Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

listopad

26. 04. 2001
7
0
2071

LISTOPAD Venku je melancholicky Listí hnědne a padá Vrány letí A já bych s nima ráda Vlasy mi už tmavnou A oči zaslzí se Pohladit a zdrhnout Už nikdy nevrátí se Je mi divně smutno V hlavě hodně bolí Příšernost je ráda Že srdce nenutí se Je mi listopadově A ono je září A pak se mi chce smát A hodit za hlavu ten listopad Nevyřeším nic co nejde Možná se to vrátí a třeba to přejde Budu se smát A snad i s důvodem Nikdo není rád Že dlouho tu už nebudem A kolik to dlouho znamená To nevím ani já Ale možná někdy budu Časem Snad :*)
ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
irionii já rád...:-)

ondrech
06. 08. 2004
Dát tip
hhhhhhhhh to bylo dobry - listopadová nálada. Ale je září.... Dobrá ironie ***

:*)))))))))

tiez ;)

kujii:*))))))

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Parádní záležitost... tip a klub sekce Písně ročních dob...

eee dyz to tak ctu po dlouhe dobe tak se mi to ani samotne moc nelibi...itm vic prekvapi nadseni:*))))))kujiiiiii

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
ten pocit znám... stává se mi to u mých hooodně starých záležitostí... :))

noo todle je uz 3 roky...obcas to tak mam ze se uplne stydim za to dilko a mam chut ho vymazat...pak desne prekvapi naky pozitivni nazor...:*))))))))))

Vojta_Bíba
25. 02. 2002
Dát tip
Listopad je strašně faaajn měsíc, jako takovej ale i jako Listopad. Listopad je něco jako stav lidské duše, název personifikovaný do člověčího života asi jako květen-láska, mládí, ale listopad je mnohem hlubší.

DarkMind
27. 04. 2001
Dát tip
Paci. :)

alina
27. 04. 2001
Dát tip
hmmm..... :o) *

Astrálka
26. 04. 2001
Dát tip
* snad .......... úžasné slovo, pre niekoho znamená, nádej, a iného, sotva :o) * tip, u r č i t e ! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru