Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

krátkozraká

12. 11. 2006
14
16
2245
Autor
Nickyx

fuck off drugs!

V uhlí ti kosti srostly z prstů zbyly hřebíky pokryté ledem s teplotou ohně. Jdeš za týpkem co má na rameni vytetovaných dvacet stran nadávek v čínštině /that´s cool man!/ Píchla sis další dávku normality, sundala jsi z krku náhrdelník s dvojitým uzlem. Večer bude fajn.....

16 názorů

palino8
22. 12. 2006
Dát tip
ahaa, tak jasné *

Nickyx
22. 12. 2006
Dát tip
opratku ;) dekuju :)

palino8
21. 12. 2006
Dát tip
čo symbolizuje ten dvojitý uzol? nechápala... ;)

Nickyx
13. 11. 2006
Dát tip
physis: dík :) Oldjerry:já to po sobě čet...to bude spíš případ pro Gestaltisty :D děkuju :) Vzdálený_hlas_moře:myslel jsem si to ;) díky! :) Jarmila_Moosová: tak tak, děkuji :) Petrusha: myslím...děkuji :) člověk_který_není: ď :) sklenář: aspoň něco :) děkuji :) woman_who_fell_to_earth: viz výše ;) děkan :)

zase bych to nepřeháněla :) ale 'píchla sis další dávku normality', to se mi líbí*

sklenář
13. 11. 2006
Dát tip
tohle se mi líbí: Jdeš za týpkem co má na rameni vytetovaných dvacet stran nadávek v čínštině zbytek mě nechyt...


Petrusha
13. 11. 2006
Dát tip
myslíš? alebo len bez ťažoby znesiteľný ... ?

Ou, ou - drsná realita *

No.... it isn´t my cup of tea

Oldjerry
12. 11. 2006
Dát tip
I'm enthusiastic - jen to srosly v prvním řádku - kurňa čti po sobě, než to hodíš ven !

physis
12. 11. 2006
Dát tip
jo *

Nickyx
12. 11. 2006
Dát tip
thanx man! :)

Jakubisko
12. 11. 2006
Dát tip
yeah that's right....***********

Nickyx
12. 11. 2006
Dát tip
uff...jsem se lek ;) diky! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru