Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítr

06. 10. 2005
2
0
2450
Autor
Caallisto

Vůně podzimního větříku je nezaměnitelná...

Skrz zhasnutá světla vidí

tyrany

oběti

Kde Lásku v tmavém koutě bijí

pro vrahy

pro děti


Caallisto
19. 10. 2005
Dát tip
To nebylo vyvíjí ale vyvíjí ;))) hlavní je ten smajlík s přivřeným očičkem, to je takové to "nevim o čem mluvíš ale dokážu si to představit" no prostě řečnický dovětek :))) a to i je tam asi správně, i když se mi to taky nějak nezdálo... Doma je Vsetín a tady je Brno... ale dneska je krásně i tady. Hlavně mám v ruce kaštánek a ten mě neustále těší i ve škole :)

Jehanne
19. 10. 2005
Dát tip
Jooo, kaštánky jsou dobrá věc :) Tož to máš pravdu, že v Brně je víc zima než ve Vsetíně. Já sem původně z Třebíče /ešjo dál než Brno/, tož vím, o čem mluvím :) Tady na zlínsku máte fakt vedro! Tjo... dyž tady je zima, tož v Třebíči je sibiř :D Emm, jo, vyvíjí sa.... dobře ;)) Heheee :)

Jehanne
19. 10. 2005
Dát tip
Btw.- jediné, co znám ze Vsetína je moje oblíbená skupina Vysoké napětí a jejich song Johanka z Parku... :D

Caallisto
18. 10. 2005
Dát tip
vyvíjí? ;))) letošní je nějak opožděný, doma je krááááásňoulince a tady nic.... akorát ta zima sem dorazila :(

Jehanne
18. 10. 2005
Dát tip
mno, vyvíjí! První co mě napadlo, že tam mám možná blbě i... Ale to asi ne... Takže....emmm ...proč ten otazník? ;))) Kde tady a kde doma? Seš v Anglii? Esli jo, tož to máš blbé, mlha a déšť jaxviň.

Caallisto
17. 10. 2005
Dát tip
Ta sloka je dobrá, celé to dílko mě něčim upoutalo... možná tou poslední pravdivou větou (a to nemyslim to "ach jo") :) jinak opět děkuju :)

Caallisto
17. 10. 2005
Dát tip
Jehanne, a co teď? Už to víš? ;)

Jehanne
17. 10. 2005
Dát tip
Mno, dřív sem podzim milovala. Už od dětství. Ale asi před dvěma lety nebo tak nějak, sem ho nenáviděla a aj loni to nebylo nic moc... ale letošní podzim sa mi zatím líbí, jak se vyvíjí :)

Nenaděje
16. 10. 2005
Dát tip
Zase hezké. Trochu mi to připomělo mou druhou ''sloku'' mých příběhů lásky....Ovšem máš to kratší a výstižnější. :)

Caallisto
11. 10. 2005
Dát tip
Já podzim miluju :) Nedávno mi jedna rastaslečna řekla, že jsem první o kom ví, že má taky tak rád podzim jako ona. Je to nej období... kvůli větru, barvám, vzduchu, vůni ulic po dešti, zvláštním světle v duši... je to prostě moje nej :)

Caallisto
10. 10. 2005
Dát tip
S tou kvalitou bych to nepřeháněla, buďme upřímní a realisti ;) Jedno z mnoha? Už proto bych o té kvalitě pochybovala :/ Třeba za pár let ze mně vypadne konečně něco kvalitního, co bude mít hodnotu i pro mně. Každopádně děkuju :))) A pořádně se nadechni ;)

Jehanne
10. 10. 2005
Dát tip
Tož to je fičák. Emm, myslím, že už sem taky určitě cosi o podzimu "vyplivla". Ale stále ještě nemám uajsněné, esli mám podzim vlastně ráda nebo ne. Asi to bude tím, že je to tak napool :)

K_Anče
06. 10. 2005
Dát tip
"Skrz zhasnutá světla" je divný a špatně vyslovitelný..a obávám se, že láska s velkym L už je vybita...

Caallisto
06. 10. 2005
Dát tip
Jak pro koho... :)

krvepot
06. 10. 2005
Dát tip
a co dál?

Smetiprach
06. 10. 2005
Dát tip
Vůně podzimního větříku je nezaměnitelná... přináší každoročně spoustu objevných a kvalitních "podzimních" děl. Tady je jedno z mnoha...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru