Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Profesionalni deformace

27. 01. 2001
3
0
2933
Autor
Kombajn

Neleze vam nekdy PC na mozek ??? mne stale.... ;)

Profesionální deformace Jsi průhledná jak neotexturovaný polygon, jsi jen má malá třítlačítková myšička. Tvůj hlas zní skvěle jak z wavetable zvon, jehož zvuk líně se line se z mého písíčka. Tvé rty mi připomínají R trysku v monitoru, a tvé vlasy jsou jak tlačítka na klávesnici. Tvé šaty mají zeleň renderovaných stromů, tvá tvář vypadá jak obrazovka něžně spící. Postavou se zdáš jako má minitower bedna, tvé uši přirovnám k mým reproduktorům. Víš, že jsi má největší láska číslo jedná, nevyměnil bych tě ani za pět procesorů. Ale za takových osm asi ano.
zip
22. 03. 2002
Dát tip
nechtěl bych být tvá holka, kombi. mít uši jak tvé reproduktory mi nepřísluší.

Danny
29. 03. 2001
Dát tip
lds si,tip les di,pismak_kombajn mov cx,0ffffh rep movsb

soale
02. 02. 2001
Dát tip
je tom dobry ... nehraje si to na nic

Bacil
31. 01. 2001
Dát tip
Kdyby to bylo mezi blbůstkami, dal bych tip, takhle se mi to přece jen nezdá.

Kombajn
29. 01. 2001
Dát tip
no pravda je, ze by to sneslo podrobny popis co je co pro nezasvecene... asi tak na 3 stranky A4 :))

Ramona
28. 01. 2001
Dát tip
líbí se mi úpřimný závěr, ale jinak jsem byla mimo technicky.. ~ ~ ~

Ansuz
27. 01. 2001
Dát tip
Hmmmmm. :-))

Janis
27. 01. 2001
Dát tip
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))) (tobě taky i když rozsah mých znalostí se omezuje jen na zapnout a vypnout ostatní je pro mne tabu) :))

Astalavista
27. 01. 2001
Dát tip
No myslím, že přírodní je přírodní. Když si to takhle předtavím sestavený, vzejde z toho akorát tak dost šílenej kyborg.

Skleboun
27. 01. 2001
Dát tip
znaaaaame :o)) tip...:))

StvN
27. 01. 2001
Dát tip
Chvílemi mi to přijde násilný, ale jinak se vyznáš.

Ženatej
27. 01. 2001
Dát tip
To já mám doma miditower :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru