Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebublifuky
17. 07. 2006
10
15
4125
Autor
šňupálek
Bublifuky smrdí jarem.
15 názorů
a maj takovej význam, že na to musíš upozorňovat v prologu? myslim, že by prolog neměl čtenáře navádět na to, co si má myslet ... v díle tady je nic, jsou to tři slova, jakoby dada, nevidím jakýkoliv smysl existence takového "díla"
nic si nedělej z toho, že tě nechápou :-) myslím, že ten citát mluví za hodně, hehe
Prinzesschen
03. 05. 2007Prinzesschen
01. 05. 2007
jatox, pardon, ale tvé kritice nerozumím - můžeš mi to prosím objasnit?
Usmáty_autor
14. 02. 2007
hlase moře...víš, či nevíš (myslimže v předchozích kritikách najdeš případně rozluštění :-)
Vzdálený_hlas_moře
05. 08. 2006
jů, dík :-)
to je taky občas fakt;-)
to je divný, že mě to nenapadlo hned...
woman_who_fell_to_earth
25. 07. 2006
U nás mýdlový bubliny lítaj i v létě, vlastně po celej rok, když nad tím uvažuju
No rádo se stalo a příště nás zase přiučíte Vy:-)Chci být taky trošku IN:-)
to byl zase můj "ftip"-místo dišputát říkám deputát-)Třeba taky dostanu na to pár TIPů:-)))A deputát je odměna co dostáváš měsíčně, jako odměnu ve formě naturálií. Třeba já dělal v Nestlé a tam nám dávali kilo čokoklády a kilo gumovejch Méďůůů:-))
hehe...taky nevim, za co mi tip jej dali... ;-)
dyť je to miniaturní blbost, že?
ale třeba je to...humor..? pro někoho? ;-)
eee ??? Za co Ti, co dali TIP jej dali? Tohle je dílko v současnosti na 4tipy? eee? Chápu to, ale nevidím vtom nic vyjímečného. Sorry za to zda jsem Tě urazil, ale jinak jsem nemohl.
dobrá slovní hříčka:-)))...hledala jsem v tom něco hlubokomyslnýho, ale pak mi to došlo:-)))
malinka_hvezdinka
19. 07. 2006
no tak mi to přijde, nemyslím to ale ošklivě, spíš jako autorova rozvernost...
Působí to na mě trochu jako vtipálkův kopanec:) ale při představě bublinek bych se možná i k tomu jaru dokopkopkopala..:)
aha.
moje ...ehmpoezie... nemusí nutně dycky vonět po fialkách, či chanellu číslo pět
hmm...dyž já si myslim, že za tu trošku přemejšlení to stojí...
ono se to po chvíli...vyloupne? ;-)