Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až k obzoru...

07. 03. 2006
0
0
2541
Autor
MAJKL65

Poetuálno v próze

       Za tmy odmykám klíčem ze stínů, když spálení by šli až za okraj slunce cestou vyšlých hvězd a lucerničky měst daleké jako najády a věčné ohně v kalužích půdy když seje vítr jař do mé plané naděje a rozevřených očí se chvějí nahé jako mlhy za rozbřesků kdy nemusím bdít, a první ptáci jsou zlí když musím se jim vyhýbat pln tísně a radosti v botách z předloňského sněhu, v kůži z pobitých srn a se srdcem z oněch dnů kdy poprvé jsem věřil a vše, roky, dlouhá stébla trav, i věky toho co je právě teď, modrá jako moje první pravda a kámen zní slovy hlíny a v kolébce moře co šumí jako dítě když rozumí řeči cest a mlčení polí kudy bych šel po pás v obilí tak nekonečný jako sen…

 
MAJKL65
04. 05. 2006
Dát tip
miluji čárky tam kde je píšu, jsem s nimi i bez nich, jdu kam jdu, nekonečný jako sen...

Norsko
08. 03. 2006
Dát tip
chápu, jak jsi to s tou formou myslel, ale mně tam chybí více zvolnění a gradace :-)

Zuzulinka
07. 03. 2006
Dát tip
připomnělo mi to něčím scénu z Gladiátora, jak jde tím polem...za nima...na druhý břeh...No a jinak mi vadí strašlivě, že je to snerozdělené na věty...a to vlastně ani tak né...ale když už je to takhle, měly by tam být alespoň správně čárky mezi větama..nebo já používám tydlencty tečky:-) nic ve zlém

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru