Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokud si přečtete TOTO, myslím, že TO nebude ztáta času...minimálně pro mě ne...

21. 03. 2006
4
0
2276
Autor
Nickyx

děkuji, že jste došli až sem, v duchu vám ale poděkuju, až si to přečtete celé a taky mi napíšete nějaký názor...

"Ladies and gentlemens"...začal tradičně projev amerického prezidenta George Bushe. "Jsem rád, že vás mohu přivítat v této úžasně rozvíjející se zemi, která směle směřuje k demokracii. Dnes uplynou již tři roky od pádu Saddáma Husajna. Od pádu diktatury. Režimu, který potlačoval i ta nejzákladnější lidská práva..............Jako vděk našim vojákům a iráckým mužům a ženám, kteří denně nasazují své holé životy, aby potlačili tu hrůzu, bezpráví, které se dělo a nebýt nás i děje dnes, jsme pro ně připravili i tento nádherný ohňostroj, který, jak brzy budete moci shlédnout, bude naprosto úžasný. Děkuji vám za pozornost a tím zahajuji OPERACI OHŇOSTROJ! Á - HA HA HA HA HA HA HÁÁÁ!"
Nickyx
30. 03. 2006
Dát tip
ď :)

huh, silné...*

Nickyx
23. 03. 2006
Dát tip
omlouvám se, jestli tě to pohoršuje, to v mém úmyslu nebylo...nemá to být vysloveně k zasmátí, je to být jen taková odlehčená forma poukazu na problém...snad to chápeš...děkuji za návštěvu a názor :)

Vampi
22. 03. 2006
Dát tip
Kdyby to nebylo vážný,tak bych se tomu musela zasmát.Ale bohužel mě to spíš zaráží...a taky pohoršuje..

Nickyx
22. 03. 2006
Dát tip
hmm...pravda, děkuji...

vtipný, i když vlastně dost vážný *

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
:) děkuju za názory...oběmi dvěmi...(hemisférami):)

Bossman
21. 03. 2006
Dát tip
Na sílu lidský hlouposti:)

Noe1
21. 03. 2006
Dát tip
ufff ... jako kdybys tam byl

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
:)děkuju :) P. S. Na co? :)

Bossman
21. 03. 2006
Dát tip
Přišels na to:)

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
děkuji...Uknow...:)

Natali_A
21. 03. 2006
Dát tip
mi to připomělo maličko jeden fejeton, co nám nedávno předčítali o babičce a OBROVSKÉ odměně za její práci denní i noční, neustálou, namáhavou, vyčerpávající.. a donutilo zamyslet...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru