Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konečně(?)

12. 05. 2001
4
0
1979
Autor
Sadaf

Dneska se mi poprvé nezdálo o Tobě lásko ale o úplně cizí ženě... Ne,neboj se ani tři roky po našem rozvodu jsem Ti nebyl nevěrný. Jenom jsme se drželi za ruce chodili krajinou městem v baru vypili sklenku vína a večer skončili u ní nebo u mě??(u nás??) Raději jsem se probudil protože to mohlo začít být krásné... Dneska se mi poprvé nezdálo o Tobě... Jenom nevím, jaký z toho mám mít pocit.....
Sandra
15. 10. 2004
Dát tip
Dneska se mi poprvé nezdálo o Tobě... Jenom nevím, jaký z toho mám mít pocit..... .... mě se to líbí moc .... asi vím co chceš říct ... přestávám na tebe myslet a nevím jestli mě to nemrzí ... *!

Andra
02. 06. 2001
Dát tip
Mně se to líbí. Tak zvláštně líbí, i když nevím, jaký z toho mám mít pocit...*

Bix
16. 05. 2001
Dát tip
Toto už podľa mňa nie je literárny útvar, je príliš isto adresovaný a to sa mi vôbec nepáči, Sadaf

Bacil
14. 05. 2001
Dát tip
Mně se to taky líbí, ale blbůst to tedy neni.

papouch
12. 05. 2001
Dát tip
kurvaštelunk Sadáfku - - - - - - - - písávals blbůstky a v těch's byl Mistr - - - heň totok nejni blbůst - - jenže totok neji ani "ani" totok je výlev - - - kua já Ti tip nedám, lébrž se mi to nelíbí

racek
12. 05. 2001
Dát tip
Sadafe, souhlasim s Papousem, ne v tom, ze se mi to nelibi, ale ze nektere veci, vlastne asi vsechny, by mely nejaky cas odlezet, a pak z nich vybrat, co sem dat.

racek
12. 05. 2001
Dát tip
Jinak se rika, ze kdo se nevyrovna s rozvodem do dvou let, uz se s nim nevyrovna, ale jsou vyjimky, Tobe to trvalo jen o rok vic, bud rad a nekoukej se za sebe, ale KOLEM sebe a PRED sebe.

Astalavista
12. 05. 2001
Dát tip
Je to smutný, just do it!

zolli
12. 05. 2001
Dát tip
Ach co se to s Vámi kluci děje!!! To jaro Vás bere!

Albireo
12. 05. 2001
Dát tip
Sadafe, tohle podle mě není vůbec blbůst. To je krásná báseň! A jestli je to blbůstka, no tak jsem tipoval blbůstku!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru