Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blokace na písmáku

30. 06. 2006
3
0
5852
Autor
Garth

Mám rád Norsko  1, píše sqěle.

Ale dnes se stala smutná věc. Norsko 1 zablokoval mě a Pištu Hufnágla. Je to smutné, ale je to tak. Nemůžeme tak pokračovat v diskuzi, kterou Norsko1 založil.

Nezneužívá náš Norsko 1 prasklyn a šqvír  v nově nakonfigurované podobě Písmáka ?

Opravdu mám Norsko, a vůbec všechny potopy, neobičejně rát, a myslým, že takovou, ale takovou nefér hru

NEMÁ ZAPOTŘEBÝ.          

                                     Garth


To zní děsivě.

To říkali o elektřině také.

Mýlíš se. Tapíři létají. Šikovně vržený tapír doletí často až padesát metrů daleko.

Norsko 1
06. 07. 2006
Dát tip
... ale upíři JO

Garth
06. 07. 2006
Dát tip
tapíři nelítají.

Myslíš jako LSD?

Tak ukaž!

A co tam? Postávat?

Přesně tak.

Svět je plný překvapení...:)

Garth
04. 07. 2006
Dát tip
áve. Sakra, já myslel, že jsem jenom debil a lůza. Na to už jsem si zvykl. A já jsem ještě k tomu nýmand. ávé

Renas prozřel! :) >áve Renasovi<

Renas
03. 07. 2006
Dát tip
je toto nejaky druh zabavy? zeby som to pochopil? vy sa iba tak hrate, ze? ja sa tiez rad hram:) avi renasovi

Noe1
03. 07. 2006
Dát tip
plyne z toho, že když nemám pravdu, nejsem nýmand? Renasavi

Nýmand, garthe. )Renasovi avi(

Garth
03. 07. 2006
Dát tip
Nýmand, pišto? (avi Renasovi)

Je to pech. Tady už má pravdu každý nýmand, a chudák Noe pořád nic.

Křivák1
03. 07. 2006
Dát tip
Nebo dokonce výpravdčí???

Křivák1
03. 07. 2006
Dát tip
Výmluvčí. Zase máš pravdu.

Výmluvčí. Pozor na to. Takový detail, ono se na to často zapomíná, ale je to velice důležité.

Křivák1
03. 07. 2006
Dát tip
Pišta je můj tiskový mluvčí, sám vše nestíhám, co řekne Pišta je pravda i když pravdu má ve skutečnosti jen Garth.

Norsko 1
03. 07. 2006
Dát tip
to víš ..., hlavně nejsi ten ... křivák, kerýmu sem avi posílál

Jo, panáčku, já jsem ze starý školy, mně na ty novoty neužije.

Norsko 1
03. 07. 2006
Dát tip
spíš na window, né ?

V irónii se vyrábí Iron. Na vokna. To ví každej.

Norsko 1
03. 07. 2006
Dát tip
kde leží ta krásná země, Ironie tebou zvaná

Křivák1
03. 07. 2006
Dát tip
n: pochopil, pochopil, ale tys nepochopil ironii ;-)

Norsko 1
03. 07. 2006
Dát tip
k: že bys konečně pochopil ? :-)

Křivák. No jednou jsem to dělal, ale jizva pak byla nakřivo.

Křivák1
03. 07. 2006
Dát tip
Garth: vše prohnilé a zkažené budíž odstřiženo !!! Plně solidarizuji s Norskem !!!

Křivák1
03. 07. 2006
Dát tip
PH: umíš kastrovat hady?

Jako rozdvojit si jazyk? Já ti nevím. Vypadal bys pak jako had.

Noe1
03. 07. 2006
Dát tip
pišta: jenom jeden? Sakra, myslel jsem že jsou dva. Na seminářích komunikace mi vždy radili, abych přizpůsobil jazyk svému protějšku. Myslíš, že to ocení??? :-)

Noe: Renas je tu jenom jeden. Tedy předpokládám.

Noe1
02. 07. 2006
Dát tip
renas: si takový idiot nebo si jen na zmrda a hajzla hraješ? Když nechceš avíza, ty trubko, tak je jinejm neposílej?

Noe1
02. 07. 2006
Dát tip
renas: si takový idiot nebo si jen na zmrda a hajzla hraješ? Když nechceš avíza, ty trubko, tak je jinejm neposílej?

Já bych rád. Ale nemůžu si pomoct. Hnus hnus hnus!!!!!!

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
pocuj... prestan byt na mna hnusny

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
neporadim. neotravuj s picovinami

To nevim, jak se dělá. Poraď.

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
halucinujes?

Ale houbelec! Ukaž! Nojóóóó! Já šlápnul do opozice! Přiznejte se, kdo to tady nechal???

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
chces ma este niecim ohurit, alebo vsadis na prislovie mudrejsi ustupi?

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
ty si tu v opozicii

Ty musíš bejt v opozici za každou cenu, žejo?

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
no:)

on!

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
no:)

Renas: Souhlasím! Zabít!

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
serte na paragrafy! kde sme? v sovietskom zvaze? slobodu akemukolvek prejavu. bez hranic:)))

Renas
02. 07. 2006
Dát tip
nenavidim, ked vacsina jebe do jednotlivca, len preto, ze si otvori hubu. do pice s vami. norsko je moj kamos a stojim pri nom, nech ide o cokolvek. poznam to, ked sa majority snazi peknymi recickami dostat cloveka do uzkych. ste sraci. a o co vam vobec ide? nevtierajte sa tam, kde vas nechcu a budete mat po problemoch zmrdi!!! a neposielaj mi aviza, ked nechces, aby som sa vyjadroval tymto sposobom.

Růže: Ano! Polečnost je krypto...úplně všechno! Kryptorchidní! Kryptická! Kryptodepresivní! Kryptofytycká! Kryptogamologická (ať už to je cokoliv)! Kryptografická! Kryptopodzolovitá! (to taky neznám) Fuj!

Má-li někdo ještě něco důležitého k problému, který jsem naslinil, není nic snazšího, než to udělat tady a zde

iniciátoři této diskuze jsou magoři!! najděte si nějakou plodnější zábavu - můžete se třeba pokusit o historicky první úspěšnou autolobotomii nebo tak něco... (ale je fakt, že by mě bojkot taky nasral - ale celá moderní globální polečnost je kryptototalitní a vy se tady snažíte lobbovat za svobodu projevu? zohledňujme, prosím, také to, o jaký projev se vlastně jedná!! někdy je cenzura něčích projevů jediným způsobem jak ho uchránit - třeba od zbavení svéprávnosti...)

už i ty flejmy tady stojí za hovno...

Rabb
02. 07. 2006
Dát tip
tyhlety diskuse už mne unavují.. proč, SAKRA, nepřijdete s něčím novým?? omlouvám se za avíza.. kdo mne chce seřvat, tak může..

pozorovatel
02. 07. 2006
Dát tip
garthe, že tys zase pustil k počítači svého mladšího bratra...!

Tulim
02. 07. 2006
Dát tip
Myslím, že garthovi definitivně hráblo. Měl by si sám zablokovat názory pod svými díly.

Garth
02. 07. 2006
Dát tip
Garthe skopíroval si Norskovo dílo! To se nesmí! Nezapoměl jsi na autorská práva! A písmácké paragrafy? Měl bys to radši smazat, nebo tě na písmáku zakážou. To by mohly udělat!

Norsko 1
02. 07. 2006
Dát tip
si taki memo mésu

papouch
02. 07. 2006
Dát tip
papoušek vůbec ničemu nerozumí :-(

Garth
02. 07. 2006
Dát tip
Ehm. Já si myslel, že si Norsko celou dobu dělá prdel. To je prdel.

Apex
01. 07. 2006
Dát tip
Výborně, Norsko, cítím v tobě velký hněv. Nebraň se mu a poddej se temné straně. Použij svou zuřivost a zablokuj své nepřátele.

pozorovatel
01. 07. 2006
Dát tip
jsem takhle seděl u pc, psal na písmák, smál se a holka na mě kouká, jak na blázna myslim, že jsme magoři:(

Noe1
01. 07. 2006
Dát tip
pozo: od začátku či na konci, jednou se tam vláčí můj nick, tak bych chtěl mít možnost reagovat kdykoliv. Ale jinak oceňuji tvůj poslední koment pod zmíněnou diskuzí, napsat jsem ti to tam dosud nemohl ;-)))

pozorovatel
01. 07. 2006
Dát tip
noe: kdyby vás zablokoval hned od začátku, tak nic neřeknu - to by bylo neetický ale jestli jsem to správně pochopil, tak jste už potom nemluvili k tématu, ale dělali si z toho nebo i z něho (nevim) srandu a on to nevydržel pak je to jeho právo, zastavit vás v diskusi.. a nic na tom nemění fakt, že mi blokování přijde k ničemu - má totiž většinou opačný efekt

Noe1
01. 07. 2006
Dát tip
pozo: už jsem tu blbou diskuzi smazal, ale věz, že ten princip (který jsem se snažil tímto demonstrovat) mi stále připada velmi neetický, tož tak, už na to kašlu. norsko: můžeš mne odblokovat. Už se do těch plků pod tvým dílem nebudu pouštět.

Norsko 1
01. 07. 2006
Dát tip
já myslím, že ano, o problému se ví a ví se, že se o tom nemlčí ... a ví se, kdo to dělá (tys nebyl jediný...mě sem teď sím netahé) a je na nás, jestli to takto povedeme dál, když správa ... cosi ..., nebo budem jednat podle pravidel ustanovených na P1 jinak v tom bude ještě větší bordel, než je čau :-)

Noe1
01. 07. 2006
Dát tip
N: jestli sis všiml, už jsem prolog díla pló-taj-dó neměnil, jak jsem v diskuzi slíbil a avizoval - i když jsem to sakra potřeboval udělat, protože to omezuje moji svobodu autora dílo věnovat někomu dalšímu. Nešlo v žádném případě o zneužívání mezer v systému (mám to zapotřebí??? a co bych z toho proboha měl ????, a kdybych chtěl zneužívat mezer, proč bych to neudělal víckrát???) ale upozornění na problém, na kteý správa serveru nechtěla slyšet. Respektive u kterého asi vůbec nechápala, co drobnou technickou úpravou zpúsobila. Otázka zní, co jsi chtěl svojí diskuzí dosáhnout ty ? Abych ve svém "zločinném počínání" skončil? Toho si dosáhl :-))) ale nebylo to až tak zásluhou té diskuze. Aby si problému všimli správci serveru? Nebuď bláhový, ti naše diskuze nečtou. Jediné co může podle mne zafungovat je psát jim maily a vysvětlovat problém. Jiné tvé motivace mne nenapadají, takže mne mrzí, že to "nařčení" je stále na titulní straně. I když (nebo snad právě proto) že jsou myšleny dobře a možná částečně i v žertu. Ano, můžeš reagovat na žvanivé plkání pod tvým dílem blokací. U literárního díla bych to pochopil (a snažil se nedělat), tady - u diskuze postavené na mylném předpokladu - mi to příjde absurdní. Ostatně všechny ty emoce kolem, včetně těch mých jsou absurdní. Úpřimně, stojí to za to?

Norsko 1
01. 07. 2006
Dát tip
n: měl-li jsi ještě něco důležitého k problému, který jsem nastínil, není nic snazšího, než to udělat tady a zde uznám -li význam sděleného, odblokuji okamžitě a né až vychladnete, jak jsem už napsal :-) opakuju, že blbé kydy s věcí nesouvisející už nemám náladu číst a že jsem vás varoval :-) a nic se mazat nebude, to by se vám tak líbilo TOŽ TAK

Norsko 1
01. 07. 2006
Dát tip
stejně jako vy ujíždím rád a nejraděj do dálek velikých, kam mohou za mnou pouze vyvolení :-)

Noe1
01. 07. 2006
Dát tip
Poslušně hlásím (a hlásit se to musí), že i já byl Norskem zablokován. Což u diskuze, která se mne týká, mi příjde zvlášť pikantí :-)))))))))))))))))))) Norsko, Norsko, mám tě taky rád a líbí se mi tvůj styl psaní, ale tady si fakt ujel.

pozorovatel
01. 07. 2006
Dát tip
já si jednou zablokoval páteř a myslim, že jsem byl pokřiven jak paragraf, což o něčem svědčí a zvažuju žalobu (ale to už je takové klišé)

stanislav
01. 07. 2006
Dát tip
Garth je hlavička! radost číst, jak se vyzná v těch paragrafech!

Aha. Tak ono je to takhle. Ty ne že bys revoltoval/a. Ty jen neumíš česky...:)))

Tulim
01. 07. 2006
Dát tip
Vy je musíte dodržovat! Proto tu jsou vymyslené, aby se dodržovali.

Tulim správně podotýká, že Písmácké paragrafy jsou tu od toho, aby "se dodržovali", čili ať se paragrafy vzájemně dodržují, mohou se i autododržovat, ale ať se nám neserou do Norska, žejo.

Tulim
01. 07. 2006
Dát tip
Upozorňuji všechny že písmácké paragrafy jsou tu od toho aby se dodržovali ne aby se z nich dělala legrace!

Garth
01. 07. 2006
Dát tip
n: Četl jsem Tvou diskuzi a Tvé komentáře, myslel jsem, že to víš. q: podle písmáckého paragrafu 12.9.1 : "V noci přišel velký pes, pošlapal nám celý les" není povoleno používat k řízení chladnutí Norska kovových mincí, které již nejsou v oběhu. Takže, Pišto, na to pozor. Samozřejmě by ses mohl odvolat na paragraf 12.9.17 : "Pokud k chladnutí Norska je zapotřebí užít kovových mincí, které již nejsou v oběhu, zejména z důvodů přírodní katastrofy, musí Noe1 sníst tři medvědí oblečky namísto jednoho." Jenže výklad z roku 2001 toto neumožňuje. Takže, Pišto, buď opatrný. Když porušíš tento paragraf, budeš zablokovaný. Nezapomínej, že jsem pořád ještě administrátor. f: Toho panáka rumu jsem si nedal, Dejvice jsou daleko.

Za umírněnou frakci strany CENZURA! BLOKACE! PÍSMÁK! SVOBODA SLOVA! bych rád podotkl, že vychladnutí Norska by mělo být řízeno velice pečlivě, neb pokles teploty by neměl klesnout pod kritickou mez, Norsko vychlazené je príma, Norsko mražené - to už by mohlo vadit.

Norsko 1
01. 07. 2006
Dát tip
... a mezi náma, píšeš hovadiny ... nevím o tom, že bys kdy byl ode mne něco čet :-)

Norsko 1
01. 07. 2006
Dát tip
g: mě si zablokovalo hned několik autorů a že bych to roztruboval

Garth
01. 07. 2006
Dát tip
Norsko je hodné. Opijeme ho a opícháme. A bude nám hezky všem. Ale Norsko nás zablokovalo. A to zakazuje písmácký paragraf 1.17 : "V okamžiku, kdy počet básníků převýší hrubý domácí produkt, budou básníci označeni jako hrubý domácí produkt a hrubý domácí produkt bude redefinován jako míra inflace nekovových platidel v shaolinské společnosti." Z tohoto důvodu nemůžeme, opravdu nemůžeme, Norsku odpustit blokaci. NA PÍSMÁKU BUJAŘE FUNGUJE BLOKACE A TEDY I CENZURA! Jediné štěstí je, že jsem se jako jediný z lúzy nevzdal administrátorské funkce. Nejprve pročtu soukromou poštu všech zúčastněných, pak si dám v Dejvicích na záchodcích panáka rumu a nakonec uplatním paragraf... ále co. Prostě CENZURA! BLOKACE! PÍSMÁK! SVOBODA SLOVA! Závěrem myslím, že by Norsko 1 měl vychladnout.

Tývole Norsko se směje! Máme napůl vyhráno.

Norsko 1
30. 06. 2006
Dát tip
p: :-)))))))))

Já už vím. Norsko není zlé. Norsko je jen opuštěné. Samo, v tklivé trudomyslnosti, někdy mu prostě slova ujedou. Nezlobím se na něj. Opravdu ne.

Renas
30. 06. 2006
Dát tip
je to dolezite? su to len slova

Norsko 1
30. 06. 2006
Dát tip
a mezi náma, několikrát jsem je varoval ... respektovat stránku autora je prvořadé , aspoň pro mě :-)

Norsko 1
30. 06. 2006
Dát tip
a: já...?, kdes na to přišla krasavice? jsem mírumilovný jak beránek bohužel ale rozumím lidské vychcanosti, kterou nesnáším, a mám na ni čuch :-)

Norsko 1
30. 06. 2006
Dát tip
a dodatečně ... úsměv :-)

Norsko 1
30. 06. 2006
Dát tip
proč zloba, zkurvený pišto

Kde se v tobě ta zloba bere, ošklivý hochu?

Norsko 1
30. 06. 2006
Dát tip
polibte si prdel, smradi, nemíním už číst ty vaše kydy, které jste si už stokrát řekli a říct můžete i jinde ... jenom znevažujete diskusi, kterou jsem založil, s jasným úmyslem : buď abych to smazal, nebo odradit ostatní čtenáře, když noe, váš kamarád, je na paškále ... tak jsem si JÁ vás na čas bloknul, než vychladnete ... TOŽ TAK :-)

Myslíš skutečně paragraf dvanáct? "Žádný uživatel písmáka nesmí uveřejnit dílo oděn v růžové boa"? Jakou to má souvislost?

Garth
30. 06. 2006
Dát tip
Teď mi teprve dochází, co jsem udělal. Jsem opravdu lůza. Stydím se. Raději se rychle odloguji z písmáka, ať nikdo nezjistí, že tu soukromou korespondenci jsem zveřejnil já. Ale jde o vážnou věc, myslím, že v tomto případě jde o výjimku dle písmáckého paragrafu 12 : "Parkují-li vedle sebe vozy Pišty Hufnágla a Noeho1, je Noe1 povinen pustit levý blinkr a přijít do hospody v medvědím oblečku." Při porušení této výjimky může být aplikován písmácký paragraf 19 : "Zveřejní-li nick jenyk dílo v souladu s písmáckým paragrafem 17, je Noe1 povinen sníst medvědí obleček" a paragraf 312 (dle jeho výkladu z r.2003) : "Pokud Noemu1 došly medvědí oblečky, není povinen používat toaletu v medvědím oblečku, ale musí použít toalety v medvědím oblečku." Z těchto paragrafů by mělo být (snad!) zřejmé, že v tomto případě jsem se nedopustil překročení etického kodexu, a to i za předpokladu, že Noe1 přesně v tomto okamžiku disponuje 17 medvědími oblečky. "Přesně tento okamžik" je potom definován s přesností na 55 minut, směrodatná odchylka se v tomto případě nepočítá.

To je nechutné! Jak jsi mohl????

Garth
30. 06. 2006
Dát tip
Pro jistotu zveřejňuji část soukromé korespondence mezi mnou a Pištou. Garth je lůza. Lůza zveřejňuje soukromou korespondenci a prohrabává koše. garth (04:47 PM) : Pro jistotu jsem založil náhradní diskuzní prostor. p.H. (04:47 PM) : Opatrnílku. garth (04:48 PM) : Ano, může se to zdát jako přehnaná opatrnost, ale myslím, že v této kritické situaci je zcela na místě. p.H. (04:48 PM) : No kde jinde, taky. vysvětlivky: garth = garth p.H. = p.H. 04:48 = 04:48 04:47 < 04:48

Garth
30. 06. 2006
Dát tip
Garth je debil.

Jaja. Bať. Moje tohleto. Řeč.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru