Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání pedagogovi

19. 04. 2007
4
16
4483
Autor
dee-dead

Prvotina z roku 2000:)

Kantore!

Proč jsi mi tu známku dal?

Můj život jsi na scestí přichystal.

Teď kariéra má je v prachu,

Dožiju se rodinného krachu.

Na gymnázium to není,

Mohu už jen do učení...

( Na oči mi příště nelez,
vezmu na Tě třeba nerez )


16 názorů

dee-dead
19. 04. 2007
Dát tip
Kdybych si z toho něco dělala, tak tady nezveřejním ani jedno dílko:)

Jerry_Shit
19. 04. 2007
Dát tip
Z toho si nic nedělej :)

dee-dead
19. 04. 2007
Dát tip
Tak hned jak se dostanu z práce, počtu si:) Ale souhlasím, první názory na tohle dílko mi zase tolik sebevědomí nepřidalo:)

Jerry_Shit
19. 04. 2007
Dát tip
Jenže spousta lidí by to tu brala moc vážně a za tohle by mě asi "ukamenovali"... Ale samozřejmě tu mám spoustu svých prvotinek z doby, co jsem se ještě flákal na gymplu (např. Člověk, S oprátkou na krku, Epigram I., Zima, ...). Možná že někdy ještě něco vyhrabu...uvidíme.

dee-dead
19. 04. 2007
Dát tip
Spíš jako věc pro zasmání, odstrašující mi to nepřijde, zvláště když se člověk vžije do doby, kdy mu bylo kolem těch čtrnácti let:)

Jerry_Shit
19. 04. 2007
Dát tip
Raději ne, leda jako odstrašující případ. :)

dee-dead
19. 04. 2007
Dát tip
Jerry_Shit: :))) Nechceš tu básničku vystavit? Za tu bych dala tip já:))) Díky moc:) slonovina2: Děkuju:)

slonovina2
19. 04. 2007
Dát tip
hlavně nikomu nerez do p..... tip

Jerry_Shit
19. 04. 2007
Dát tip
Náhodou je to super! Kdybyste viděli, co já psal na gymplu za shity!!! :) Pro srovnání: Ráno zima, vítr fičí, zase škola, je to v p*č*! Ve škole mrož,(to jako školník) břicho tlustý, knírečky jak č*r*k hustý! Profesoři, profesorky, jenom samejch k*r*v spolky! Ráno zima, vítr fičí, jsem ve škole - to mě zničí! Takže já dávám *TIP! :)

dee-dead
19. 04. 2007
Dát tip
Já bych věděla...

IVO
19. 04. 2007
Dát tip
Na gympl to není. Ale, mí vážení, kdo z nás by sem cosi podobného vůbec pustil?

dee-dead
19. 04. 2007
Dát tip
Vždyť píšu, že je to prvotinka:)))

celkově to nejde...fakt :o)

Dáša
19. 04. 2007
Dát tip
no ... ne ... :o/

FunThomas
19. 04. 2007
Dát tip
jn, je vidět že jde o prvotinu... verše trošku neumělé a ohraná myšlenka... celkově to ale jde...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru