Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Závislosť

Výběr: Aššurballit
05. 01. 2007
27
64
5849

nie vždy si uvedomujeme, že sme všetci závislí

prsty ťukajú
do rytmu hudby
keď nestihnú

počkajú
na ďalšiu dobu

ešte pár slov
pár tónov
pár nádychov

64 názorů

ďakujem :)

tekonecna
17. 03. 2008
Dát tip
líbí, hudba je krásná*

;) ď

Pokusák
13. 03. 2008
Dát tip
:-)) *T

dík za spríjemnenie dňa... teraz sa aspoň chvíľku budem usmieva´t od ucha k uchu :)

guy
12. 03. 2008
Dát tip
souhlasím s prologem .. nejvíc jsem závislý na tom dýchaní, to si většinou šlehám každou minutu několikrát .. akorát, když plavu pod vodou, tak se to snažím vydržet :-)

hmmm, nad nahrobkem jsem zatim jeste nepremyslel.. asi taky nechci. ;-)

ďakujem za obohatenie môjho diela...veľmi pekné verše má ten človek na náhrobku (aj keď ja asi nechcem náhrobok :D )

tusim ze tohle ma Sramek na nahrobku: "Nemame konce * a jediny jsme jen * melodicky hlas * jenz zpiva nas * kazdeho chvilku * po sloce sloku." a tohle dilko mi to hned pripomelo. krasna nalada... *

dík, si ma rozosmial...si podarený, že?;)

Ó
14. 12. 2007
Dát tip
...já jsem zase závislý na sektu...nebo na sexu...teď nevím.../

tys nám vybrala takovou kraťučkou? no a mám to teda za sebou :o)

no na priečnej aj;) Ale na zobcovej od Elišky (Pieseň pre Elišku) cez Posledného Mohykána až k Prinbabe (cez nejaký ten Klíč, Lord of the Dance a tak:D )...

hube? no, milujem hudbu, to stačí nie?:D A aj svoju flautičku (teda flautičky) milujem;) a prečo furt chceš, aby boli miniatúry dlhé? aj v málo slovách sa dá všetko povedať;)

Rabb
21. 02. 2007
Dát tip
achich ach!..*

ďakujem za pochopenie...

dee-dead
16. 02. 2007
Dát tip
...pár nádychov...krásná naděje *

jedna z novších...a práve tá vznikla asi okolo 05:30 po prebdenej noci, keď som mala pustenú Ruslanu;) ďakujem za pochopenie;)

Incognito
15. 02. 2007
Dát tip
tahle je super :-) *

:DD hm, každý ako chce pochopí...možno práve ty si to pochopil tak, ako som to písala...možno nie;)

a prečo sa netešíš?

teraz čo závidíš? že sa neponáhľam?:D alebo to, že sa nebojím? alebo tým, ktorí už majú pohodu?

niekto už možno práve teraz posledný...;) ja sa toho nebojím...dokonca sa teším;) ale neponáhľam;)

som rada, že ti to niečo dalo...

(závorka)
21. 01. 2007
Dát tip
jo, (líbí) T

to poznam dobre:)

fakt som rada...ja som mala pustenú náhodou takú rytmickú hudbu, keď som to stvorila...takže rytmus to náhodou má;))) Lebo aj ja som si to hovorila nahlas, ako som to písala;) som rada, že sa ti páči;)

Tanaoko
09. 01. 2007
Dát tip
přečetla jsem si ji a v pc mi zrovna hraje dost progresívní hudba - takže jsem si to přečetla nahlas po druhé a má to spád, pár slov, tonov, nádychov mě dostalo:-) *tip

som rada, že sa páči;)

hezká*

ďakujem za pochopenie...;)

to joyce: som rada, že aspoň záver ťa zaujal;) to Marki: no, nie si jediná, ktorá mi to už hovorila...čo si o tom mám začať myslieť?;))) :P

palino8
08. 01. 2007
Dát tip
Kyselina, prene moja reč :)

Ďakujem za každé slovo..či už pochvaly, alebo kritiky, fakt si vážim to, že ste o tieto miniatúrky prejavili záujem...a povzbudili ma aj v ďalšej tvorbe;)

Zbora
05. 01. 2007
Dát tip
t

palino8
05. 01. 2007
Dát tip
geniáááálne... (aj ja by som dal V, keby som mohol;) ) aspoň t*

vesuvanka
05. 01. 2007
Dát tip
ano, je to tak, každý máme tu svoji :-))) díky a TIP

sheeryjay
05. 01. 2007
Dát tip
Krásná báseň, přestože mi to ani tak moc jako závislost na netu nepřijde (ačkoliv sám závislý jsem :-) ). Dle mě je báseň o závislosti na hudbě a případně tanci (ale to je tím že jsem byl včera tančit ;-) ).

a to sa volá Život ... *

aha;) A dostalo sa to tam vďaka tomu, že sa ti to páči, že?;) Som rada;)

...ked si kliknes na ten klub...co mas pod tipmi a tak..

a čo si myslel tými eSKami? Sry, som mimo...sa mi nechcelo spať celú noc a teraz si už pre istotu ľahnúť nemôžem;)

neviem, dobre, to sa ešte naučím;))))

..ale sak ja chapem...chcel som len naznacit...ze si zbytocne definovala...co ani nebolo potrebne...

práveže nielen od netu... nie všetci sme závislí od netu...;) práve to, vňčšina od netu a všetci;) sme aj tak závislí;) porozmýšľaj;) :P Som rada, že sa ti asi v podstate moja 1. vec páči;)

..jo a eSKa..

..tato mi pride dost dobra... ...pekne poprepajana... ...konecne mi pride aj text celkom rozumne rozdeleny...na rozdiel od predchadzajucich dvoch... ...ju citit...nechavas nieco na domyslenie...take ja aj celkom rad... ..mozno skoda toho prologu... ...mohla si nechat aj na citatelovi nieco...nie hned mu povedat ze je zavisly...od netu...usmev...

dík za pochvalu, som rada, že sa ti páčia...je to niečo po 3/4 roku (ak nie aj viac;) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru