Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

stodvadsať na osemdesiat

11. 01. 2007
30
59
5508
Koľaje spievajú
pieseň o živote

ktorý prežili
s nami
bez nás
z diaľky
do diaľky

59 názorů

Pokusák
14. 03. 2008
Dát tip
Ale prosím Tě, vždyť není za co děkovat.. ;-) Naopak, já jsem rád, že si můžu přečíst hezké dílko. :-) Každopádně obrázek se Ti povedl.. Moc hezké! :-)

keď ja neviem, ako originálne by som ti poďakovala... tak len obr. :)

Pokusák
13. 03. 2008
Dát tip
! líbí.. *T

dík :)

guy
12. 03. 2008
Dát tip
fajn kolejovka *

ďakujem;)

veď ja viem, preto som sa pýtala;)

Gwynn_Ibain
22. 02. 2008
Dát tip
ja mám nižší tlak od prirodzenia. A v pokoji sa naozaj prirodzene zníži tlak.

ďakujem na kritiku;) takže ťa tiež uspáva? a trocha to níži?;)

Gwynn_Ibain
22. 02. 2008
Dát tip
Koľaje sú fascinujúce, neviem čím, snáď nekonečnosťou naleštenou slnkom a našimi stopami... U mňa vlak 100/70 *

dnes som zaspala tak rozvalená na mojom a susednom sedadle, že som mala hlavu na učení a štrikovaní (pohodlné spanie :P ), ale furt ma ktosi vyrušoval...aj tí blbí pasováci, ktorí si necelý mesiac ešte musia dokazovať, akí sú oni dôležití...museli ma zobudiť;) (a to som si konečne ľahla, lebo som sa doučila tú časť, čo som chcela a doštrikovala 20 dvojriadkov;) )... ok, ok, malo to výhodu...bolo krásne neviditeľne viditeľné slnko...za mrakom, už ho skoro bolo vidno, ale ten mrak robil presne tú hranicu, fakt pekné;) (tesne po východe slniečka;) )

Ó
13. 12. 2007
Dát tip
...aha...jedenáctého první, jsem se do Tebe zamiloval...protože Tě uspávaly ty koleje...

Marys
24. 03. 2007
Dát tip
a srdce byje v rytme kolies vlaku... *

silence
23. 03. 2007
Dát tip
líbí *

avox
05. 03. 2007
Dát tip
*/

áno, aj to by bolo pekné;)

salomesr
03. 03. 2007
Dát tip
k diaľke... :)

miniatúra aby bola dlhá?:D som rada, že si pochopil a že sa páči...to znamená, že ti to niečo aj dalo;) dík;)

som rada, že sa ti páči;)...a inak, každá báseň môže byť chápaná viacerými spôsobmi...a možno práve ty ju chápeš rovnako ako ja;)

Morganna
11. 02. 2007
Dát tip
Takové myšlenky ve mě vyvolávají úsměvné a zároveň zvláštní pocity.. Snad to tak bylo myšleno T*

nádhera, dík... a ak sa ti môžem priznať...mne to raz napísal jeden kamarát do chat-u na mojej e-mailovej schránke (gmail je super, môžem aj chat-ovať;) )...a tak vždy keď chcem vložiť obrázok, tak si otvorím gmail, njdem ten chat, skopírujem ten "odkaz" a vložím tú stránku obrázka:D

Vaud
11. 02. 2007
Dát tip
;-) * taky mám hezký obrázek kolejí, ale už si zase napamatuji, jak ho sem dát http://blackstories.free.fr/nature/deviation.jpg

ja mám skoro vždy vo vlaku noc, aj keď je poludnie:D

Robinia
10. 02. 2007
Dát tip
Jak já ráda jezdím vlakem... a nejradši v noci.

som šťastná, že ti toto dielko niečo dalo;)

Marcela.K.
22. 01. 2007
Dát tip
skvělá ...a ta fotka od Sarah...to nemá chybu :-)tip*

...a rychlík našeho života jíž cinká v cílové stanici...

hehe, ja pekne mám tiež ten reflex, že sadnem do vlaku a spinkám...ale posledné jazdy som mala ukecaných spolucestujúcich, takže som si nepospinkala;)

Ó
12. 01. 2007
Dát tip
...normálně mám taky 120 na 80...když se mi něco, nebo někdo, líbí...tak to fuguje...řekl bych ale, že kolele mě trošku uspávají...110 na 70...

Ó: áno, aj to je pravda;) a je to zároveň aj tvoj krvný tlak?:D ves: som rada, že ťa dokáže takáto drobnostička nadchnúť;) že máš so mnou trpezlivosť a tak;) jag: ja cestujem teraz 1 semester do školy a mám rada vlaky...teda väčšinou;) SEN: hm, ja som myslela, že sa ľudia nemajú vychvaľovať, akí boli oni geniálni a neviem čo ešte, ale že ak sa im nepáči, že dajú radšej nejakú konštruktívnu kritiku, ako to zmeniť...a áno, poslala som ti avi, lebo som počula zaujímavé názory na teba, tak som bola zvedavá...hm, už nie som zvedavá;) Ďakujem aj tak, že si sa unúval sem vôbec vkročiť, veď nejaký mladý autor v žiadnom prípade na teba nemá...

Ó
11. 01. 2007
Dát tip
...140 na 90...

vesuvanka
11. 01. 2007
Dát tip
Koľaje spievajú pieseň o živote celá báseň je moc hezká :-))) díky a TIP

SENIOR
11. 01. 2007
Dát tip
Dostal jsem od autora avi jakoby. No, asi bych se neměl příliš rozčilovávat, také jsem to ve svých začátcích občas stropil, než mi bylo jaksi průrazně sděleno, že se to prý jakoby nedělá. Rozdím mezi námi byl ovšem ve vrchovaté kvalitivitě mých děl, kdežto toto zde z méhoby jako pohledu nehodnoceno.

že ťa po dlhom časse aj vidím...skvelé;) a ešte ma hreješ svojimi slovami;)

a fakt verím, že sa to nejako vyrieši...a uvedom si, koľkí na teba a tvoju mačičku myslíme...

to je jasné...radšej sa vyplakať...nezdržovať plač...ale nesmútiť dlho, lebo jej to nepomôže... možno si ma nepochopila...nezdržovať v sebe plač...ale brať to tak, že sa to stalo a nedá sa to vrátiť späť a nemôžeme rozoberať možnosti keby... život je nespravodlivý a nikto z nás to nedokáže príliš ovplyvniť...

Milly
11. 01. 2007
Dát tip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us když to nejde.. mně nemůžeš pomoct....., ale je to daleko horší, než když umřel děda, protože to jsme čekaly...... líp brečet, než zamrznout.

neplač, prosím, ja viem, že je to ťažké, ale tým sa nič nevyrieši...podľa mňa sa vráti, nájde...alebo je proste niekde šťastná...ja neviem, ako ti pomôcť...som príliš ďaleko...je mi to tak ľúto...:(

Milly
11. 01. 2007
Dát tip
:´´-((( ´´´´

tdum, tdum, tdum...

Baziliška
11. 01. 2007
Dát tip
pěkná miniaturka, zajímavá:-)

oleandr
11. 01. 2007
Dát tip

ďakujem za to, že sa vám to páči a že vám to teda asi niečo dalo;)

palino8
11. 01. 2007
Dát tip
u mňa tip a obľúbené... ale zaslúžila by si viac ;) btw... pekný názov... taký zdravo pulzujúci ;)

ty máš také geniálne pochvaly...fakt som si ťa za ten čas dosť obľúbila...

pekne

..ale jo...da sa to...

;) (nemám čo dodať k tvojmu komentáru;) )

Sarrah
11. 01. 2007
Dát tip

Sarrah
11. 01. 2007
Dát tip
tdm tádum....td..td....

Sarrah
11. 01. 2007
Dát tip
:o)*

fakt? waw, sme asi spriaznené duše...ja som toto mala už vytvorené, ale mala som krízu s názvami:D

avi

To jsou mi náhody - před chvílí jsem o nich psala také :)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru