Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šlápota

27. 07. 2006
1
2
1093

Malinko jsem ho přesunula na konec. Asi už to tedy není prolog, ale co. Věci se mění.

Jak se to stalo? Tak rychle, ve spěchu, snad zmateně.

            V klidu a pohodičce si hraješ na tom svým písečku. Znáš skoro každý zrnko, víš, kde nejlíp postavit hrad. A teď?

Čas rozdupal všecky bábovičky splácané za uplynulé roky.

            Jak jen mohl? Já se zlobím. Slyší někdo? Mám vztek, že roky jsou pryč.

            Všichni říkají, že bude nové pískoviště. Ale já nechci! Proč to udělal? Tak sakra…! Vysvětlí mi to někdo? Prosím…

            Ach jo. Asi už konečně vyvěsím bílý prapor. Oki, já…já…já se snažím. Vlastně se těším. Vážně. Jenže je to těžký, skličující a dospělejší.

            Radost, lítost, nadšení i smutek v jedné chvíli… V krátkém období, tolik smíšených pocitů, takový malý-velký chaos. Vyvolaný spoustou emocí, víš.

            Vrátit se nedá nic, co se stalo a co ne, to už nezměním. Byly to fajn bezstarostný roky, ale holt si teď musím zahrát roli velký holky. Scénář předem známý. Prý nejkrásnější léta života?

 

Protože jsem nechtěla hned napsat, oč jde, píšu to až teď. Nastal čas udělat další důležitý krok do budoucna. Uvidíme, co já a střední škola, budeme si tykat?


2 názory

Tak to Ti moc přeju. Já se těším na státní maturity. :( Ale kdo ví.;)

Řízek
12. 06. 2008
Dát tip
ja mam zkušenost, že se teo jen zlepšovalo, mno,... ted bych mel jit na vejsku, doufam ze to bude mit stejnou tendenci

Dickers: Tak já musím nejdřív ven a potom dovnitř. ;) Letím dom, měj se krásně a usmívej se, ju? Třeba kvůli mně. Papa

Dickers
29. 07. 2006
Dát tip
:o))) Dovnitř, nebo ven? čtyři stěny v opevnění moje myšlenky jsou venku:o)

Dickers: Ťuky ťuk? :))

Dickers
29. 07. 2006
Dát tip
Nemám:o) jen se rochám v zavřený skříni- nemůžeš mě vidět:o) Ale jsem to já, neboj:o) zaboucháš a já se ozvu.

Sun-shine: Díky. Jo jo. Však já se těším... ;))

Dickers: Díky. :) Ty máš dnes nějakou smutnou náladičku...? Neměj, jsi vidět, víš...

Dickers
29. 07. 2006
Dát tip
Je to krásný a opravdu se mi líbí. Buď ráda, že můžeš udělat krůček- někdo třeba nemůže.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru