Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hrníček zoufalství

13. 10. 2005
4
1
2701
Autor
Caallisto

Chci se utopit

v pohankovým čaji

s šípkem

barvícím se       do ruda

(to od těch šípků)

 

aby se tak

nebarvila podlaha


1 názor

martinez
02. 02. 2007
Dát tip
díky názvu jem byla zvědvá... *

Vihar
23. 11. 2005
Dát tip
Huf! Mistrovské zhuštění a gradace. T Mohla být použita i coby součást nějaké delší.

Caallisto
23. 11. 2005
Dát tip
byl to chvilkový pocit, nechtěla jsem se rozepisovat do alejuja ;) děkujuuuu :)))

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
Ahoj Vihare, dík za avi- i když mám zatím od Tebe jen na díla, co jsem už četla.. :-) Tady se mi líbil nápad, ale celek moc ne.. Dobrá, kritika: ať se člověk utopí kdekoliv, podlaha se nebarví, ne?....... tohle nějak nechápu (Vihare, tady není příběh- já myslela, že se Ti líbí jen básně s příběhem.... :-)).

Vihar
23. 11. 2005
Dát tip
bělostné dívčí tělo s podřezanými žílami barvící do červena svou krví vodu v chladnoucí vaně je stejný obraz jako bílý sáček v šálku čaje. Pdlaha se barví do červena (nemáš-li krámy) toliko při zranění, nejspíš úmyslném.. Tak to vidím já. Milly - fce "kdo četl dílo" je zprovozněna pouze u děl, které jsem sám napsal, tak u cizích nemohu vědět, kdo všechno dané dílo četl.

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
Vihar, pravda, ale prostě mi to tady úplně nesedne....- tak vana nebo podlaha? já vím, že to nemůžeš vědět..- taky byl u toho :-)

Vihar
23. 11. 2005
Dát tip
fuj, mělo být podlaha a menstruaci :) Včera večer jsem četl horrorovou povídku, kde brácha našel po sestře krvavou stopu na podlaze, a přemýšlel, zda-li je to krev, má-li olíznout prst, a pak nad množstvím krve poznamenal, že tohle nejspíš nebudou měsíčky.. Já mám tenhle týden na krev pech, první bylo Millinino menstruační dílko :o)

Caallisto
23. 11. 2005
Dát tip
Vihar: pochopil jsi... ;) jen usměrnění: podřezané žíly ne pořezané ruce ano

Caallisto
23. 11. 2005
Dát tip
sááákriš, jsi mě předběhl, tohle s menstruací nemá nic společnýho :)))

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
Vihar- Tebe ta báseň nějak vzala- že mi teď všude děláš reklamu.... :-))) Caallisto- tak to jo........., ruce.......- jako pocit dobrý- jen to z tý básně nejde poznat- co je myšleno...........

Caallisto
23. 11. 2005
Dát tip
Milly: ne všechno musí bít do očí a právě proto mě překvapuje, že Vihar pochopil...

Milly
23. 11. 2005
Dát tip
ale já to taky tak nějak pochopila.... ne úplně, no, pravda....

Sarrah
08. 11. 2005
Dát tip
je fajn.....to v závorce bych klidně vynechala......:o)***

Caallisto
08. 11. 2005
Dát tip
děkuji... ale nic nevynechám, šlo mi o umocnění... divila jsem se, jak se ta voda červenala právě díky té trošce šípku... btw, ten čaj byl odporný, asi proto, že jsem neměla pořádně vřelou vodu :)

Sarrah
08. 11. 2005
Dát tip
rozumím.....měj krásné dny :o)

Caallisto
07. 11. 2005
Dát tip
mazec, a to jsem myslela, že už tě trošku znám, brácho!!! :)

Caallisto
04. 11. 2005
Dát tip
ty jeden.... ;))) ty víš, kde jsou mé slabé místečka, viď?? :)))

Caallisto
31. 10. 2005
Dát tip
au au au.... minulý týden jsem strávila tři dopoledne u paní zubařky kvůli jednomu zubu - nebyla schopná mi ho spravit přes půl roku! Takže marmeládu si hned tak nedám :(((

Jo jo, zcela chápu (a schvaluju ;))!!! Já zase strkám většinu financí do hudby a různých akcí spojených s ní. Tož ti přeju pořádný krajíc s pořádnou porcí džemíku!!! ;-)

Caallisto
20. 10. 2005
Dát tip
no, já jako studentka si tu marmeládu často dovolit nemůžu :/ ale možná to bude tím, že dávám peníze spíš na focení, výtvarné potřeby a víkendové akce. A to je lepší, než marmeláda ;) teda, ta "básnička" byla pěkně sobecká, jsem trubka, že jsem napsala něco takového... :(((

Nu, sice nevím, co je na chlebu s džemem za přežitek, ale budiž...... :D

Určitě!!! A jedí tmavý chleba s jahodov¨ým džemem! ;))

Caallisto
18. 10. 2005
Dát tip
teeeeeda... a pak že jsou hudebníci špatně placený! ;)))

Caallisto
17. 10. 2005
Dát tip
ju? a komparzisti pijou pohankovo-šípkový čajík? :)

Caallisto
17. 10. 2005
Dát tip
kdyby mi nějaký čajík donesl štěstí, tak bych byla šťastná ;)

Caallisto - od Vojcka se zřejmě žádné odpovědi nedočkáš. ;) Jasně - v opeře Carmen převládá červená (a černá) barva.... mňam!!!! ;))

Caallisto
14. 10. 2005
Dát tip
ju? všechno bylo rudé? .)

Vojcek
13. 10. 2005
Dát tip
To mi připomíná, když jsem dirigoval Carmen.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru