Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

historia magistra vitae

02. 03. 2007
14
29
2616
Autor
Nickyx

a my většinou žijeme pro budoucnost...

zvonce všech konců zněly v cítění zšeřelým hnisáním bolela mě celá DNA když jsem si sedl s vykřičeným pousmáním na téměř bezúhonnou injekční stříkačku kterou jsme k Vánocům my všichni koupili nějakým dvaceti milionům narkomanů s pomstou na jazyku a zoraným kaňonem v srdci co plakali asi 40 dní nebo tak nějak to psali v bibli...

29 názorů

Nickyx
10. 03. 2007
Dát tip
kde mas psano, ze poezie musi mit pravidla? :) oki uz mlcim nikam to nevede ;)

Jakubisko
10. 03. 2007
Dát tip
Máš to v kategorii POEZIE...a poezie styl mít musí, pokud si chceš utvořit styl nestyl, tak to dej jinam ;) poroučím se

Nickyx
08. 03. 2007
Dát tip
jeee to jsem rad ze jsem Te tu zahlid ;) preju TObe to same a dekuji ;)

Baziliška
08. 03. 2007
Dát tip
ten název trochu sráží zbytek... jinak dobrá, nemám výhrad**** a přeju krásný zaláskovaný březen:-)

Nickyx
06. 03. 2007
Dát tip
ď :)

karmen
06. 03. 2007
Dát tip
zajimave

Nickyx
05. 03. 2007
Dát tip
durduin: jakto? to bych nerad....cimto? Tiché moře: ne...dík :)

Tebe už něco bolí??Zajimavé...

durduin
04. 03. 2007
Dát tip
konečně...snad zase brrzy...ale ztrácím tímhle dílkem nějak optimismus

Nickyx
04. 03. 2007
Dát tip
woman_who_fell_to_earth: arciť dozajista ;) děkuji :) Usmáty_autor: doufam, ze v tom lepsim slova smyslu ;) ď :) Kaczenka: no potrebuju sve zene napsat nejakou peknou basen k narozeninam mj. ...tak se na to chci malinko rozepsat ;) dik :) Vzdálený_hlas_moře: ups...tak....priste snad...dekan :)

NO...radši nic...

Kaczenka
04. 03. 2007
Dát tip
po dlouhe dobe ses odhodlal jo? nebo ti uz chybela droga z psani? libi se mi ta veta: bolela me cela DNA=D

zaujímavé...

trochu mravoučný... ale působivý *

Nickyx
03. 03. 2007
Dát tip
Jakubisko: neprovokuj! :D ja jsem dosud rad, ze sjem takove dilo napsal, tak mi to pyty nekaz ;) zkusim se polepsit...ale...mozna ten styl-nestyl casem pochopis ;) Oldjerry: no zpatky - jak se to vezme ;) ale zcasti ano ;) dekuji :) člověk_který_není: je spravny tvar lichotnice? :D .....tak dík no :) Háber: nj no az na vyjimky nikdy ;) dekuju :)

Háber
03. 03. 2007
Dát tip
nikdy v pri t omnosti :) *

to je krásný :o) *

Oldjerry
02. 03. 2007
Dát tip
No asi to nebyla sranda, ae zaplať PB, že si tu zpátky

Jakubisko
02. 03. 2007
Dát tip
šmankote copak já řekl něco o rýmovačce?! zvukomalba(slovomalba) jde přece udělat i bez rýmů a právě ve volných verších je to ta pravá poezie - umění tu malebnost vytvořit.......pokud chceš udělat chytrou myšlenku bez formy, tak napiš studii a ne báseň...

palino8
02. 03. 2007
Dát tip
výhovorky :P

Nickyx
02. 03. 2007
Dát tip
palino8: nj nj já vím jsem flákač na tomhle poli v poslední době, přeci jen mám mnohem příjemnější "starosti" ;) díky Petrusha: ano ano kéž by to šlo nějak zastavit nebo pro začátek aspoň zpomalit...člověk asi tak nějak pořád věří, že pak na samém konci tunelu hodí revers a vše bude OK...děkuji :) Jakubisko:chm...já bych formu nechal na pokoji..nevím jak jsi to myslel, ale třeba dle mého názoru by se v takové rýmovačce hledaly myšlenky mnohem hůře...tedy takto hluboké ;) ď Jarmila_Moosová: až se skoro stydím ;) ale když to říkáte Vy ;) děkuju :)

plným právem si libuj - ***

Jakubisko
02. 03. 2007
Dát tip
myšlenky tam určitě jsou, jenže jde i o formu a v téhle formě se mi ty myšlenky hledat nechtěj......

Petrusha
02. 03. 2007
Dát tip
pre budúcnosť? akôr pre ľahšie zabudnutie toho, čo sme už sme sprasili ale vracia sa nám to stále a stále a stále

palino8
02. 03. 2007
Dát tip
akurát som Ťa dnes ohováral, že to tu poriadne flákaš, tak dúfam, že sa Ti aj poriadne čkalo :P

Nickyx
02. 03. 2007
Dát tip
možná trochu jo...ale libuji si v tom, jaké myšlenky jsem zvládl do svého dílka schovat ;) kdo hledá najde...ale nemyslím to jako vychloubání, to vůbec ;) dík za názor Kubo Kubo Kubikulo :)

Jakubisko
02. 03. 2007
Dát tip
hele sem rád že tě zas mohu uvítat mezi autory.......ale není to zrovna dílko, které bych řadil mezi tvé povedenější.....:o) trošku....křečovitě vytlačené mi to přijde...neříkám že je, ale působí tak :)

Nickyx
02. 03. 2007
Dát tip
nj brzo ;)...bojim ;) diky :)

Norsko 1
02. 03. 2007
Dát tip
cítíš v kostech tíhu světa a tak mladý starý brzo budeš :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru