Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kupsitank

24. 03. 2007
0
6
2483
Autor
houmles

jedna pro vsechny, kteri si mysli ze politikove jsou ti srandovni starici co se tam furt postuchujou v tom parlamentu..

prodavame zbrane do ciziny v ramci utajeni nesou utrpeni prodavame dela krochny miny prachy za nas perou cizi banky uplne se vyser na moralni rozmer prodavame rakety i tanky prodavame do vsech zemi sveta verejnost nic nevi jeste taky aby hlavne ze se nikdo na nic nepta . nebudem si nalhavat zadny cukrbliky . tenhle pruser tyka se i Cesky Republiky . dulezita rozhodnuti v predvanocnim shonu . v rozpoctu si prilepsime o par milionu Armada se zbavi starych kusu opravna je skoupi vazne nejsou hloupi Ministru bych za tohle dal pusu Guerilla se na novej tank sklada dodame jim vraky co jinyho taky novy uz jim vykoupila vlada Az se lidi kompletne vyhubi tak to bude spatny (ale) co je mrtvejm platny ze jsou vyzbrojeny az po zuby?

6 názorů

sidonia
24. 03. 2007
Dát tip
tohle je kratky a vystizny to sem precetla hned:)

houmles
24. 03. 2007
Dát tip
az navzajem se vsichni vyhubi pak vylezeme z der zakopeme kver a budem spasat votruby

Milly
24. 03. 2007
Dát tip
tak v tom se nevyznám.....

houmles
24. 03. 2007
Dát tip
posledni mi taky nesedne.. predvanocni shon je pro rozpocet klicovy zastiraci manevr..

Milly
24. 03. 2007
Dát tip
Mně tam nesedne předvánoční shon a poslední verš, jinak dobrý...........

sidonia
24. 03. 2007
Dát tip
odradil me prolog (asi ma zacatecnicka chyba)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru