Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vločkové ticho

22. 02. 2001
8
0
3433
Autor
Bix

Všetci chcete jar, ale aj snežiť by ešte mohlo...aspoň na chvíľu...A venujem tomu, s ktorým privolávam sneh...

som zamrazená mám silu privolať sneh padavé tichúnko vločkové snivo umĺknuté obloky sa kochajú nič nepočuť len ššup, ššup, chrup
...tie skoky z absolutnej depresie...cez basnicky pre deti...po sepkave basnicky...su uzasne...

Bix
05. 05. 2005
Dát tip
Možno to bol útek :o)

NoHead
23. 02. 2001
Dát tip
hmm ... ako pri tom privolavani postupujete? ja by som tiez rad nieco privolal :o))

Bacil
23. 02. 2001
Dát tip
Myslím, že už ste to privolali! Aspoň tu v Brne nasnežilo dokonale.

Bacil
22. 02. 2001
Dát tip
a biely obzor nenaruší nič len myšlienka láskavo vyrušená tajným bozkom...

Albireo
22. 02. 2001
Dát tip
Já sníh zrovna nezbožňuji, ale to "padavé tichúnko" mě dostalo. Krásné, Bix, a tip (jako skoro vždycky). Bacil: kongeniální doplnění!

clovrdik
22. 02. 2001
Dát tip
Taky mám rád, když sněží a v noci člověk jde ztichlým městem, třeba z nějakýho tahu a člověk si uvědomuje jen to tiché chrupání sněhu ... Fakt můžeš přivolat sníh ? Tak ho přivolej, vždyť ještě měsíc má bejt zima :-) Za kladné vyřízení předem uctivě děkuju :)

hermit
22. 02. 2001
Dát tip
Velmi tiché, jako když sněží... ano... *!

Naso
22. 02. 2001
Dát tip
Ahoj, konečne viem, kde -vlastne v kom - sa skrýva Perinbaba! :-)

Ostrovidka
22. 02. 2001
Dát tip
Sněhoplná náruč, lístky umrzají. Prosím pěkně mohlo by také nasněžiti v Rokytnici? :-)*

panenka
22. 02. 2001
Dát tip
Vločkové ticho - až mi z toho naskočila husí kůže, ale na srdci zahřálo. Miluju tu noční atmosféru zimy, kdy se vločky pomalu snáší k zemi...

Miroslawek
22. 02. 2001
Dát tip
chrup, chrup ... v zimě, jo, to jóoó, héský (v létě budem dělat křupy křup)

jorel
22. 02. 2001
Dát tip
tip

Avelon
22. 02. 2001
Dát tip
...to padavé biele ticho...ja to proste nevydržím a TIPnem... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru