Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez názvu

Výběr: Javert
30. 03. 2001
11
0
3145
Autor
farokh

Je to jen představa, nic víc.

Představ si mě jako ruku s dlouhými a ostrými nehty plazící se uvnitř tvýho těla pomalu a tiše......jak šelesty na srdci zarývá se do slizké vnitřní stěny a tvoří nesouměrný, dlouhý rejhy občas se dotkne nejnutnějších orgánů a ty jen polkneš.....a nevíš nevíš kdo se ti to zadírá pod kůži vždycky a navždycky kdo tam přežívá staletí bouří a válek.....v nitru chaosu
Notreal
16. 10. 2005
Dát tip
avi Milly

Milly
16. 10. 2005
Dát tip
Notreale, když si přečteš vysvětlení farokha v kritikách, zjistíš, že nejde o trýznění, a tohle mi právě přijde zvláštní..............

Milly
15. 10. 2005
Dát tip
avi :-)

Notreal
15. 10. 2005
Dát tip
zahalila mne navozena atmosfera...presto se mi nelibi prilis melancholicky a do ztracena podaný konec... kdyby se ti podařilo mne trýznit tou rukou déle...bylo by to lepší :-)

Milly
13. 10. 2005
Dát tip
zvláštní...... taky přemýšlím, z jakýho úhlu pohledu na to koukat...

farokh
03. 07. 2002
Dát tip
pochopit a chápat.....teď jde o to, jestli si chceš udělat vlastní názor (mnohdy je to lepší), nebo chceš opravdu vědět, o co jde. To jako když se mě někdo ptal, co nebo kdo je to ten REASONER v té Vizi. Přijď na to sama, řekl jsem, dostalo se mi o pár chvil později odpovědi, už vím, je to.....jo, je to...odpověděl jsem, třeba že to tak nebylo, ale realita je natolik odlišná, že bych ji zklamal.....vyber si, klidně ti vyložím všecko

farokh
26. 06. 2002
Dát tip
Nejnutnější orgány jsou vnitřnosti jako játra, srdce, plíce....nechápej to prosím nějak morbidně nebo tak, nechci a by to tak vyznělo, jde jen o ten pocit představit si tu ruku, jak to dělá. Mně to aspoň šlo....

kath
08. 05. 2001
Dát tip
ta básnička mi připadá spíš erotická než agresivní...i když ty dlouhé nechty...možná jsem masochistka...připadá mi, že bych byla docela ráda, kdyby můj kluk toužil tak moc ve mně být...a možná takhle v někom někdo jiný zůstane...někdo , kdo miloval a zadíral se pod kůži a hloub...nejsem si jistá, jestli jsem můžu napsat něco ještě intimnějšího...

Anonym
06. 05. 2001
Dát tip
jsem snad blázen jen...ani tip nedám.

blázen
03. 05. 2001
Dát tip
Já jenom tip. I když svojí holce bych to asi nedával. :-)

Litochowitz
12. 04. 2001
Dát tip
Ne, nech mě být. Pomóc!!! Jinak je to dobrý.

farokh
12. 04. 2001
Dát tip
Kaine, ty vole,kde se tady bereš?Co bys tomu řek, kdybych tady uveřejnil nějaký tvoje věci?Samozřejmě pod tvym jménem..

Anonym
04. 04. 2001
Dát tip
mně osobně se ta báseň strašně líbí

Verita
02. 04. 2001
Dát tip
Lampáři !!!!!! (jak se takhle písemě znázorňuje potlesk? :) )

Milý farokhu, jestli jsem nepochopila smysl tehle radoby basne,pak se hluboce omlouvám.Myslela jsem,ze je lehke ji pochopit...po tom co si to sám zduraznil.Jestli jsi napsal tohle sve divce...doufam,ze z toho měla velikou radost,jiste je plná citů a dokáže Tě pochopit.Jestli ti nepřipadá tehle básen ani trochu agresivní..jen snad Tve pocity,pak ti přeji abys napsal co nejvíce basní na písmákovi a přeji ti hodně úspěchů. Osobně je doporučím svým přátelům psychologům..možná Tě pak některá pozve i na rande.A věř,že mi nedělá problémy číst tady i jinde v lidech básně....Jestli to však citíš tak,jak si se popsal..tedy napsal svou basen,pak Te rozhodne respektovat budu..konec koncu...vlezl jsi mi do cesty,tak tě nebudu neustále odhazovat,jako snih,ale ta kritika..jestli na Tebe zas nahodně narazím..či si dam pozor kam lezu..,tak ta bude vzdy,kdyz budu chít něco říci a taky to napíšu.sbohem.A propo..jsem ráda,že jsi pozměnil název Te básně,přeci jen ted ,uz je to trochu průměrnější.Dávám TIP.

Milý lampo..či budho..či křestane... Dekuji za Tvuj duchaplneduchovní myslenkovy pokus ...predstavovat si me,jako osobu co chce predelat svet..Doufám,že máš pravdu a že jsi jeden z mala co to nechteji .Nicmene co nazor to clovek a od toho je tady ten obdelníček.Jestli máš rád takovou muziku,jako je Jimi a spol,pak tedy nechapu co sem motas bibli a apostola Pavla,kdyz sam Mor. POSILA svoji vlastni matku ....vsak ty vis... Nerikaji ti nahodou rozpolcená osobnost...o))) Nic ve zlém....,ale jestli chceš diskutovat o dobru či zlu,nebo o tom co je svoboda..pak mi napis do tehle pismacke schranky.rada to dam imal a muzeme smele poklabosit..mam rada nazory.Tedy pokud nejsi nahodou exibicionista...pak mi psat nemusis..bylo by to bez efektu.Dobrý poslech a svobodnou duši Ti přeji..hlavně ,že máš nazor,ktrerý tě neovlivní.Dávám ti Tip...ale jen obrazne.

Milý Simonthe, jsem ráda,že tak rozumíš lidské psychicea snažíš se na věc koukat co nejpozitivněji.Jen tak dále ,takové lidi,jako jsi ty svět potřebuje,protože popírat existenci něčeho co existuje je velice moudre a rozhodne to doporucuji....!JINAK VŠEM..KONČÍM NEBUDU TADY DISKUTOVAT A MARNIT CAS.JDU DELAT NECO UZITECNEJSIHO,TREBA NAPSAT NOVOU BASEN,TAK MUZETE PRIJIT ..,JSTE ZVANI. MAM RADA KRITIKU.O) PUSINECKY MOJE....

Janis
01. 04. 2001
Dát tip
Lampíííí *! Poslední dobou počítám vždycky do desíti(ne vždycky jsem po tom klidná) A pak nepřišla jsem na to co že je tam tak nechutné... Jojo zasejc mi je špatně..jdu použít záchod a utřít se nějakým moc krásným a miloučkým dílkem (především tam nesmí být ani jedno ošklivé slovo!) A bude hůř..?

farokh
01. 04. 2001
Dát tip
Už se v tom nebudu nimrat, protože bych se pořád víc a víc zamotával do nedokonalosti mých myšlenek a slovní zásoby (tý spíš). Jenom chci něco poopravit- Asi ji miluju, nevim to jistě, miluju ji asi tak 5 minut za tejden.Znáte ten stav?Tomu říkám láska, jestli vůbec nějaká existuje

Lampář
01. 04. 2001
Dát tip
Janiiiiiis !!!!! *!

K Slečně Mezkový...nikdo Tě nenutí něco takového číst...btw ani Ty nemáš právo říkat, zda-li je dílko dost KVALITNÍ,aby bylo zde na P vystaveno veřejnému přečtení...kritika je kritika,ale nedostatek svobodomyslného myšlení je věc druhá....každý má právo na seberealizaci jakýmkoliv směrem,pokud nepřekračuje hranice svobody jiného člověka...tady Farokh to cítí takhle,takhle to napsal a má na to PRÁVO...na náas už je jak a zda-li to přijmeme...za mě mohu říci...dílko se líbilo,protože pod tou slupkou naivní brutality se skrývá víc,než-li je patrno...TIP Lampář to vystihnul velmi dobře ... P se transformuje...možná k lepšímu,možná na úkor nás ... normálních začinajících nezkušených a naivních autorů... s úctou Simi

avi

Verita
31. 03. 2001
Dát tip
mě to přijde docela dobrý. rozhodně je to působivý.

Milý farokhu!....nemám rozhodně v umyslu tě parát a věř,že bych z toho potěšení vůbec neměla,ale mám v umyslu kritizovat Tvoje díla.!!!!!!! Zvlast,pokud budou takhle agresivní a odporně hnusné.Neznám Tě,ale něco rozhodně ukazuješ tady z toho co píšeš,,jak přemýšlíš.!!!!!!!! Farokh píše:hnus představili....je to celkem lehký.... Slečna píše: věř,že je to lehké a proto to nemusíš reprezentovat tady na písmaku.Agrese je všude dost!!!!! Tak tady dej pokoj a až napíšeš něco jiného a s citem,pak možná ráda změním názor.

farokh
31. 03. 2001
Dát tip
Poslouchej mě, já sem jeden z nejneagresivnějších lidí na týhle planetě a to by ti moh potvrdit každej, kdo mě zná.To ti asi moc nepomůže,ale jedno ti řeknu.Tuhle báseň jsem napsal svý holce, kterou miluju.Tys vůbec, ale naprosto vůbec nepochopila obsah toho textu.Já v to nic agresivního nenacházim a nevim, jak tě tohle mohlo vůbec napadnout.No nic, nechám tady ještě pár svejch věcí, ale moc krásný to nebude.Jestli nechceš, tak to nečti!Každej má právo sem přispět svejma pocitama a ty se chováš jako komoušská cenzura.Probuď se z průměrnosti!

Lampář
31. 03. 2001
Dát tip
Milá SlečnoMezková ... jestli se Tobě a vám podobnejm podaří Písmáka udělat pozitivním, milým a všeobecně uspořádaně cenzurovaným ... no ... vyhrožovat tim, že se na to vyseru je trochu infantilní, protože už to stejně s gustem dělám ... Ale uvědomte si kurva, že Písmák je geniální tim, že je svobodnej ! Ale klidně ... utopte se ve sračkách když tolik toužíte po kráse :o) A vůbec ... zabejvám se tím, jenom kvůli farokhovi ... a taky Lou Reedovi a Jimu Morrisonovi a Ivanu Jirousovi a Filipu Topolovi a Rogeru Watersovi ;o) a všem který mám rád protože jsou opravdový / a to s nima nemusím souhlasit / a kterým Ty a Tobě podobní upíráte právo na projev ! Se vší úctou a láskou Fuck You ! A až se vám zachce, tak mě můžete za ty sprosťárny vyloučit z Písmáka ... stejně už to děláte ...

Lampář
31. 03. 2001
Dát tip
Jo a ještě kvůli apoštolu Pavlovi protože: Nikdo není spravedlivý není ani jeden nikdo není rozumný není, kdo by hledal Boha všichni se odchýlili všichni propadli zvrácenosti, není, kdo by činil dobro, není ani jeden. Hrob otevřený je jejich hrdlo, svým jazykem mluví jen lest, hadí jed skrývají ve rtech, jejich ústa jsou samá kletba a hořkost, jejich nohy spěchají prolévat krev, zhouba a bída je na jejich cestách; nepoznali cestu pokoje a úctu před Bohem nemají. Protože podle něj jsme všichni hnus (já vim, Terezko :o)) a dokud si to neuvědomíme a nezačneme s tím něco dělat tak hnusem zůstaneme. Hnusem hnusnějším o to, že hnusem tupým a slepým. Proto je potřeba o tom psát... Je to samozřejmě jen můj názor ... proto to taky nedávám žlutě ;o) ... ehm ...

Ty jsi nechutnej agresivní schizoid...ble,takovy nebrat,ale párat. Jestli tohle má být dílo,pak jedině z Tveho nitra.......

farokh
30. 03. 2001
Dát tip
Nemáš vůbec žádný právo......jak můžeš soudit, když mě ani neznáš?Co?Chtěla bys mě párat?To by byla krása viď, to by tě ukojilo.Co seš vůbec zač?Ježíši......nic nechápeš.Zamysli se nad sebou, co to děláš?Ježiš

farokh
30. 03. 2001
Dát tip
Já vim že je to hnusný, šlo mi jen o to, abyste si ten HNUS představili.....myslim že je to celkem lehký

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru