Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alikvotní koncert

11. 02. 2006
0
0
3629
Autor
Milly

Zítra v 17:00 se koná v karlínském A- centru (Vítkova- 10, Praha- 8, Karlín) alikvotní koncert skupiny Tashi Deley.

Sraz diváků je v 16:30 na Florenci u Delvity u tramvajové zastávky směr Karlínské náměstí.


Informace o skupině:

Občanské sdružení Tashi Deley je hudební a produkční skupina, která se zabývá alikvotním zpěvem a objevováním nových improvizovaných vokálních forem. Pořádá koncerty, workshopy, gatheringy a produkuje vystoupení a semináře dalším umělcům z Čech a Evropy.

Skupina je tvořena několika lidmi různého věku se zaměřením a společným zájmem o muziku, zpěv a techniky alikvotního zpěvu. Využívá hlasových technik staré Indie, Tibetu, Tuvy a Mongolska. Jednotliví zpěváci modulují barvu svého hlasu a nechají tak zaznít jeho jednotlivým vyšším harmonickým složkám (alikvotám). Vytváří tak zdánlivě dva tóny současně.

Skupina je duchovně, názorově i filosoficky otevřená, nedává přednost žádné víře, filosofii či hnutí.

Styl muziky, kterou Tashi Deley provozuje, se řadí mezi meditativní, duchovní, etnickou či souhrnně alternativní. Tashi Deley používá řadu alternativních hudebních nástrojů (bubny, didgeridoo, srutibox, brumle, tibetské mísy…) k modelování výrazu založeném na sborovém alikvotním zpěvu.



Více informací zde: http://tashideley.euweb.cz/index.html

j_i_r_i_k
19. 02. 2006
Dát tip
Chjo a já se o tom dozvěděl až teď... Kdy že je ten další koncert? :)

Milly
13. 02. 2006
Dát tip
Další koncert bude asi za měsíc. Tenhle byl úúúúžasnej........., asi sem dám, co jsem pak napsala.............. :-))

Tak z toho by mi asi slezly nehty...

Milly
12. 02. 2006
Dát tip
vstup zdarma, doporučený 50 Kč (pronájem toho prostoru a prostorů na zkoušky)

Milly
11. 02. 2006
Dát tip

Milly
11. 02. 2006
Dát tip
avi :-) je mi líto, že dávám zprávu tak pozdě, před chvílí jsem se to sama dozvěděla....

vesuvanka
11. 02. 2006
Dát tip
díky za avi, bohužel nemohu, už mám něco na zítra zamluvené

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru