Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MOTÝL KOUZELNÍK

29. 04. 2001
8
0
1997
Autor
KID

Máma mě stále nechce pustit na civilku. Prý se na vojně naučím pořádku, heh. Pořádku ? P o ř á d k u ?????

(rozesmátá louka vůně mateřídoušky včelky pilně sbírají pyl) Milenci u zvonících břízek vzájemně ochutnávají své sladké rty. Ona long kaštanové vlasy, Růžové překládané šatičky, Krajkovanou dušičku. On splývá s davem flóry, Srdce plné lásky, Za pasem čepici s odznakem. Filharmonii ptactva obohacuje o svůj hlas vánek Pohodlně kličkující mezi stébly trávy. (nedaleko od sídla dvou hrdliček proklamují koncert kroky, zcela mimo rytmus přírody) Ty kroky patří jinému muži, Jakoby Onomu z oka vypadl, Avšak odznak na čepici různý. Jakmile pohledy jejich do sebe padnou, Milenec dá se na střelhbitý útěk, Sic mu nohy stačí. I údery nerytmických bubnů na čas zrychlují. Později lehce zmalátní, Až úplně ustanou. Voják, co nikdy nepoznal milování, Jedním kolenem pokleká A posílá dvojčeti dar. (Dary se neodmítají…) Ona sama v trávě, Rozsypává stříbrné perly, Jež kutálejí se po listech dolů, Jako by už dávno znaly cestu k zemi. (filharmonie utichla) On spadá na kolena, Před vyvalenýma očima promítá celý svůj život, Rád by naposledy obrátil pohled na svou milou. Již však došla síla. Zbloudilý motýl plachtící vzduchem Prolétne skrz jeho hruď. (motýl kouzelník)

miklunka
14. 11. 2002
Dát tip
*

Climaster
21. 01. 2002
Dát tip
*!..mno jak to ze jsem tady nebyl..:o))

Sice to nejsou Ne(s)mysli, ale je to velmi dobé!!! Máš ode mě TIP. Chicko

Danny
07. 05. 2001
Dát tip
tip

Astalavista
05. 05. 2001
Dát tip
Jo! dobře. Skrz hruď Američana s ruským kamarádem a francouzským pasem posílám TIP. (Nějak mě to strhlo )

Lasy
30. 04. 2001
Dát tip
Jdi na civilku - vim o cem mluvim, a za basen mas u mne "generalni" tip na vsech 365+(365/2) dni co bude trvat. Lasy

djPes
30. 04. 2001
Dát tip
Ja si jen ohřeji vlastniho motýla:


Janis
30. 04. 2001
Dát tip
*&*&*&*&*& ..

Mámalibor
29. 04. 2001
Dát tip
*!

J
29. 04. 2001
Dát tip
být na jejím místě, pustila bych tě na tu civilku :o) o čem je vlastně báseň ?

KID
29. 04. 2001
Dát tip
J: Mno, když to řeknu hodně stručně a hodně hrubě, tak tohle dílo je takové básnické ztvárnění story, jak za války Němec prošpikoval Američana bazookou... :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru