Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

No tak si představte...anebo já vám s tím pomůžu, jo?

20. 05. 2006
3
0
1893
Autor
Nickyx

já vím, není to tak úplně povídka...snad to pochopíte :)

Tak nevím, jestli mu to dát, no… „Tak jo. Ještě tři schody a jsi u něj, Honzo.“ Koukl jsem přes roh a osmiletý synovec zrovna vypínal televizi. „Ahoj, Vašíku.“ „Čáu, strejdo! Cos mi přines?“ „No uvidím hele. Prej se moc neučíš.“ „Ale strejdó…“ „Mrknu se, jestli se v mým báglu něco nenajde.“ „Jasně, dík“ „Jo, mohl bys mi pyty mezitím udělat kávu? Jsem vyřízenej po těch dvaceti osmi schodech.“ „Seš tlustej.“ „Cože?“ „Že je tlustej ten sáček s tím Jacobsem. A nechce se mi ho načínat. Nedáš si raději Jihlavanku? To je poctivá káva. A nebo Nescafé. Je to jen začátek. A ještě máme Tchibo. Dát to nejlepší.“ Dát to nejlepší jsem mu řek. Odešel do svého pokoje. Není zas tak hloupý...
Nickyx
22. 05. 2006
Dát tip
děkuji :)

palino8
22. 05. 2006
Dát tip
hmm*

Nickyx
21. 05. 2006
Dát tip
kujů :)

Natali_A
21. 05. 2006
Dát tip
:o)jo.

Nickyx
20. 05. 2006
Dát tip
děkuju :)

Háber
20. 05. 2006
Dát tip
bhaha &´ˇ

Nickyx
20. 05. 2006
Dát tip
případné otázky pište prosím do zpráv děkuju za každou připomínku :)

johny45
20. 05. 2006
Dát tip
No mne je vsetko nejasne... okrem tej reklamy na kavu...

Nickyx
20. 05. 2006
Dát tip
něco nejasné? :)

???????

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru