Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cigareta

26. 05. 2001
3
1
5524
Autor
barakuda

Jsem tvoje cigareta,

vcházím ti do úst,

vcházím ti do plic;

jedním dechem jedna věta,

nejde mi o nic.

 

Jsem v tobě.

Koluji ti v žilách,

mám tě v sobě,

máš mě v sobě

na peřinách.

 

Jsem ve tvém těle,

chutnám fakt skvěle

- tvá němá závislost,

nemáš mě nikdy dost.

 

Vetkána do spleti žil,

útrob a svalů.

Se mnou jsi žil

v jiném stavu

beztíže.

Se mnou jsi snil

 

a ještě nevíš, že . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1 názor

Papaya
12. 10. 2004
Dát tip
jsem nekuřák ... to jde mimo mě ...

barakuda
09. 09. 2002
Dát tip
Beezer: dobrej postreh, a jeste k tomu muj oblibeny autor,aaaach,diky

Beezer
07. 08. 2002
Dát tip
Dvacet let necelých, odznáček na baretu, s úsměvem dospělých, vytáhnem cigaretu. Karel Kryl.

papouch
27. 08. 2001
Dát tip
asi sem blbej, ale tahle báfnička přece NENÍ o kouření cigaret... ta vaše mešůge debata v kritikách mi připadá dost mimo, né?

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
:-)))

Climaster
05. 06. 2001
Dát tip
barakuda>...jooo..proc ne?????

barakuda
04. 06. 2001
Dát tip
Suppe> Ja taky nerikam, abys myslel jen na sex, ale urcite je zdravejsi provozovat "styk pohlavson" nez kourit.. no a nektery veci nejsou takovy, jaky se zdaj na prvni pohled, kazdopadne ocenuju tvuj prispevek k impotenci'" Climaster> Chces me bliz poznat? MrSasa>nemam slov

Suppe
04. 06. 2001
Dát tip
barakuda: i sex se da skloubit s kouřenim... MrSasa: tak nic.

MrSasa
04. 06. 2001
Dát tip
Barakuda: Už sis někdy zapálila při sexu??? Asi ne, viď? Jinak bys takhle nemluvila...

MrSasa
03. 06. 2001
Dát tip
Suppe: I kdyby, tak co...

Climaster
03. 06. 2001
Dát tip
barakuda:...hmmh hmmh..to mě fakt nenapadlo...tak to ti/*/..nymfomanka??...:)))

barakuda
02. 06. 2001
Dát tip
Jo, tak jsem vyvolala plno dohadů, to mě teší. Škoda, že nikdo z vás nepochopil hlubší smysl - ta slova pod slovy, tohle není přece epika. Je pravda, že kuřáci mi tady otravujou vzduch a to mě docela vadí, ale je to jejich volba a já nikoho soudit nehodlám. Klidně se vzájemně uklidňujte. Ta báseň je o lásce v jejích všech podobách, o přesunu energie z člověka na člověka, o tom, že On se mě taky může nadechnout a mít mě uvnitř sebe s pocitem extáze.......... v podstatě o tom to je. Ten závěr ......"a ještě nevíš, že" ; nemá společného nic s rakovinou, ale se mnou. Tak přestaňte myslet na "kouření" a myslete na sex.

Suppe
02. 06. 2001
Dát tip
MrSaša: já si zase myslim, že impotence je horší, než cokoli na světě. A to si pamatuj! barakuda: dyť já myslim na sex. ale rozhodně si myslim, že neni v pořádku myslet jen na sex!

MrSasa
31. 05. 2001
Dát tip
Suppe: Třeba se ukouřim k impotenci, a žádný děti nebudou...

Suppe
30. 05. 2001
Dát tip
MrSasa: Myslim, že tvoje děti by radši toho tátu než nějakejch 30 000,-Kč nemyslíš?

Climaster
29. 05. 2001
Dát tip
..:))))..

MrSasa
29. 05. 2001
Dát tip
Suppe: A víš kolik je tam dehtu? Já se totiž, až umřu na rakovinu plic, nechám rozřezat a ten dehet prodám na pokrývání garáží. Předběžně to bude asi na 15 ha střech, což je asi 30 000 Kč, což není špatné. Alespoň budou mít moje děti na cigára...

Suppe
28. 05. 2001
Dát tip
Je to vskutku kvalitní věc, třeba by to někdo moh doporučit Fišerovi, aby udělal kampaň podobnou Poezii pro cestující v tomhle stylu. * Některý moje spolužačky se rozhodly přestat kouřit po té, co nám učitelka chemie nadiktovala, že v cigaretě je kupř. močovina a podobné chuťovky a ňamky. DOBROU CHUŤ VÁŽENÍ KUŘÁCI!!! Monty: doufám, že je tohle jen jeden z tvejch typickejch vtipů!

Nějaké osvětové pindy?:))) Kouřím patnáct let, z toho deset let dvacet až čtyřicet denně, ale že bych byla závislák, to rozhodně ne. Mě to prostě chutná... :-))))))))

MrSasa
27. 05. 2001
Dát tip
Hrozná agitace proti kuřákům!

Kovi
27. 05. 2001
Dát tip
taky kouřím těch třicet denně :)

Janis
26. 05. 2001
Dát tip
...kouření způsobuje rakovinu....?.... (ano ...vím proč kouřím třicet denně):):)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru