Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedopitý ráj

03. 04. 2001
5
0
2597
Autor
Mea

Tohle jsem psal plnej smutku a zklamání - z čeho? ...

Je toho hodně co chtěl bych říct, jenže komu? Sobě? – pche! snad někomu kdo blíž než slunce je, ale dál než on sám. Až jednou budu zvát vás slavit svoje křtiny - pak? radši přineste si vlastní skleničky, bude co pít. Ale zatím ještě ne! Tohle je moje židle, i když svázaná provázky - někdo mi jí rozlámal a nechal to být. Tak pověste obraz bez rámu, jako nedokončené dílo toho, co navždy chybí. Ten hlas znám! - není můj? Už abych zhas – ale na zahradě se pořád svítí. Nechte je, mají proč si hrát - ale domů pošlete je spát. Na ně někdo čeká, někdo, koho chtějí milovat. Ale kdo to poví? – nikdo snad. Tahle zem bez hlíny je - zavřená poutníkům o holích a o hladu. Bože! jak chtěl bych mít rád. A kniha? – ta rozečtená je, není nikoho kdo čet by? – snad. Kde jsou teď všichni? - přece neodešli litovat? Tyhle květiny já znám! - moje ruce nechaly je žít. Ale zaléval je sen a klam, ptáš se? - Ale nač? Nenechávej okna špinavá – ten svět co znám je přes ně jiný. A dopisy? – ty neposílám! Nemám na známky. Tady je všechny mám – jsou tvé. Promineš mi? - asi ne … Alespoň políbím tě na čelo - na to nedoléhá pláč. Bože? – chceš lásku - ale zač? Ty máš ducha i syna a cítíš se být otcem. Co však já? Na tom nesejde – ale prosím! - nech mě. Nech mě zjistit co a jak, ať z toho něco mám. A když se to povede? - zůstaneš sám. Jako vždycky, když splníš přání. Všichni co slyšíte – nenechte mě spát, kdybych chtěl - jsem hloupě mlád a když budete mít chvíli, třebas naučte mě milovat. Sudičko? – ty jediná nemusíš, ale děkuji ti za zájem. Vědělas, že jablka rostou jenom na jabloni? - já doufám – snad. Maminko! – tak tohle je ten ráj?
Mea
03. 11. 2002
Dát tip
thanky!

úpřimný......citem psaný *

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
A dopisy? – ty neposílám! Nemám na známky. :o)) tahlencta je...hezká moc!***

Mea
10. 09. 2002
Dát tip
Nui: dik :o) Ale ju, ja ti ho uz poslu :o) Jenom se mi ho ted nejak nechtelo psat :o)

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
tím jsem nechtěla říct, ať ho pošleš, pošli, až na to budeš mít...a nemyslím peníz...

Mea
10. 09. 2002
Dát tip
dyt ja vim :o)

Climaster
09. 10. 2001
Dát tip
hezké pocity..../*/..moc..

miklunka
10. 06. 2001
Dát tip
(tak) tohle neni ten ráj,viď?

dablik008
08. 05. 2001
Dát tip
vratil jsem se... kazdy se opet nekam vraci... ********!

dablik008
08. 05. 2001
Dát tip
ne opet ale obcas...

Kašika
06. 05. 2001
Dát tip
Odejít litovat??? To se mi líbí. Típám další cigaretu ( Bože, kolikátou už, co tu čtu, hulím jako fabrika ) a dávám Ti TIP. A nesmutni, bude Ti líp........

Verita
04. 04. 2001
Dát tip
působivé...

dablik008
04. 04. 2001
Dát tip
ja v tom nevidim Meu..........jednak je to dloooooooooooooouhy...to je podezrely....pak je to osobni a smutny..............a pak je to i celkem dobry.....jenze se to dalo napsat ctvrtinou slov a lip vypichnou to o co tam vlastne jde...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru