Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Horečka sobotní noci

03. 05. 2001
13
0
3621
Autor
Carodej

Noc je královna

Modrá jsem kaňka, pohodlně roztahuji se po tenkých řádkách na bílém povlečení. Bublinky vzduchu na mém povrchu chvějí se nedočkavostí, až budu vpit do Tebe. Máš kočičí jazyk, drsný jak pohled auditora, růžový jako piják... Mohu se i jinak vpíjet. Pohledem, kupříkladu, čím hlouběji se vsáknu pod tu kůži býčí, tím víc se můj zrak rozpouští... Ne, to nejsou slzy, hlupáčku... ty jsou přeci slané. Horké kapky vosku kupí se Ti v perličkách a kaskádách a řetězcích a.... mezi ňadry ...a nejen tam... ro-zkoš-ni-ce vnímáš bolest jako s l a s t ty tam jsou drápky kočičí jen sten ten jak sen se dal ti v plen... Noc je dlouhá až nesnesitelně krásně únavně slyšitelně (to ti cvrčci) a postel je plná (ach jo) parafínových kousků. Spěme už!
Elyanne
26. 02. 2004
Dát tip
Hmmm... zasnila jsem se. *

Carodej
18. 08. 2002
Dát tip
Díky a odsud pošlu avízko Albíkovi:)

Meggie
10. 08. 2002
Dát tip
Jo, to je ono!!!! to si musím někam napsat, abych si to mohla číst i mimo PC.......krásný fakt :o)*

Janis
16. 06. 2001
Dát tip
~*~

*

Kašika
27. 05. 2001
Dát tip
Přišla jsem se podívat, co máš novýho, a nelituju..Pěkný a tip. A hezkej den přeju.....

J
10. 05. 2001
Dát tip
tohle je skoro epika :-) noc je královna a ty - Čaroděj !

Cody
09. 05. 2001
Dát tip
:o))))))))))))))))))))))) TIP!!!

certice
07. 05. 2001
Dát tip
Pekne:-)

Carodej
04. 05. 2001
Dát tip
Mimochodem - jsem rád, že jsem tu zase zpátky:o)

Merle
04. 05. 2001
Dát tip
dobré...

Bacil
04. 05. 2001
Dát tip
Úáááách! Mhm! To by bylo něco...

ruby
04. 05. 2001
Dát tip
mno tak jsem se u toho nejak zasnila:-)) tipik

dablik008
04. 05. 2001
Dát tip
spěme už! kdybych to napsal ja, tak vsichni nadavaj ze je to dlouhy...takze si rejpnu...:o)) je to dooooost dlouhy....... ale dooooooooost dobry a to se ceni! :o)) ***!

Cavalera
03. 05. 2001
Dát tip
uáááá .. skvělýýýýý .... bombastický a bombovitý:-)) .... ... tip!!!

KID
03. 05. 2001
Dát tip
Nic neřikam, valim oči, píšu *********************TIP******************* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru