Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Abstrakce

Výběr: Honzyk
18. 04. 2007
11
31
2750
Autor
Zelenej_Raul

Chce se mi plakat, však místo slz
rampouchy z očí mi padaj'
hledím vzhůru zúženým průzorem
skelným pohledem
pozoruju mžitky

V rámci tělesné výchovy
udělém šest kotrmelců
na zlomených rukou
bezvadně
za jedna

A pak nosem nasaju dusno
podivně flegmaticky
zkusím zasadit sten
a když to nevyjde
čert mě vem.


31 názorů

Makrelka
23. 11. 2008
Dát tip
No vida, ta volnost veršů ti dopřála možnost rozmáchnout se líbí, dávám tip, hlavně ta prostřední sloka ale skoro jsem ho nedala protože báseň ve mně neoslovilo nic konkrétního možná bys moh napsat podobnou báseň nikoliv však abstraktní, ale konkrétní?

zapůsobilo*

Ja si jdu dat Tormentanovej caj a hermanek na puchyre na nohou, ale Tatry za to staly :)

Anyz
13. 07. 2007
Dát tip
lehce okolo me prohupkalo a ja jdu valet sudy se zlomenymi zady:)

Dekuju!

Fairiella
08. 06. 2007
Dát tip
jo.. *

krásné*

Wee
06. 05. 2007
Dát tip
některé jednotlivé řádky či myšlenky ano, ale celkový dojem nulový, působí na mne naprosto necelistvě

dee-dead
29. 04. 2007
Dát tip
Skvělej konec *

To chytra_jak_radio : http://www.pilsnerpubs.net/kluby/klub-brazda/

to by šlo, raoule. Kdeže je ten klub?

Dekuji pane Floridore za vasi kritiku, nebylo to mireno proti ni, ba prave naopak snazil sem se vam vysvetlit muj postoj k vasi kritice... Doufam ze jste to jiz pochopil a pokud ne, doporucuji Ginko Bilobu. Nashledanou pane Floridore... :)

Honzyk
19. 04. 2007
Dát tip
p.s ta adorace Basnika...podezrely...)))

Honzyk
19. 04. 2007
Dát tip
...v teto diskusi uz nebudu pokracovat X s takovym postojem se nikam nedostanete...s jakym teda.., Hodit sem hovinko...lehky...no, podivame se, co ma na plotne pan Forian)))).....casem..:DDD

Honzyk
19. 04. 2007
Dát tip
souhlas....!!)

Floridor
19. 04. 2007
Dát tip
Napadají mě všelijaká rčení, hodící se sem, ale nebudu krutý. Poslední slova zde: s takovým postojem se nikam nedostanete. Ostatně kritika zde na Písmákovi je snad mj. i od toho, abychom si vyměnili názory. Já také stojím o kritiku.... Když se budeme všichni navzájem jen chválit, tak to není k ničemu. V této diskusi už nebudu pokračovat.

To chytra jak radio : Plzen je celkeme fpohode... Mame kapelu, ve ktere mam tu cest zpivat, takze kdyby se ti chtelo prijd pristi( coz znamena ne tento ctvrtek ) do klubu Brazda ve 20:30 a ten co zpiva sem ja... Btw dekuji velice ... !*! ... To Floridor : Od Pana Bezruce neznam tuto vec, kterou jste zde vy racil citovat. Jinak samozrejme kdyz se rekne Petr Bezruc, toto jmeno mi neco rika a vzhledem k tomu ze letos maturuji z jazyka ceskeho, tak o nem mozne vim vice nez vy... O mem sebevedomi se da rici, ze zadne neni, naopak rad rikam veci na rovinu, takze se s tim budto smirte a nebo si poridte cenzuru. Dekuji...

jé raoule, tys z plzně? to je blízko! Hele, básnička je svižná, teda! pozoruju mžitky-bezva Druhá a třetí výborné :-)*

Floridor
18. 04. 2007
Dát tip
Jak jsem napsal,je to plně na vás.Mimochodem obdvivuji vaše sebevědomí. Jako autor básní byste se příliš neměl chlubit s tím, že neznáte P. Bezruče. Zeptejte se na to kolegů...

To Floridor : Pokud nesmime pouzit vyraz vyskytujici se jiz v nekterem dile, potom prestane existovat nova tvorba... Omlouvam se tedy jestli sem vam slapnul na kuri oko, priznavam ze sem negramot a tuto basen neznam, dilo Pana Bezruce znam pouze s pisnicek Pana Nohavici a tudiz se jedna o neumyslny stret zajmu... Menit to kvuli vam nebudu, takze pokud vam to tolik vadi, musite se s tim smirit a nebo hacknout pismak. Hodne stesti :)

To Floridor : Pokud nesmime pouzit vyraz vyskytujici se jiz v nekterem dile, potom prestane existovat nova tvorba... Omlouvam se tedy jestli sem vam slapnul na kuri oko, priznavam ze sem negramot a tuto basen neznam, dilo Pana Bezruce znam pouze s pisnicek Pana Nohavici a tudiz se jedna o neumyslny stret zajmu... Menit to kvuli vam nebudu, takze pokud vam to tolik vadi, musite se s tim smirit a nebo hacknout pismak. Hodne stesti :)

Floridor
18. 04. 2007
Dát tip
Ty rampouchy u nosu silně připomínají verše jednoho Básníka, myslím, že je to nějak tak: ....z vlasů, z vousů i z obočí visí mi rampouchy uhlí.... (Petr Bezruč: Ostrava) Jako autor bych si takový obraz nikdy nedovolil použít. Ostatně je to obraz nevděčný, každý průměrně sečtělý člověk řekne. "Něco podobného už napsal přece Bezruč." A vůbec není důležité, že ve vašem případě nejde o uhlí. Ale je to plně na vás.

To all:Dekuji, dekuji, dekuji, nemam slov sem dojat... To oleandr : No ten Plzenskej dialekt se nekde poznat proste musi :)

oleandr
18. 04. 2007
Dát tip
no napsal bych "z očí mi padají", ale jinak povedená básnička

Zbora
18. 04. 2007
Dát tip
Taky líbí, díky za avi, Františku.

Ty jo ja to posoudil az nejak moc, je zvlastni co clovek napise kdyz stravi dve hodiny na zachode...

Honzyk
18. 04. 2007
Dát tip
...to neposoudim...)))

Dekuju! Je to takova jedna mocopudna...

Honzyk
18. 04. 2007
Dát tip
zúúúúúúúúúúženym, prosim..)ú)) .......text je super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hloubka necekana......*******

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru