Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výhled...

16. 10. 2005
4
0
2465
Autor
MAJKL65

Na vrcholu města viděl jsem jeho konec hořet v podzimu když strachem z betonu nevěděl jsem kudy jít a psí pohledy žen mi připomněly starou fenu, které její cecky visely až na chodník když se na ni se bez povelu střídali pouliční čokli. A domy nehybné masky s lidmi v příšeří a chodby s odpadky času v omítce průhledněly v oknech kde elektřina nalitá v drátech svědí ve vakuu samoty a je to poprvé co ptáci přinášejí smrt. Truchlím nad vteřinami blízkosti a nepočítám dny kdy jen projdeme svedeni čímsi dávným a přesto milujeme se zdaleka jako stíny lodí na moři a přitom tak hrozně se sobě vyhýbáme a je mi líto opilců i zamilovaných. Pil bych až do rána, v které jsem přestal věřit jen najít tu správnou noc a vědět, který den či život ji přinese.     


Zuzulinka
16. 10. 2005
Dát tip
hezky zachycený pocit, atmosféra, líbí se mi to...* v poslední větě si oprav ...před "v které" patří čárka

MAJKL65
16. 10. 2005
Dát tip
díketsss - už jsem tam přidal tu zapomenutou čárku :-)

misty
16. 10. 2005
Dát tip
je mi líto opilců i zamilovaných ....a este posledna veta....zvlastny pocit...*

Zuzulinka
16. 10. 2005
Dát tip
máš pravdu Františku, ale nevím proč v té polsení větě mi to bez tý čárky vadilo, chybí jich tam víc...fakt že jo

sklenář
16. 10. 2005
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru