Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlenice
13. 12. 2006
22
46
3649
Autor
Zbora
Noc je houbovitá —
kradeš jí slzy
stojíš na zápraží
a vodnatíš
odtečeš rýnou
do vyschlých hrdel
46 názorů
To mimořádně není můj tvar...ale Pišty Hufnágla, kterýž toto prohlásil při asi sedmé sedmičce červeného vína...já už jsem si to dovolil jen trošku rozvinout :o)) ...osobně jsem v té chvíli měl vřetenovitý :o)))
musela jsem se vrátit...kvůli té nové...kruci, já tu byla fakt úplně mimo:-)) jdu pochopit tu novou..tady už jsem v obraze...možná...ale u té nové...no...uvidíme:-))
ty jsi mi někdy záhadou...ale tohle mi přijde jako znovuzrození...nebo něco podobného..prostě tak..
*
kouzelná_květinka
16. 12. 2006kouzelná_květinka
15. 12. 2006
Hele!
Ty si zase nějak v ráži, pleveli.
A že si přicestovala do té naší Prahy, có zasejc?
kouzelná_květinka
14. 12. 2006
Daddy: to jak jsem Tě chtěl políbit ;o)
Dolfiness: nejspíš ani nemůžeš...napsal ho zdejší povídkář Pišta Hufnágl...a v návalu skepse později smazal :o)
..fakt už nevím souvislost, nepříjemný pocit nemám, tak asi fajn...:)
viděla jsem tvůj obličej velmi blízko, víc už nepamatuju
Pišta_Hufnágl
13. 12. 2006Pišta_Hufnágl
13. 12. 2006
Zbora.. já jsem potulný nick co od něho má heslo víc lidí.. někdy si mezi sebou dost nerozumíme.. proto ta schíza :-)
Daddy: a vjakéžeto souvislosti, smím li být tak smělý??? Byl jsem hodný, nebo zlý?
není tohle o mrakomorovi, jak ho hrál brzobohatej? budou to dávat v telce? kdy?
Fouckault: je už tradiční, že jsi všude, ale nikdo Tě nikdy neviděl...ale že si byl i s náma na chatě...to jsem si opravdu nevšiml. Pišto, přiznej se, Fouckault je vlk?!