Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMLHA - soutěž Povídka měsíce
10. 12. 2006
2
26
4151
Autor
Plha
26 názorů
ne vole, delam si srandu, je to dobre vymysleny - ostatne obdoba stvnovi povidky mesice..
mno, aby ses vůbec dostal do nominace, musí tě vybrat jeden ze dvou adminů, takže nevim nevim. ale nicméně díky za tip na změnu pravidel, promyslím to.
pokud by měla vyhrát nejolzlejší povídka, hlasoval bych určitě pro měrku..
jinak dobrej nápad, rád se zúčastním hlasování. a nejspíš si budu muset zřídit i spoustu nových nicků, abych pro sebe mohl tajně hlasovat.¨budou to nicky:
James
Walker
Trent
Ronald
Reevs
Mercy
Muse
Mose
Mise
Mrose
a Morse
Celkem 11 nicků, které si postupně zřídím. Pokud se dostanu do redakce pod nickem Big Mack, budu si dávat i Véčka..
Víc takových soutěží!!
sik, StvN ešli se mi tu budete hádat tag dostanete oba na prdel. Siku Tvá otázka byla trošek blbá, to si přiznejme, Stvn, ty nemusíš hned vyjíždět. milujme se a množme se. siku, pokavad Tě zaujme nějaký autor, který bude publikovat zajímavou povídku ve zmíněném období tak nám dej vědět. Se doudružským pozdravem Váš Plha.
A jinak číst umíš?
"Na konci měsíce vyhlásíme veřejné hlasování a zvolíme povídku měsíce."
Jak jsi na takovou zhovadilost přišel?
Siku, ty se začínáš vybarvovat jako docela simplexní jedinec. Máš nějaký mindrák o kterém by sis chtěl popovídat?
normálně jsem najel na Plhu a bylo to viditelné.. koncept nekoncept asi to nefunguje.. taky jsem si spletl ovci s kozou.. to je vidět na co myslím :-)
Fouck: jo ale tadle stránka byla f konceptech dyž sis jí prohlížel, teď už nejni sem to vzdal :-)
normálně jsem najel na Plhu a bylo to viditelné.. koncept nekoncept asi to nefunguje.. taky jsem si spletl ovci s kozou.. to je vidět na co myslím :-)
Fouck: jo ale tadle stránka byla f konceptech dyž sis jí prohlížel, teď už nejni sem to vzdal :-)
pozorovatel
11. 12. 2006
bezva, poslechl jsem nahrávky a máte mé sympatie včetně onoho sudu pro pozorovatele a kozy :)