Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mazaný muž

24. 04. 2007
4
29
2343

ty drogy...

    Nepracuje v divadle, ani v televizi, a už vůbec ne ve Scotland Yardu. Umí ale hezky vyprávět. Popostrčí si na nose brýle a mluví a mluví. Jindy naoko soustředěně poslouchá. Nechce se jim dostat do kalhotek. Ani do peněženky. Jenom do mozku - chce, aby si ho pamatovaly. Navždycky, nebo aspoň do zítřejšího rána. Je Don Juan paměti.

    Všem hned na začátku nabídne tykání. V pondělí: Ahoj, já jsem Jakub. - Já jsem Jana. V úterý: Pavla. Ve středu Daniela. Každý den kromě soboty., to chodí jen do synagogy. Není Žid, ale tak trochu snob.

    V pondělí před Annie Hall mluví s Janou. Hýří slovy jako fragmentární a kvazi-atomický. V úterý pochválí Pavle lodičky. Dávají Ďábel nosí Pradu. Daniele, matce dvou synů, vypráví před Pánem prstenů o Novém Zélandu. Nikdy tam nebyl. Ve čtvrtek promítají Shortbus, a tak se spokojí se zrzavým Petrem.

    V pátek:
    Ahoj...
    Do you speak Russian?
    Da, menjá zavůt Jákub. I těbjá?   

    V sobotu - šábes. V neděli prší, tak listuje katalogem o divoké kráse Srí Lanky.


29 názorů

a každej pes jiná ves :)

ako kedy. keď som opitý (alebo iné) ujdú. keď som triezvy - ani moc nie. čiže väčšinou sa moc nenasmejem. :-)) koľko ľudí, toľko chutí...

já neviem, je zvláštní :) ale už ho nepotkávám. ...a jsou ty spolužákovy vtipy vtipný?

nechce se jim dostat do kalhotek...a možno, že chce. ako sa to hovorí? láska vedie cez mozog? :-) alebo homosexuálny intelektuál? Jakubovia, Jakubovia...jedného mám za spolužiaka. Hovorí vtipy, na ktorých keď sa nezasmejem, má za to, že ich nechápem. :-) Tykáme si...

fakt? díky :)

Nickyx
02. 05. 2007
Dát tip
ups...teda pardon..jo



to zní dobře ;) díky

Oldjerry
25. 04. 2007
Dát tip
Kategorie intelektuální vychcánek... napsáno pěkně, sevřenou formou, řekl bych Páralovsky...T

hodně štěstí přeju :)

Alojzia_W
24. 04. 2007
Dát tip
bolo by to este krajsie, keby som sa pri tom neucila statistiku...no ostava mi len dufat, ze si vsetko ako ten mazany muz zapamatam a zajtra na pisomke aj spomeniem:-)

wow, díky :)

Alojzia_W
24. 04. 2007
Dát tip
pekne* taka crta

no tak to je taky krásný...

to je krásný :)

no jo, jen nechápu, kde bere peníze :)

Pán: a co když jo? :) ale ono je to skoro podle pravdy. a díky za kritiku, pane

tak to nevím :)

nonamebeast
24. 04. 2007
Dát tip
hmm..ten chlap je magor,ale mazaný,mazaný..používá diář?:-))

mám trumfový eso v rukávu

Honzyk
24. 04. 2007
Dát tip
...karty tedy rozdany...uvidime, kdo co vynese... verim, ze mas dobrej list..)

autor(ka) vážně mele z posledního :) ale marjánu si zatím nepíchá ten chlap je magor

Honzyk
24. 04. 2007
Dát tip
...prolóku nerozumim..autor(ka) jiz mele z posledniho..., ci lehkozivka, ale jen na prvni pohled plete se, a marjanu uz si i picha?)))

Honzyk
24. 04. 2007
Dát tip
...neni spatnej zivot, je trochu narocnej na pamet...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru