Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvláštní...

Výběr:
06. 03. 2001
17
0
2798
Autor
kachnička

To jsem fakt zažila...bylo to zvláštní. Člověk se bojí i sám sebe....

Dnes je středa – třeba. Sedím v metru a všude je mračno lidí. Dívám se do jejich tváří a divím se... Jsou zavřené a tak cize kolem hledí. Když se podívám do něčích očí a ty mne zahlédnou, jakoby strachem o svůj svět, se rychle otočí. Divím se – vždyť já mám radost, vy ne? Jak ji mám předat? Slovy? Nebo, že by ne? Co vás trápí? Co asi? Možná práce...nebo žití? A co děti? Samo bytí? Najednou vidím se v odraze a divím se... Vidím oči, do kterých když se zahledím, jakoby strachem o svůj svět, se rychle otočí...
assez
14. 11. 2005
Dát tip
zvláštní... :-)

pacajda
30. 07. 2005
Dát tip
Jo a ještě TIP

kachnička
20. 07. 2005
Dát tip
:o)))) jejej, to jsem ani nevěděla!

pacajda
13. 07. 2005
Dát tip
Tak se na to podívej!

pacajda
12. 07. 2005
Dát tip
Tohle je smutný příběh. Ale prožilas i veselý: Když jsi byla malá, často jsi laškovala s okolím. Jednou jsi rozesmála celý vagón a lidé na svých stanicích vystupovali s úsměvem... Možná se potom kolemjdoucí divili, ale třeba se také usmáli. A tak to může jít dál a dál!

Lowlander
22. 04. 2003
Dát tip
Je to dobrý... jednoduchý, ale výstižný... jo... metro... věčná inspirace...:o) TIP*

Sarina
14. 03. 2003
Dát tip
Bajo,klanim se:)

Jeanette
08. 06. 2002
Dát tip
...myšlenka se mi moc líbí...jen mám pocit, že je tam moc vnitřních monologů.....

Sala
28. 04. 2002
Dát tip
člověk se bojí asi nejvíc pohledu, který mu sama sebe odhaluje málokdo pak vydrží vzpřímeně s tipem.. že (nás) tak zvláštně vnímáš :-)

Hvezda1620
03. 04. 2002
Dát tip
Koukám se kolem a pokud ne, je to tím, že prostě ještě spím :-) *tipík

pampelin
07. 02. 2002
Dát tip
a pak uvidím své oči na skle - ty mne zahlédnou - a jakoby strachem o svůj svět, se rychle otočí. :)) 7/11 tipu

kachnička
03. 12. 2001
Dát tip
...to si nemyslím, Honzí...myslím, že lidi nejsou zvířata, i když se tak často chovají - pudy, soběstřednost (zvířata to mají zakódovaný, jinak by nepřežily)...lidi mají možnost, na rozdíl právě od zvířat, vnímat potřeby druhých, povzbuzovat se, mít se rádi....a pohled do očí u lidí je výrazem zájmu, upřímnosti, vstřícnosti. Odhalené zuby (v úsměvu) zase značí radost. No, prostě je to jinak než u zvířat....

Knihovník
30. 11. 2001
Dát tip
Jo, je to pravda - nedivím se, když má někdo problémy, tak si nechce přidělávat další (možné) a radši uhne pohledem, za to nikdo nic nedá. Mchodem u zvířat je pohled do očí výrazem agresivity a odhalené zuby také (tuším) . A my jsme přeci také zvířata, ač s názvem lidé ( homo sapiens sapiens ) .

Kytička
03. 08. 2001
Dát tip
Přesné, výstižné, smutné....

Jinaja
18. 07. 2001
Dát tip
...kolikrat jsem uz o tomhle premyslela......:o)Tip

rire
18. 07. 2001
Dát tip
úsměvem, milá tím nejvzácnějším a nejkrásnějším darem *

Kastel
26. 06. 2001
Dát tip
Nemám rád metro - kecám studuju lidi řákám ci co kdo dělá, jakej je jeho partner - co ho trápí (jestli něco) - ale uhejbaj - no a pak jsi vzpomenu nápis na hřbitově "to vo jste teď vy - bylu jsme i my - to co jsme teď my budete i vy" - možná je to morbidní, ale mě to fakt hodně uklidňuje a dává ,ač to zní blbě, i motivaci... Jinak TIP. O.K.

kachnička
19. 06. 2001
Dát tip
Sopranek: :o( to je krize, to je krize....

Sopranek
16. 06. 2001
Dát tip
Každý den to zažíváme v metru, zvláště ráno, přepadlé, ospalé, otrávené tváře, opravdu jsi to vystihla. Je to divný, člověk sedí naproti druhému a dělá, že neexistuje. Jednou se udělalo špatně asi šedesátiletému pánovi na schodech v metru až upadl. A lidi chodili nevšímavě okolo....

lubi
30. 05. 2001
Dát tip
Jeeej, to je veľmi pekné... je to fakt, strtávame sa na uliciach očami, niektoré - mnohé uhnú, ale keď ti niektoré míňajúc sa vrátia úsmev, tak je hneď krajší svet... :) A pre teba - úsmev a tip

Rony
09. 05. 2001
Dát tip
Asi se také bojím o svůj svět...

Helča
12. 03. 2001
Dát tip
Moc pěkně výstižné. ... ... skličující pocit... * Někde se musí začít, zkus ať aspoň ty jedny oči neuhnou...

Vio
08. 03. 2001
Dát tip
... skličující pocit...

affirmation
06. 03. 2001
Dát tip
tak tohle je přesný....včera se mi to stalo taky, vlastně pokaždé v metru...*

Marigold
06. 03. 2001
Dát tip
Hmmm... nó, tak to bývá:)... Je to dobré k.:) *!

Zolo
06. 03. 2001
Dát tip
Máš to u mně ...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru