Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

veselé velikonoce

18. 04. 2006
11
22
6440
Autor
aleš-novák

z posledních sil

zaryl  své nehty

šedý sníh těžce 

do polí

 

až tak že hlíně

vytryskly slzy

ty rány však už

nebolí

 

zima se vzdává

všude už vlají

bílé prapory  

bledulí

 

Na vzdutém břiše

divoké řeky

poslové jara

připluli...


22 názorů

snake_01
15. 07. 2014
Dát tip

Zkus se podívat na stránky nakladatelství Barbara - paní Šelešovská vydává edici krokusy, a pokud vím, zatím všechno vadávala za své - knížky vycházejí v pevné vazbě a s relařtivně slušným designem, nemají sice nijak valnou distribuci - ale z hlediska formální úpravy je to kniha se vším všudy vč. ISBN - nedávno tam vyšla jedna kniha mého kamaráda Zdaňka Škrabánka, kterou jsem mu pomáhal bávat do finální podoby.

 

A s ohledem na to, že jediným sponzorem je rodina paní Šelešovské, není třeba dělat žádné ústupky... Pochopitelně se podepisuje smlouva atp., ale ta je naprosto regulérní.

 

Pokud bys chtěl pomoct s editorskou přípravou textu, rád se k tomu propůjčím, mohla by to být zábava.

 

A pokud jde o obsah, orintoval bych se na tvé existenciální, bluesem ovlivněné texty (spíš než na legrácky, ačkoliv i ty by bylo možné nějak zakomponovat).

Pokud chceš, ozvi se mi klidně na e-mail.


tohle působí jako bluesovka? Je to jen popis kontrastu mezi tajícím sněhem na kopcích a vodáky na Jizeře v Jablonci :o) vydat něco zadarmo? to už máme komunismus? :o) nebráním se nabídce, ale chtělo by to asi trochu redakční práce, aby to mělo nějaký rámec. Když dělám knížky chronologicky, tak je to jednodušší... a taky bych nerad dělal nějaké ústupky kvůli požadavkům případných sponzorů... jestli máš nějaký návrh, určitě se nějak domluvíme.

snake_01
15. 07. 2014
Dát tip

Aleši, mně se tyhle tvé žáčkovské bluesové variace líbí... jediné o čem bych tu trochu pochyboval, jsou "prapory bledulí", to mně přijde jako až moc velké zveličení... Škoda, že z těchhle tvých bluesovek vyšla jen jedna kniha - mj. napadá mě, nechtěl bys vydat něco oficiálně, zadarmo a v pevné vazbě, mohl bych ti s tím pomoct...


macecha
20. 04. 2011
Dát tip
aleši, mořský koník psala, že vezme vše. Takže, zkus se jí zeptat.

do soutěže můžou jen čerstvé, tahle už má prošlou záruku :o)

macecha
20. 04. 2011
Dát tip
aleši, tak to je moc hezká písnička. Dej to do soutěže!

kdysi jsem o velikonocích psal...

taky jedna jarní...

neroušek
28. 11. 2008
Dát tip
Neroušek slyšel.**************

Diana
20. 11. 2008
Dát tip
Krásné!

kdyby si to někdo chtěl poslechnout jako píseň tak zde: http://bagruj.cz/bha7fi9av6xl/velikonocni_s_percuse.mp3.html

slyším ji...***

ď, D. :o)

Diana
22. 03. 2008
Dát tip
Krásné! Báseň graduje, každá následující sloka je lepší, než předešlá, co do výrazu a obrazů. Líbí se mi moc i forma. t****

když mi pošleš do pošty mail, tak dostaneš i hudební verzi :o)

Bernadeta
21. 03. 2008
Dát tip
Já jsem zapomněla, že už jsem kdy tipovala a znovu jsem se Ti to snažila otipovat :-). Je to moc milé .........

karmen
25. 02. 2008
Dát tip
* :) pěkné :)

malykuba01
25. 02. 2008
Dát tip
***. moc hezké. A ve Vysokém n.J. se mi taky líbí:), jaro tam musí být krásné:)

až někdy uvidíte na plakátech jméno Jan Roušar, zajděte na jeho koncert :o) uslyšíte možná i tohle jako píseň...sám jsem byl překvapen, co dokáže udělat melodie s takovým nenápadným textíkem :o)

výhodou letošní zimy je to, že na cestách potkávám auta s lyžemi i s koly...Jak dopadnou jarní vodáci, to tedy nevím...:o)

jojo, u nás zrovna prší celé odpoledne :o)

Anyz
26. 05. 2006
Dát tip
juj letos sem byla hrozne rada ze prislo jaro ted si mi pripomnel ze tu je i kdyz je venku zatazeno a sedivo dekuju

Jolana19
16. 05. 2006
Dát tip
*t

Armand
27. 04. 2006
Dát tip
:)

Armande, právě podle toho měkkého i se pozná, že připluli poslové :o) ale jinak díky všem za čtení, sám jsem se překvapil, kde se vě mně ta lyrika bere :o)

Armand
26. 04. 2006
Dát tip
záleží na tom kdo připlul... měl jsem za to že řeky .-) jinak hezká, lehounká báseň.

Bernadeta
25. 04. 2006
Dát tip
Jé, to je pěkné!*

Bodlak
24. 04. 2006
Dát tip
Moc hezke...na vzdutem brise...opravdu zajimave

karmen
21. 04. 2006
Dát tip
:-) pěkné *

malykuba01
20. 04. 2006
Dát tip
*:)

malykuba01
20. 04. 2006
Dát tip
*:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru