. 2005
Dát tip
fajn, beru, alegorie..? nelíbí se mi to s tim troubením, příliš naivní, jak to zní, troubíme...

Eg_Ar_11
10. 10. 2005
Dát tip
mi to připomělo Koontze – Skrýš, ale ra dopadla hůř.

Jeheheman
10. 10. 2005
Dát tip
i still dont know what i was waiting for and my time was running wild, a million dead-end streets. ..jak zpívá bowie

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru