Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Recenze - pořad ČT2 - V šeru ticha

25. 04. 2006
0
0
1415
Autor
brachio

Jeden z nejhlubších zážitků, skutečně velkolepé.

Je to tak upřímné, zasahující a drásavé, že to je dokonalé.

Dokonalé až optimální:)))

Jenže, co je vlastně cílem, katarze??? Alespoň mě to k ní nutí při pohledu na kořeny buku, shluk potrubí a kamenné ozdoby katedrál....

Je mi s toho smutno. Mám snad jít do pralesa, lehnout si do mechu a usnout navždy???

Lidí je čím dál víc, hrajou si na bohy tvorbou struktur sobě k obrazu a destruhují sami sebe věčnou spotřebou a budováním vatiček na ega.

Nedojdou pokoje, dokud praktická stránka lidského bytí nezjistí, že i mrtví lidé jsou tkáně. Myslíte, že šóá byla náhoda???

 

Hovno.

 

PS: díky za latinské názvy. Ještě chyběly popisky popatřených děl, i těch přírodních krás, i když u popisů oněch přírodních lokací jsem za jejich absenci z důvodu konspirace před rádoby turisty. Takže stejně díky....


houmles
05. 05. 2006
Dát tip
hovno.

jaza
25. 04. 2006
Dát tip
tak z toho nevim nic

Srandovní pro toho, kdo viděl. Jináč je to blábol...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru