Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá zimná muška

20. 01. 2006
3
0
2519
Autor
vlad03

ležím, pozerám na papier
slabé šteklenie na ruke
odrazu pocítim
vrhnem na ňu pohľad,
skadeže sa vzala
teraz v zime.
malá zimná muška
mi prešľapuje po ruke
keď vtom skončí sa
jej krátky vznešený let
zamyslel som sa
či o život ju ukrátiť,
no prsty moje rýchlejie,
malá zimná muška
vo chvíli nie je.
teraz skromne skúmam,
hľadím do jej mŕtvych očí
aj keď ich vôbec nevidím...
vlad03
17. 02. 2006
Dát tip
dik :), vacsina mojich rovesnikov pocuva rap a pop, tak to sa niekedy pohadame ci je lepsi ursiny, kate bush, beethoven alebo tie 50centy :))

to poznám, bola som na tom so svojimi rovesníkmi podobne:O))) nikdy ich to neprejde...

ja by som ju nechala žiť, ale inak*

vlad03
02. 02. 2006
Dát tip
dakujem, naozaj mam tolko rokov, co som tam napisal je pravda, od marqueza som precital aspon tri knihy a ursiniho pocuvam stale:))

vlad03
02. 02. 2006
Dát tip
dakujem, naozaj mam tolko rokov, co som tam napisal je pravda, od marqueza som precital aspon tri knihy a ursiniho pocuvam stale:))

waw, no tak potom si mi vrcholne sympatický, aj keď ťa nevidím:O)))

...pocuvas greksu?...

vlad03
20. 01. 2006
Dát tip
nie, preco?

...on napisal malu vinnu musku...usmev... ...hm..ale co sa tyka basni nie je najhorsia vzhladom k tvojmu veku... ....by sa mohli ucit viaceri sturomilci...

kokóóóz, to vážne máš 15.25 roku? sa mi to nejako nevidí:O) s tými marquézmi tam a dežami ursínymi:o) a hľadím do jej mŕtvych očí aj ke´d ich vôbec nevidím je strašne super:O)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru