Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výroční sraz Literry

20. 09. 2007
0
43
5061
Autor
Garth
Výroční sraz LiTerra.cz

... aneb schůze spodols.

Plánuje se na 27.10.2007, takže si rezervujte čas pro tuto velkolepou akci!

KDY : 27. 10. 2007 od 17:00

KDE : Restaurace Na Hrádku
(odkaz), Šlikova ul. 15, Praha 6 - Břevnov.


v plánu je
1. projev jednatele advokátní mandarinské kanceláře Garth
2. výroční rekognoskace stavu literárních servrů (formou referátu jako minulý rok), všichni
3. umělecká tvorba
(případně zabíjení času mezi čekáním na umění), všichni
3. oduševnělé diskuze
mezi literáty a literátkami, všichni
4. narovnání sporů vzniklých v tomto roce v rámci působení na literárních serverech... všichni
5. Co se nehodí na literru - vyhlášení soutěžě + předání ceny - Diotima

... a mnoho dalšího.

Pls hlaste se do názorů, ať víme, jak velký areál zabookovat.

Pravděpodobně opět na hrádku.

Účast zatím přislíbili :
Garth (jednatel M.A.K.)
Lee (právnička M.A.K.)
Jjezibaba (právnička M.A.K.)
_-.-_ (bude mít projev, který budeme promítat do minulosti)
Humble (bude pít pouze nealkoholické nápoje)
Čekanka
(někdo kvůli ní přijde a někdo ne to je na mě příliš složité)
Natasha (rozšíří svou vzácnou sbírku obrazů)
Adélka
(špuntík)
Pomerančová
(buď bude tam nebo jinde; prostě přijde)
gunya
(ještě to neví, ale Čekanka rozhodla za něj)
Shari
(bude jí národním svátkem a tak nějak)
Hajka
(neví co bude za tejden, ale asi jo)
Hluk Luk Malér (dalo práci ho ukecat)
ataman (pokud mu to někdo povolí)
Charlien (záleží na nutačních pohybech hvězd)
Celebrian (možná zkusí dotáhnout i sk8, pokud z ní do té doby nebude sádrový trpaslík)
kalais (asi bude muset - poručil jí to král bramborových lidí)
Smetiprach (bude fotit!)
random_night (přihlásí se, odhlásí se... hlavně že tam bude!)
Danny (tedy pouze jeho subsystém Harry Hacker. Nezapomeňte doma tučníčcí masky!)
Wiki (doprovod toho ksichtíka)
LISKA (major Zeman, generál Liska)
jrr (pokud mu prozradíme KDE)
Hester (pustí-li ji její hadi)
stanislav (včetně všech svých altereg?)
mongolský_vlk (behold! mongolsky vlk prijit)
miirdas (konečně na seznamu)
Henry (bez mobilního telefonu)
Marťánek paní Koutné (záleží co Motyka)
midiman (zkusí se přidat, třeba to nebude fungovat, tak si dá pivo)
Diotima (mit golden kame)
Shammann (ohne golden kame)
Silent (VIP lože)
Mario Czerney (Záhořovo lože:))
egil (asi dorazí)
Konvalina (nemůže si to nechat ujít)
lipetka (předběžně)

...  a další. seznam budeme aktualizovat už jenom na liteře, jinak hrozí, že nám administrativa srazu přeroste povolený budget.

Těšíme se na co nejhojnější účast!!!

(harry potter included).


pozvánka na Liteře


PS.: poznámka pro Mekgajvra... je to v Praze.

Seznam použitých zkratek :
M.A.K. Mandarinská advokátní kancelář
CDS Calivo deficiency syndrome




pro pochopení principů schůzí spodols a výročních srazů literry nezasvěceným přikládám krátký informativní text, který vše objasní :

----

Ano, je to tak.

Rok se sešel s rokem - samozřejmě, ptáte se dobře.
Jak se může sejít rok s rokem, když to nejsou živé bytosti. To se jen tak říká. Jako vy básnící máte metafory, tak my básnířky říkáme : sešel se rok s rokem.

It was a good time for all creatures.

Na ztemnělé obloze krouží mozkomoři dementoři .
Malý Harry netuší, co zosnoval Lord Voldemort.
Hermiona se nervózně pošťourá v nose a chytí Weasleyho za péro. "Dobrý Weasley, dobrý."

"Hermiono!" napomene ji Harry.

Brumbál se přikalí z flašky vodky a táhne střelcem. Scheizael Hovnivec smutně zavrtí hlavou, když vidí, jak Brumbál hraje s Bukowskim šachy, místo aby řešil situaci s mozkomory Dementory.
"Neměli jsme ho sem nikdy z minulosti brát." poznamená a vzhlédne ke hvězdám. Otočí se, jeho černý plášť zavlaje a on mizí v noční tmě.

"Mozkomoři dementoři mají vůdce..." říká potichu Harry.
"Když zabijeme vůdce ... " napoví tiše Hermiona.
Oba se zadívají na onanujícího Weasleyho a zavrtí rezignovaně hlavami.

"a pak jsem se posral." dopoví Bukowski a Brumbál se přikalí z vodky. Zamyslí se a potom rozvážně praví : "Ty vole Charlesi, já mám podobnou, ale naprosto luxusní historku."

Malý Harry neví, co ho čeká.

"Položme si na chviličku otázku, proč obloha ztemněla. A kam se vytratila láska a proč je už všem úplně volné, kam jdeme. Podívejte se na to takhle : naše životní úroveň se zvyšuje, díky technologiím jsme schopni produkovat stále více. Přesto ale chodíme stále stejně do práce, trpíme stresy a naše životy nejsou šťastné." Charles Bukowski se na okamžik odmlčel.

Ta mračna, ta mračna nás utopí v smrtispánku.
Odér té smrti; právě té a ne jiné - a pocit beznaděje, protože nám už žádná naděje, přátelé nezbývá - ten pocit beznaděje zabije nás i malého Harryho. Že ten pocit beznaděje na chvíli zaženete s přáteli?

Ale no tak.

Vždyť jste jim v podstatě lhostejní. Je to jenom fake, zástěrka.

"Brumbál by neměl tolik kalit." řekl Weasley a vytáhl ruku z kalhot.
"Brumbále, potřebujeme vás." zaapelovala Hermiona.
"Ty vole Weasley nehoní." všiml si Harry.
"Weasley vole pořád honíš jaktože teď nehoníš?" podivila se Hermiona.
"No ty vole..." podrbal se Weasley na hlavě. "Asi mě to nějak přestalo bavit."

"Vůdce." Ta slova probleskla Hermioně hlavou. Co udělá Voldemort teď? Co nás vlastně čeká?

"No ty vole do prdele Weasley už si zase honí." postěžoval si Harry.

"Nebýval jsi tak sprostý, Harry." řekl Brumbál.

"A jo." uvědomil si Harry a vytáhl hůlčičku, s kterou vypadal roztomile. Takhle mi to projde, říkal si, ale Brumbálovi to bylo celkem fuk, protože si uvědomil, že má ještě jednu bednu s ruským standardem. "Hm, platinum..." poznamenal s úsměvem směrem k Charlesovi.

Mozkomoři dementoři nás pronásledují na každém srazu LiTerry či schůzi SPODOLS. Samozřejmě, pracovníci advokátní kanceláře Garth&mandarin udělají vše proto, aby účastníky před nimi ochránili. Ale je možné, že někteří proniknou na samotnou schůzi.

Proto buďte obezřetní a buďte připraveni.

Na vždy, na všechno a na všechny.
Buďte připraveni.

Za lidský rod !


May the wizards be with you!

---
Ovšem, abychom byli schopni plně čelit útoku dementorů, chybí nám DRUHÝ jednatel. Jednatel SPODOLS - Vladimír Ochrana. Jeden jednatel sám o sobě se jim sám postavit nemůže!

43 názorů

henry bez mobilu? teď se nabízí otázka, jestli ho jenom normálně prodal, nebo se přesvědčil o rozbitnosti svého nerozbitného telefonu:) ale házet s ním uměl hezky, to jako jo:)

Stanislav evidentně trpí. To je dobré. P.S. Břevnov je ... daleko, docela.

martinez
30. 09. 2007
Dát tip
tak to už su úplně nejklidnější... jak není zahořklej vůbec nikdo... snad ani dochtor ne :o)

stanislav
30. 09. 2007
Dát tip
Hanko, já neřekl, že jsi zahořklá, to bylo na fištu pištu, prudílka, von je tak vtipnej, že to až někdy neni hezký. a zahořklej neni třeba nikdo, to jsem jen tak plácnul..

Garth
30. 09. 2007
Dát tip
Aktualizace místa a času! (a taky v upoutávce přibyl nový obrázek...) KDY : 27. 10. 2007 od 17:00 KDE : Restaurace Na Hrádku (odkaz), Šlikova ul. 15, Praha 6 - Břevnov.

martinez
28. 09. 2007
Dát tip
včil sem prostudovala seznam nahlášených a přijde mi nezávadnej, to jen na okraj... :o) ale co nečekané nehlášené přepadovky třeba, no? a vůbec - na mne je to hlavně z ruky a bez dětskýho koutku... :o)

martinez
28. 09. 2007
Dát tip
nemusíš nic řešit přece a zahořklá nejsu... to fakt ne, jen možná líná a pohodlná - je lepší a jednodušší vídat jen ty lidi co si s nima máme co říct a máme je rádi, ne? :o)

stanislav
28. 09. 2007
Dát tip
úplně jiný člověk zdá se mi zahořklý. a hanko, jaký máš nebo nemáš ráda lidi, to řešiti nedovedu...

martinez
26. 09. 2007
Dát tip
Gartíku, seš mezi těma co bych viděla ráda... a stanislav taky - zbytek nepitvám :o)

Garth
26. 09. 2007
Dát tip
martinez : Jakých lidí? Buď konkrétní.

martinez
26. 09. 2007
Dát tip
ty můj stanislave přemilý, já nenadávám na admíny... já nějak jen nedokážu už být ve společnosti někerejch lidí... až bude nějakej minisrázek těch pár lidí, co bych zas ráda viděla, klidně dorazím... jenže aj to má zádrhele - chtěli by vidět oni mne?... no, a co včil, moudrý stanislave? raď - já už asi nemožu nikam :o)

To je hrozný, jak ten Písmák usekává konce vět. Stanislav chtěl říct, že současní admini jsou mnohem lepší s badyánem a čerstvou mátou, než jen tak napřírodno, ale musí se to pravidelně podlejvat, jinak to hořkne!

stanislav
26. 09. 2007
Dát tip
k těm co nadávaj na adminy bejvalý: současní jsou mnohem lepší!

Jednatel je málo. Bude potřeba dvatel.

tuhle jsem přemejšlela o tom, že bysme za tim Vladimírem měli do těch Bohnic zajít já ho měla docela ráda, kluka :-) a dobrejch lidí neni nikdy dost :-)

Garth
22. 09. 2007
Dát tip
Do pozvánky jsme po nátlaku těch, o kterých se nemluví, doplnili vysvětlení všech těch nechutných záležitostí ohledně mozkomorů dementorů. Ovšem, abychom byli schopni plně čelit útoku dementorů, chybí nám druhý jednatel. Jednatel SPODOLS - Vladimír Ochrana. Jeden jednatel se jim sám postavit nemůže!

jt
22. 09. 2007
Dát tip
ok - budem si krejt záda .. ;-)

Garth
22. 09. 2007
Dát tip
Proste prijdte vsichni. Jak jsem psal, neni to o serverech, ale o lidech. A Zamotku nebud drzy, nebo budes brzy stary! Tak. :-) Pro jistotu avizo vsem.

Armand
22. 09. 2007
Dát tip
Ahoj Garthe, rád tě zas (i s Nicollette) uvidím .-)

jt
22. 09. 2007
Dát tip
petr> vyrazíme .. :-)

Vim já? Mně se ptej....

Oldjerry
21. 09. 2007
Dát tip
úpnej - Já vím, že to nevím - i když : teď už to vlastně vím. Tak nevím, proč nevíš....

Ne "jse". Mělo být "je".

Teď jsem chtěl začít hulákat, že děláš, že nevíš že jse bod G z lovosic, a zatím to víš, a zatím ty to vlastně nevíš. Tak nevím.

Oldjerry
21. 09. 2007
Dát tip
Garthe - my Lovosičáci si nebudeme lhát : jen hlupák se dvakrát spálí o stejná kamna. Způsob jak se mnou vypochodoval admin o9 kvůli provokatérovi se těžko zapomíná. Ostatně nerad cestuji i k lidem, které mám rád. Teď občas zabloudím na nový server Temnoles. Bavím se - ty začátky... samí šstnáctiletí geniové... na vážnější styk mám Písmáka i se všemi jeho chybičkami. Teď jsem si psal asi deset věcí s Pištou (bez něho bych nevěděl, že jsi z Lovosic).

Výborně, pozvánka na sraz Literry na Písmáku mi připadá jako dost dobrej nápad. Nůž přinesu já, mohl by se hodit nejen na dort. Myslim, že o tomhle srazu natočej muzikál.

A tak to jo.

Garth
21. 09. 2007
Dát tip
Úplně jiný člověk : Král bramborových lidí. Přiletí na létajícím koberci.

Garth
21. 09. 2007
Dát tip
Zámotek : To neva. Já Tě rád uvidím. Prostě doraž a pěkně se vykalíme! JiKo : Dort je dobrej nápad. Jenom aby nakonec nechyběl ten nůž.

JiKo
21. 09. 2007
Dát tip
Zařiď dort, přinesu nůž!

Celebrian
20. 09. 2007
Dát tip
Máš můj hlas na litteře :))

A mně odpoví kdo?

Garth
20. 09. 2007
Dát tip
JiKo : Až v říjnu. ÚJČ : Polohu ještě upřesníme. OldJerry : Třeba poznad "admina" osobně a nad pivem s ním o tom promluvit. Jedním z důležitých bodů je narovnání sporů vzniklých za uplynulý rok. K dispozici na místě budou pracovníci advokátní kanceláře a moderator9, který je ovšem postrachem všech nekalých živlů literry. Něco jako Mozkomor Dementor, kterého zmůže jenom Lee svou kouzelnou hůlkou.

Oldjerry
20. 09. 2007
Dát tip
Z Literry jsem odešel pro neobjektivnost admina - nevím, proč bych se o ni měl dáll zajímat. De facto mne tam odrovnali, jako tady honzyka - pro nic.....

JiKo
20. 09. 2007
Dát tip
v říjnu nebo v září?

pozorovateI
20. 09. 2007
Dát tip
taky myslim, že hrad stačí

P.S. Jestli ale Lee zase nepřijde jako posledně, předposledně, předpředposledně, předpředpředposledně, předpředpředpředposledně a předpředpředpředpředposledně, tak odcházím.

Kde je hrádek? Teda krom toho, že v Praze.....

martinez
20. 09. 2007
Dát tip
njn, sou lidi kerý bych viděla moc ráda, třeba kamarádku Lee, ale... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru