Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...možná - někdy ....
Výběr: sidonia, Markéta, Print
21. 01. 2007
38
56
8714
Autor
Honzyk
Někdy svírají nás obruče čmoudu
(to hoří řasy slepce nad petrolejkou snad)
neúprosnost užívá si ticha a těžko říci nehybné samotě : "Táhni, kurvo...! "
Světlo ducha, hlasu i ruky pohlazení třaslavě mihotá se jen na filmovým plátně....
(...pak, možná, se člověk rozvzlyká, aby řeči unik´...)
(to hoří řasy slepce nad petrolejkou snad)
neúprosnost užívá si ticha a těžko říci nehybné samotě : "Táhni, kurvo...! "
Světlo ducha, hlasu i ruky pohlazení třaslavě mihotá se jen na filmovým plátně....
(...pak, možná, se člověk rozvzlyká, aby řeči unik´...)
56 názorů
...nezavid)))..- a dik))........super, ze tady kazdej jinej, ale uz me to (tu) malinko zacina srat...proc se treba neozvali ptaci vyberaci na tem Krytykuv pamflet ? Nechapu. Ja mu tam nic psat nebudu, mel bych co : nejsem jeho antipod, to predevsimD...a s tou onkologii nechutny az beda, ale nebudu mu v tom kvedlat, vono se pripali samo - myslim, ze podobny "sicilsky obrany", a do ty bych se asi dostal, jsou k nicemu a ani je moc neumim..)))....navic ztrata casu. Jeho nazor, jeho text.Cau!))
Tomanová Nicol
31. 01. 2007
i já jsem tě navrhovala Armandovi..jsi jeden z mála tady kterej ví...a pozná
:)
..my jsme si s a2a2 vcera psali, proc to nerict, ale prave v tom, ze se vsem neshodneme,(ani nemuzeme!!!), je prece vyhoda...muzeme se prit, a tim treba, ja nevim, posunovat...a ja se nabid jako redaktor ne vubec proto, abych mel ten privesek, ale tomudle serveraku pomoh....myslim, ze cesky umim, nic jinyho poradne ne, cestinu jsem tez ucil - a povazuju si toho....no....
ja myslim, ze a2a2 ma jako kazdej slabsi chvilky, ale spravedlivej asi bude...sidi-midi....:)
Marketo. diky za odborny posudek:D....a mejte se vsichni hezky, jo?...ja vim, ze je blby pocasi a cas divnej nejakej, ale to prece nas nezabije, do prdele jedny kulovy, hergot!:DDDDDDD
a2a2a.. to se teda divim...ze prave ty..:) asi ses vazne profik a dokazes od sebe oddelit veci, kery od sebe potreba oddelit je..:)
tip jsem už dal, snad jen dodám, že se ti v každém řádku dařilo nejen drřet tématu, ale i ho obohacovat a gradovat
nic navíc, téměř "esenciální výtažek" existenciální bezvýchodnosti :-)
t,v
malinka_hvezdinka
21. 01. 2007buenavistasocialclub
21. 01. 2007
..no, ale to ja mam normalka zkusenost: kdyz jsem delal jednu reportaz o Jezkove skole, ktera je pro slepce, tak jsem s nima jel na hory a jednomu klukovi se to stalo...mne z toho"osudovyho" de este dneska mraz po zadech...vona se ta skutecnost s tim, co nosis v palici, nejak smicha, nebo co, a pak muzes predat dal-...ja nevim, ja toho rtolik nevim:))))
myslel som tym ten obraz (to hoří řasy slepce nad petrolejkou snad):))) skvely no
diky vlad, tak sileny to snad neni...)))...ale tydle popcity zaziva, myslim, dost lidi...no nic... cau
--to sem rad, Vella bella, hele, ja sem ti psal, vis, dvakrat, ale to si rodila ti detatko, ze sem ser smaz (jenyk), zbrklous, a neni to nekde zalohovany? tam byly i basnicky , teda vetsina, ktery vubec nemam...a pro lidi tady z toho naseho maklyho serveru...dalo by se s tim neco delat? Mne lidi psali, ze jo...)