Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stáří

19. 06. 2006
9
0
2869
Autor
Nickyx
Krvavá míza chrámu snů našich Rozštěpená a nemilosrdná sceluje bolavé zítřky. Bědování nad vykradači výkladních skříní se vzpomínkami už není nic platné. Za tupou hranou všední jedinečnosti Stébla rozfoukaná dětským smíchem Pod nánosy prachu uvadají a pláčí Za všechny Za všechno Za nic...
Nickyx
27. 06. 2006
Dát tip
jj :) .

nie najlepšia od teba...ale dá sa;)*

Nickyx
26. 06. 2006
Dát tip
hm :) dík :)

Jakubisko
26. 06. 2006
Dát tip
jojo......fantazie nezná mezí koukám :o) *

Nickyx
25. 06. 2006
Dát tip
není :) děkuji :)

Natali_A
25. 06. 2006
Dát tip
děsně moc krásné obraty. ale o obratech tohle dílo není,že. pěkné.

Nickyx
20. 06. 2006
Dát tip
ano...jistě má...jak jsem tam chtěl napsat, mýma očima :) děkuji :)

Baziliška
20. 06. 2006
Dát tip
není zač:-) co bych pro tvé krásné oči neudělala;-)))

Nickyx
20. 06. 2006
Dát tip
aha :) no jasně :) děkuji :)

Baziliška
20. 06. 2006
Dát tip
možná by pak už vůbec nebylo zřejmé, o čem píšeš, klidně to tak nech:-) modrozelená je hezká barva, ne moc častá:-) a že odbočuju (psala jsem ti včera zprávu, ale vypad mi počítač, tak už jsem to nechala být) archeobotanika analyzuje zbytky rostlin nalezené při archeologických vykopávkách, v podstatě servisní analýza pro archeology (fylogenezí rostlin se zabývá fylogenetika rostlin:-)

Nickyx
20. 06. 2006
Dát tip
hm...zkoušel jsem to přepsat ten název, ale napsalo mi to, že dílo nemůžu publikovat zpětně :( tak to bohužel musí zůstak tak...jinak bych do názvu přidal "mladýma očima ( mimochodem já je mám modrozelené :) )" :)

Baziliška
20. 06. 2006
Dát tip
Oldjerry, opět mi nezbývá než souhlasit:-)

Nickyx
20. 06. 2006
Dát tip
:) děkuju vám oběma...asi změním název...starší lidé v mém okolí si často stěžují, že my mladí si nevážíme života a co oni by všechno dělali kdyby mohli být znovu mladí...pak mi přišlo, že se asi cítí tak jak jsem napsal...je to spíž názor, jistě ne každý postarší člověk bere stáří s takovýmto pohledem...nějak jsem se rozkecal :) ještě jednou děkuji :)

Oldjerry
20. 06. 2006
Dát tip
No jo, Baziliško, ty zkreslující faktory : u mládí je to fakt, že ještě neprožilo další fáze života, tedy neznalost, nezkušenost (to není minus, to je přirozený běh věcí). U stáří je to jistý stupeň otrávenosti, že již nelze znovu prožít mládí s tou těžce získanou zkušeností. Tedy nejspíš závist...

Baziliška
20. 06. 2006
Dát tip
neviděla bych stáří tak beznadějně...docela se těším na to zrání, ale uspěchávat to nemíním:-) svým způsobem je někdy mládí depresivnější...člověk si bere k srdci hovadiny...strašně moc záleží na okolnostech každý to má asi trochu jiné, souhlasím s Oldjerrym

Oldjerry
19. 06. 2006
Dát tip
Tuhle báseň si, kamaráde, ulož někam, kde ji najdeš za čtyřicet let. Pak si ji přečti... co bych ti k tomu víc psal. Pohled na stáří mladýma očima je ještě horší, než pohled starýma očima na mládí. Jsi dobrý autor, ale tohle je pro tebe tenký led.

Nickyx
19. 06. 2006
Dát tip
taky si myslím :) děkujů :)

Nickyx
19. 06. 2006
Dát tip
jaza: hm zeptal bych se odborníka :) dík za názor :) woman_who_fell_to_earth: já jsem člověk welmi nevypočitatelný, nevím jak myslíš to, že se Ti to ke mně nehodí :) rád experimentuju ale v rozumných sférách :) děkuji :)

nějak se mi to k tobě nehodí...

jaza
19. 06. 2006
Dát tip
Zajímalo by mě co dadaismu by se vešlo do první věty))) opravdu nezaujala

Nickyx
19. 06. 2006
Dát tip
a taky dálka naštěstí :) ale zdání mnohdy klame :) děkuji...:)

samantarosi
19. 06. 2006
Dát tip
je to ale hloubka:)*

Nickyx
19. 06. 2006
Dát tip
děkuji :)

Norsko
19. 06. 2006
Dát tip
krvavá míza chrámu našich snů sceluje bolavé zítřky, rozštěpená a nemilosrdná :-) *

Nickyx
19. 06. 2006
Dát tip
děkuju moc :)

Čím vícekrát to čtu, tím víc se mi to líbí...řekla bych, že je to opravdu dobré, hluboké, nečekané, na tvůj věk...má to jisté kouzlo. TIP jak Brno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru