--holka píšeš krásně a já tomu rozumím.,.to je fajn..páč spoustá mi toho uniká jinde..jsem prostá duše...)))
..nebuď labuť..láska je tak krásná..je to dar..:)T/O
toto bolo veľmi pekné...hm, ten prológ bol asi ale viac pre teba ako pre nás;)
áno, tie sivé časti tomu dali iskru;)
máš odo mňa * ;)
a inak, má to aj príjemný rytmus;)
to NePoe_ta: Děkuji moc....
palino. souhlasím naprsoto se vším :)
výborná vecička... tie časti vpravo to posúvajú do polohy, ktorú mám rád... také pseudovysvetľovacie pasáže :)
a záver... ľudský... a pritom nie je jasný od začiatku
***
Až závěrečné:
"No tak prosim ...
další pán na holení ..."
mne donutilo se zamyslet - ty dva řádky by ocejchované poslední tažení.
-t-
Hmmm, na víc přečtení, zajímavý..........
Zajímavý slovosled. Děkuju :)
Jůůů, vidím to až sem... :D
uctu??? tak a ted se cervenam:)))
Já to ale nemyslím jako odměřenost...ale jako úctu :)
nevykej mi prosim!! a toho pana taky ne.. nebo budu se cervenat:))
Bossman: No ne...i od Vás...pane...tip.. hmm DĚKUJU.
Snoopy: Povedla, nepovedla, vždyt je to jedno, hlavně, že jsem to zase JÁAA :)
shadow-sorrow-ful.GIRL: Uff, docela dlouhý nick :) Děkuji i tobě, ale pozor, zdání někdy klame.
hmm... jeste ze se neholim:))))
labute nejsou tak krasny a cisty... jsou zakerny a zahorkly...
ale jsem asi delfin...-))))
jinak krasne plopletene... cet jsem ji uz po osme...
libi.. *tip
Hannah: Hmm, děkuju.
Alejandra: Neplač :) Poskoč! Dík!
Básnička je pěkná...procítěná...zajímavá...-)...
A přitom labutě jsou tak krásná zvířata.
Sněhově bílá.
A když je opustí jejich partner,
nikoho už nehledají,
teskní,
žijí
a pláčou…
Jsem zpět
a jsem to JÁ...:)rada te vidim*
Fenix: Halooo, ten típek :))
tyjo, je to moc hezký. Lidé nejsou labuťě, někteří snad ano, ale proč plakat do konce života ? TIP !
silence: No, možná je to kefír :)
Smíšek: Děkuju, dneska si tě taky vezmu do parády.
Lyrák: No...víceméně máš pravdu, díky.
Háber: Myslím, že si to od Vás pane ani nezasloužím...
Oldjerry: Neboj, já se ještě rozjedu :) Já osobně jsem na to pyšná(přiznávám bez okolků) a to je hlavní. Děkuju ale i tobě.
Jsi zpět a jsi to ty... podepisuji. Takových období ještě bude... básnířky nechtějí nezajímavé, byť hodné a dobré partnery. Jejich způsob myšlení a ještě spíše snění jim vyhledává typy, které jsou něčím zajímavé... prima, samum vášní, pak studená noc v poušti a nakonec antarkticé ledy. Návrat... ti tolik zajímaví jsou málokdy pro život, ale stojí za to - i za trochu toho přechodného trápení. Neboj, nebude sám... otřepe se a šup na další labuť....
a dílko? psala jsi líp, pauza je vidět, ale ten návrat to posvěcuje. Chtělo to být trochu sevřenější..
zajímavá myšlenka..
báječné zpracování
jsou tam velmi krásná místa...
líbí se mi /*/
vylity mliko mi prijde, zkraju kysne, ale uprostred ma stale neco pro kocoura ;)
jagara: Dneska díky tobě se tetelím :)
Ay´Le: No, snažila jsem se s tím něco udělat...snad je to trochu lepší...
vylámaný zuby takový...takový až umělohmotný
mne se moc nelibi..nektery casti mi prijdou laciny a nektery prechody mi nenavazujou..
mozna ani nemaj ale neplyne mi to jak by asi melo..