Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomínky

02. 02. 2001
2
0
1980
Autor
dablik008

Dej mi křídla, a buď něžná, ušetři mě pravdy, o tu nestojím, chci se s tebou vznést, za rudý obzor, slunci vstříc, zažít s tebou to, o co ty nestojíš, a já to vím, hlavně mi to nepřipomínej, až vedle tebe poletím, asi bych spadnul, a oba nás zbavil trápení, vyměnil bych život plný bolesti, za jednu nebo dvě vteřiny, mrtvé láska nebolí… ale ani netěší! zavři oči a skoč se mnou, do plamene vášně, jsem si jistý, že takhle to nechci, ale myslím to vážně, smrtelně vážně, dneska roztrhal jsem vzpomínky, i ty krásné i ty bolavé, teď tě chci uchvátit, bez lásky, a co mi zůstane? prázdná náruč, oči pro pláč, bolest, sucho v ústech, a černo před očima, zapomínky, a ty mi tě nevrátí…
Zoel
09. 02. 2002
Dát tip
škdoa, že mám tohle snad za sebou (obrnila jsem se).A teď mi asi bude chybět Tvé cítění...

miklunka
22. 08. 2001
Dát tip
něžně pěkný...

clovrdik
06. 06. 2001
Dát tip
Není to špatný, ale nějaký verše jsou poněkud otřepané , např. to s tím rudým obzorem. Prostě - báseň potěší, ale nenadchne :-).

Mea
20. 04. 2001
Dát tip
Moc pěkný (ale dyť víš ...) *!

Kathe
04. 02. 2001
Dát tip
Líbí ... TIP! Úplně z toho dýchají tvé ( ? ) pocity

dablik008
03. 02. 2001
Dát tip
nadja:myslis jestli byl ucel basne te neprekvapit??dalo by se to tak rict...neni to prekvapivy...:-)))

Javert
02. 02. 2001
Dát tip
Popírání navzájem je pěkné (i když ne originální), ale příliš drobné, rozsekané na moc malé kousky. Být to pospojované do větších ploch, získalo by to šmrnc.

Pája
02. 02. 2001
Dát tip
Líbí se mi slovo zapomínky.

Nadja
02. 02. 2001
Dát tip
kontrast - součást každého z nás! slovo zapomínky jsem už opravdu někde slyšela.. takže mne zase nic nepřekvapilo.. byl to účel básně?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru