Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čakám

21. 03. 2006
9
4
3953
Chvíľková strata vedomia
 By mi len prospela
Ešte k tomu prípadná strata pamäti
 By tiež nebola odveci

Ako to dosiahnúť?
 Bez ublíženia na duši?

Prípadné informácie a
    návrhy prijímam
         non-stop
              a
         čakám...

4 názory

jasan... ja som aj vtedy vedela, že to nie je to to pravé orechové, ale potrebovala som zo seba dostať tú depku... to bolo napísané v 1 deň... také tieto za sebou... a je to aj vlastne nejaká zbierka, len musím nájsť jej originálnui verziu a potom to do nej aj vhodím :)

guy
23. 04. 2008
Dát tip
by mně zajímalo, co tě vedlo k těm poznatkům .. ale vzhledem k tomu, že to tu je už přes dva roky, tak předpokládám, že dnes už máš jiný názor :-)

ďakujem :)

Pokusák
19. 03. 2008
Dát tip
:-) *T

ja viem, po dlhšej dobe, ale predsa som sa sem konečne aj dostala...takže komentáre Bezejmenné...ja, teraz strácam reč...a fakt, ja príliš neberiem to "čo by som mala, čo musím"...ale robím svoj vlastný život vlastným životom;) Háber...heeh, no, občas sa rada aj zíde...;)))...ale pekne si to zhodnotil;) Jolana19...ja niečo viem...a viem, že...áno, je to ťažké...a fakt ťažké... reya...nezistila si ty niečo nové?;)

reya
13. 06. 2006
Dát tip
hm...no jo.....potom mi daj vediet

Jolana19
09. 04. 2006
Dát tip
ztráta paměti by vážně nebyla od věci a nejen tvoje

Háber
30. 03. 2006
Dát tip
bez rád, Ty si už poradíš...

som rada, že sa ti niečo odo mňa páči;)

niektoré veci sa vážne musia brať...a toto bola jedna z nich...

hneď to idem opraviť...vravím, ja to mám dobre napísané, ale sem-tam preklep;)))...to určite poznáš;)

ide to keď nebudeš bráť veci vážne ale aj tak to bolí.. teba alebo iných. skor či neskor

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
brrrr...*

Norsko
21. 03. 2006
Dát tip
uvidíš, on si tě oblíbí...:-)

čo čakáš v nejakom pube, aby si mi dal radu?Inak nejdem, nemám rada alcohol...

Norsko
21. 03. 2006
Dát tip
běž do pubu :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru