Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlenice

Výběr: Print
13. 12. 2006
46
151
9734

Zborovi a Zborové...




Podzim jsem nejspíš zaspal -
- k ránu
už byla zima

Mrholilo

a okapové roury
na břehu Sázavy (či Rýna)
reznou stejně půvabně a tiše
jako vy




151 názorů

MarK.
19. 09. 2010
Dát tip
..suhlasim a beriem na vedomie..(idem sa odkoroziovat a pripravit na dalsiu zimu;)

Nedělej ze mě Napoleona:)

Winter
01. 10. 2008
Dát tip
Nakonec se zase ukazuje, že stačí jen pár slov. Na Pištu mi tahle báseň přijde nevídaně skromná .)

Anetté
20. 05. 2008
Dát tip
Ach to je přímo... rozkošné :))))

Ty žiješ? :))

AFRODITA
16. 05. 2008
Dát tip
a to je to hezký...

Jistě ti neuniklo, že tato podmínka nebyla prezentována jako jediná potřebná...

No vidíš, a to je to síto. Resp. jedno z mnoha. Kdo nemá vnitřní sílu unést negativní kritiku, nemá na veřejnosti co pohledávat.

Do skupiny s mozkem:) Sice se občas rozplýváš nad bláboly, ale tvoje argumentace mívá hlavu a patu. Místy.:)

Klasický problém devadesáti devíti procent uživatelů - absolutní neschopnost hodnotit text nezávisle na jeho autorovi. Dovolil jsem si Fanoušovi naznačit, že to, co vydává za poezii, je přinejmenším diskutabilní (a řekl bych, že v tomto nejsem osamocen), přičemž ale - pozor - vlastní osoba autora je mi zcela lhostejná a názor na jeho tvorbu se nezmění, ať ho budu mít rád či nikoli. Fanda si ovšem řekne "Ejhle, padouch!" a pustí se do vendety. Koneckonců, proč ne, je to jeho vizitka - ovšem nenazývejme to kritikou. Když se kritikovi text nelíbí, nemá to nic společného s osobními antipatiemi (a proto kupříkladu necítí potřebu se za své názory omlouvat). Mám tu spoustu výborných přátel, kteří píšou mizernou poezii, a stejně tak chválívám texty lidí, jimž bych v životě nepodal ruku. Domnívám se, že Frantíkova "tvorba" bude špatná stále, pakliže se nenaučí jistému kritickému odstupu od vlastních výpotků. Milovat své texty totiž není ukázka tak halasně deklarovaného romantismu. Je to ukázka samožerství.

Alú
12. 04. 2008
Dát tip
No to koukám! Vždyť Pišto, to by jsme si rozuměli! *

No vidíš, že to jde, když se chce.

Flákáš to, Romčo. Přidej plyn.

Ty teda jedeš:) Nevzdávej to, jsi zábavnej!

Ještě něco umíš, Romíku? :) Ukaž! :)

Tak až budeš příště dělat chytráka, najdi si ty informace dřív, než se tu začneš producírovat. Ono to jinak vypadá směšně:)

Aha. Tak já tě považoval za vzdělance, a ty jsi přitom vyhledávač...:)))))))))

Jakmile si ujasníš, jak se ten člověk jmenuje, začnu doplňovat...

To je přechodník, to "hradě"? :)

ozvěna*

(nechápu to jen jednou, to druhý je ozvěna)

Já to nechápu:)

Já to nechápu:)


Kudy jste se k tomuhle propídili, lidi? Dyť už to dávno v žádným seznamu není... :)

krásné děkuji

salomesr
29. 12. 2007
Dát tip
pjekne jemnonezne

Vy vůbec nějak moc mluvíte, oba...!

Quaken
03. 04. 2007
Dát tip
Hej, nemluvíme oba o něčem jiném? :)

eowi
03. 04. 2007
Dát tip
Na matrice testují?? ;-)

Quaken
03. 04. 2007
Dát tip
Poměrně ano, ale dokud si nezajdu na matriku, tak si jistý nebudu :)

eowi
03. 04. 2007
Dát tip
Omluva se přijímá. ;-) Už jsi zjistěl?

Quaken
02. 04. 2007
Dát tip
Omlouvám se eowi, ale nebyl jsem si jistý :)

eowi
02. 04. 2007
Dát tip
PéHá: A já ti budu říkat "vaše Nerollovatellnosti". Jednak je to kratší, jednak ty-víš-proč ;-) Jé, to bude Lukátek nas.án!

Kváku, tos vymyslel výborně! :)Odedneška budou svou drahou polovičku oslovovat šlechtickým titulem "Vaše Nekontrolovatelnosti". (jináč ohledně těch panen máš samozřejmě recht)

eowi
02. 04. 2007
Dát tip
Qua: Říkej mi prosím jménem. Na tý netrokontoloto... bysme si voba zlomili jazyky! Díky, Náčelníku.

Quaken
02. 04. 2007
Dát tip
No pokud bys ty lepé panny moc necivěl ani v nich nenacházel jiné podobné potěšení, pak by ti neměla žena co zakazovat. Už jsem na to kápnul, ty se bojíš své nekotrolovatelnosti :)

Ehm.... Jako bych tu nebyl.

eowi
02. 04. 2007
Dát tip
Aha, promiň, už si vzpomínám. Paxi taky říkal, ať to nikdy nikomu neříkám... Tak sorry.

eowi
02. 04. 2007
Dát tip
Počkej, jak jako "žena zatrhla"? Dyť si mě tudle sám prosil a žadonil, ať ti to jako zakážu, když u dveří hodinu zvonily ty štyry nezávislý písmačky a dožadovaly se tě...

Tož ještě tak ty meče, to bych moh´, ale panny by mi žena zatrhla, to vím na beton....

Quaken
02. 04. 2007
Dát tip
A kde máš třeskot mečů a lepé panny, vždyť Zlenice je dřevárna :) ... Dobře no, ale nedalo mi to tu napsat :P (jinak mě při čtení pěkne pošimrala zima, za efekt ho máš mít * )

Tragédie!

Celých dlouhých třináct let, že? :))

Aha, kouknul jsem se na tvůj profil, a věk tě omlouvá. Tohle slovo nemůžeš znát... :)

Himbajs! :)

kassiope
20. 03. 2007
Dát tip
:o) fajné..*

Střechíl je druh špuntu od vany, troubelíne :)

eowi
12. 01. 2007
Dát tip
M: No jo, jsou to ale úchilové, že nereznou! Co je zabít střechílem? Nebo je alespoň vychílit z rovnováhy?

eowi
11. 01. 2007
Dát tip
PH: 100 nepochopil... "Mu" rezne, né?

Máro Máro... "my"!!!, probohaživého, už si to zapamatuj!

Rozkaz pane, už jdu na to:)

http://www.ronnyjordan.com/ronny/ronnyjordan.html

Tak šup na net, a hledat! :)

Tak to zase neznám já, takže neposoudím:)

Škoda by byla, kdyby se mi nerado poslouchalo třeba Ronnyho Jordana.

Škoda, protože mi to vážnš přišlo podobné..s tím rezavěním a tak. A navíc škoda, protože já jsem v tomhle na opačné straně polokoule:)

Ha. Skupinku znám, nicméně není to můj šálek čaje.

Ehm..nikoli 'co je to', nýbrž 'kdo je to':) Aneb Márdi - leader skupiny Vypsaná Fixa ( z poznámek ala 'časy jsou zlé, Kamile' jsem usoudila, že bys mohl znát i tuhle skupinku:)) A tohle dílko je tak trochu podobné jeho stylu..

Co je to "márdi"?

NePoe_ta
27. 12. 2006
Dát tip
A stará prej nerezatí, stůjte při mne všichni svatí! Zda od srdce TIP, aneb čistě z rozumu, dát Ti jednu, pecku do zubů!!! / ... v závěru nechal promluvit své srdíčko ... /

a tohle je márdi..úplně. a proto tip

Incognito
27. 12. 2006
Dát tip
jojo, všichni zreznem a pudem do starýho železa! :-) *

tip

eowi
19. 12. 2006
Dát tip
Já vím. Nejsem, já už ho vidím... ;-)

Evidentně tedy nejsi písmenko P.

eowi
19. 12. 2006
Dát tip
Písmenko P má jenom jedno bříško, Broučku... ;-)

Buď.

eowi
19. 12. 2006
Dát tip
Tak to jsem zvědavá, jak to uděláš... ;-)

No, a to tě ještě hodlám seznámit s faktem, že JEŽÍŠEK VLASTNĚ DOOPRAVDY NEEXISTUJE!!!!

eowi
19. 12. 2006
Dát tip
Týjo, zase jsi prozradil, co dostanu vod Jéžiška :-(( Bez přeqapení...

Kuš, ženo! :)

eowi
19. 12. 2006
Dát tip
Nevidíš, nevidíš... Stáří... Ubývají Ti čárky, přibývají eNka...

Ale no tak jasně, že se v tom mýlíš, o tom žádná. Mně jen zajímalo, z čeho jsi to vydedukoval, protože ať na to koukám z který strany chci, nic politicky podtónního nevidím :)

palino8
19. 12. 2006
Dát tip
To bol môj pocit... ak sa mýlim, tým lepšie ;)

Bóže, jaký psoudopolitický podtón? :) Koukám, že dovedu svým textem překvapit i sám sebe...:)

palino8
19. 12. 2006
Dát tip
hmm... asi to má pseudopolitický poddtón, a keďže ja som na písmáka zavítal včera po asi 5-mesačnej pauze, tak som dosť mimo... ale začínam sa chytať a toto sa mi páči aj po očistení od... v podstate od prológu...

Hlasuju pro mučení.

Craerassy
18. 12. 2006
Dát tip
to je na zabití autora:-)))) *

bacha na falešné agenty!

Pravda je někde tam venku!

to začíná jako hezká pohádka....ovšem jenom pohádka :-))) skutečnost je úplně někde mimo tyto stránky :-)))

Ajo, vlastně... :)

Zbora
15. 12. 2006
Dát tip
Rolls Royce. Ty si to snad nikdy nezapamatuješ...hlavo děrovaná.

Úplný mercedes mezi partnery! :)

Zbora
15. 12. 2006
Dát tip
Ano, s prvními raními paprsky běžím rosou velebit nový den, pak počkám, než otevřou v obchodě, zacvičím si, poklidím dobytek a slepice, zatopím v kamnech a udělám snídani. Než ostatní vstanou, mám už z lesa nanošené dřevo a zašité ponožky.

Ano ano. A jak křepce každé ráno vyskočí z postele!

Zbora
15. 12. 2006
Dát tip
Plevel: mladý, skotačivý a dovádivý stařec

vlastovka.
15. 12. 2006
Dát tip
*


a já si myslela, že Zbora, je mladý, skotačivý a dovádivý mladík... a vono to je starožitnost... sou mi věci takhle před vánocema :-))

Berounka konzervuje:)

Evička
13. 12. 2006
Dát tip
a co u Berounky? :-)

eowi
13. 12. 2006
Dát tip
Pozo: No jo, to on vždycky smlouvá, když dopíjí dvaadvacáté. Tak neplač, bloučku...

pozorovatel
13. 12. 2006
Dát tip
pišta mi nedávno říkal, že se cítí na dvacet je mi to líto

eowi
13. 12. 2006
Dát tip
Neboj, píšou tam "mladí", Stvořiteli!

Proč???!!!???

pozorovatel
13. 12. 2006
Dát tip

oleandr
13. 12. 2006
Dát tip
super

chlapeček
13. 12. 2006
Dát tip
jasný a krásný **

Fouckault
13. 12. 2006
Dát tip
:-)

Print
13. 12. 2006
Dát tip
:-) Moc hezké*

premisil
13. 12. 2006
Dát tip
reznem všichni tak nějak a má to grády jako básnička T*

pozorovatel
13. 12. 2006
Dát tip
no jo, okapové roury a jiné vánoční ozdoby...

Rabb
13. 12. 2006
Dát tip
*

JirkaS
13. 12. 2006
Dát tip
Líbí DD

Madam: Však taky je. Má takovej jakoby divnej pohled, žejo?

daddy
13. 12. 2006
Dát tip
:) to je hezký dnes se mi o Zborovi zdálo - co se děje?

Norsko
13. 12. 2006
Dát tip
zas tak hrozně jak ty roury nevypadaj :-)*

Zbora
12. 12. 2006
Dát tip
Ste si měli to okno na noc zavřít...řikal jsem vám to.

eowi
12. 12. 2006
Dát tip
Tý jo, Pišto! Qůlivá Tobě vznikla na Písmoni Zborová!!! Od teď Ti budu říkat Stvořiteli!!! (P.S.: Ale doma porád vaříš a žehlíš Ty...)

Sádlo. Samý sádlo. To sou ňáký čmeláci, todleto???

Zborová
12. 12. 2006
Dát tip
Ta nejpostiženější místa už jsem ošmirglovala, ošetřila nátěrem a promazala sádlem. Doporučuju. Když se to dostane na maso, je už pozdě.

Nojo, já zapomněl na krtky!

eowi
12. 12. 2006
Dát tip
Asi krtek, to víš ;-) Prostě Zlenice, no!

Hernajs jak ses dostal k textu, kterej bude až zejtra, Hrbole jeden investigativní??? :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru